19 martie 2009

Anagrame

Am gasit pe unul din blogurile d-lui Corneliu Rosca o anagramare geniala a numelui minunatei noastre tari : ROMANIA = OM IN RAI Corneliu te rog daca citesti sa ne spui daca aceasta "sclipire"(iata ca am vazut pana la urma ce imi scapase la prima vedere:) iti apartine sau ai preluat-o, auzit-o undeva. Am sa-ti mai prezint alte doua anagrame ce merita retinute : MARIAN = RAMANI RAMANICU-VALCEA = VALE CU RAMANI Cu siguranta si tu stii altele la fel de inspirate si spirituale. Poate tot aici ar trebui sa amintim ca numele capitalei nu spune altceva decat Esti... bucurie ! PS: Se spune ca ramanii(oameni ai luminii) erau stramosii dacilor, nepotii lui Noe; am vorbit si o sa mai vorbesc despre asta dincolo...

3 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) nene, grave probleme ai matale :))

    RăspundețiȘtergere
  3. :)))))
    Lol, eram f concentrat, m-am destins de tot.
    Eu am vorbit foarte serios Gheorghe, pana nu scoti "Pr" adica preot de la profilul tau nu ai ce discuta cu mine.
    O sa cred ca diaconul a ramas pe blogul unde tu nu mai ai acces si ca de fapt tu esti copilul de la lumanari.
    Roaga-te ca nu stii ce spui si nu Dumnezeu te inspira sa scrii ce ai scris. Dar El te-a iertat si te iubeste.
    Si eu la fel dar sa nu aud de tine pana nu faci ce am zis.

    Bia mersi, ma descurc, nu-l declar nebun e doar un taran prost care s-a ratacit prin Italia si a descoperit brusc internetul. As fi foarte dur cu el daca nu as simti ingaduita si bunatatea lui Dumnezeu in ceea ce il priveste.

    RăspundețiȘtergere