31 martie 2009

Nimic nu este altceva

Nimic, nu este altceva. Piatra îmi este verişoară Rudă de tată îmi este pomul Rîul se trage din ochiul maică-mii Nimic nu este altceva. Cel de ieri şi cu cel de mîine sunt fraţi de timp. Cel de sus şi cu cel de jos sunt fraţi de aer, Nimic nu este altceva. Mersul norilor pe cer e siamez cu mersul norilor pe ape; starea de tristeţe e logodnică cu bucuria iar jalea îmi încoronează cu o aură de dinţi albi rîsul celui ce a apucat să rîdă. Nimic nu este altceva. Moartea calului se odihneşte în fundul ochiului meu. Moartea acestei toamne se reazemă cu ceafa pe o pernă albă de zăpadă. Moartea se aseamănă întocmai cu naşterea. Nimic nu este altceva. Ce am simţit înainte de a mă naşte voi simţi şi după ce nu voi mai fi. Cum a fost atunci aşa va fi atunci. Nimic nu este altceva. Totul este totul iar eu sunt tu. Nimic nu este altceva. N.S. Maretia Frigului Tu esti eu si eu sunt tu... Nimic nu este altceva Ce vina am eu ca tu vei muri, ca tu alegi sa mori? Ce vina am eu ca tu in fiecare clipa alegi moartea si te crezi destept nevoie mare si "bazat"? Ce vina am eu ca tu nici macar nu esti sigur ca exista viata dupa moarte? Ca nu crezi in nimic, ca nu ai nici un Dumnezeu? Ce vina am? Am strigat, ti-am spus, te-am avertizat. Ce vina am eu ca tu nu dai doi bani pe viata ta si ai facut din necunoastere o virtute si din necredinta un ideal? Ce vina am eu ca nu iti mai amintesti nimic? N-am nici o vina si nici un merit ca vad ceea ce vad. Daca vei continua sa il ignori pe Dumnezeu si mesajul celor 4(patru) mari religii, budista, musulmana, hindusa si crestina te vei condamna singur la moarte. E drept mai ai o sansa imediat dupa ce vei parasi trupul fizic. Socat si uimit atunci, poate chiar ingrozit ca exista viata dupa moarte poate iti vei aduce aminte ceva nume sfinte, Iisus Hristos in mod special si le vei striga atunci. In genunchi striga-l pe El. O tu care esti viata , vino la mine cel gol si nemernic, vino la mine si daruieste-mi si mie un strop din ea. Sunt un nimic , copacii sunt mai drepti in fata ta, iar animalele sunt ingeri pe langa mine. Vino la mine cel pacatos si indracit ca sa vad si eu o clipa ce este viata. Vino la mine cel mai orb decat o cartita. Cartita vede si face exact ce Tu ai lasat, dar eu ofer un spectacol groaznic ingerilor si tuturor fiintelor din infinit care te recunosc. Scarbite si ingrozite sunt fiintele spirituale de viata noastra. Iar Tu cel etern ai coborat in cea mai sarmana dintre lumi, sa arati creatiei rostul vietii, sa-i explici de ce ai creat-o... Tu ai coborat sa o eliberezi de rau... PS: Cele patru religii erau trei... Dar in final nu va mai decat una: Dumnezeu. PS: Cine vrea sa traiasca sa ma strige! Asa spune El, ca oricine il va striga va fi salvat. Doamne Isuse, Insusi Dumnezeu, salveaza-ne! Striga-l acum, nu astepta sfarsitul, pentru ca nu stiu ce se va intampla dupa cu cei care nu vor sa Il recunoasca. Daca salvarea este posibila inaintea inceperii judecatii, atat de usor, odata judecata inceputa... PS: Ii rog pe cei care nu ma iubesc si intra aici cu ura sau pentru ca lucreaza la diferite servicii sau organizatii secrete sa-si vada de drum. Dragilor cu fiecare cuvant care il cititi va va fi si mai rau, daca nu ati fi stiut, Dumnezeu nu v-ar fi judecat prea aspru, dar cu fiecare litera citita balanta voastra se ingruneaza si veti suferi si mai mult. "Adevarat va spun , ce-i care stiu ca vin si ma dusmanesc in continuare nu vor cunoaste mila" De ce? pentru ca El este viata voastra si voi il urati pe cel care v-a daruit viata. "Adevarat va spun. nu puteti sa faceti nimic prin puterea voastra, tot ce aveti de la Mine aveti. Sluga care nu isi recunoaste stapanul va fi concediata, copilul care nu isi recunoaste adevaratul Tata nu este copil ci doar o umbra. Eu vin la voi cu slava si iubire. Fericiti cei care ma vor astepta. In veac nu vor mai cunoaste moartea. Inima mea cauta inimile voastre din eternitate. Cum de n-ati inteles, voi sunteti smochinul care trebuie sa aiba fructe tot timpul, pentru ca Eu sunt si fructul si frunzele si seva si ideea de smochin. Eu sunt implinirea voastra si orice poarta numele de Implinire. Viata este un vis dar prin Mine visul devine Realitate si Eternitate. Amin va zic, eu sunt in inimile voastre si acolo ma intorc Eu intai.Amin" PS: Eu sunt un nebun... dupa adevar , plecati de langa mine si lasati-i pe cei care il iubesc pe El sa vina. PS: Odata cu coborarea Lui in creatie (stiu, nu e usor de inteles) chiar destinul Universului se schimba, pentru ca El nu a coborat pentru un grup de oameni sau pentru o tara, nici macar pentru o planeta. Nu El a coborat pentru toate miriadele de lumi din Creatie. Oh, nici nu puteti sa va imaginati cum vor fi cei care acum isi deschid inimile pentru El, peste o mie sau doua mii de ani... PS: Penbtru cei care cred ca ma cunosc ...Adevarat va spun ca nu ma cunoasteti... Totusi va imbratisez pe toti... si morti si vii... PS: Totul se schimba... PS: Eu nu sunt Jacob Lorber, dar cunoscand mai multe fiinte care au vorbit si pot sa vorbeasca in numele Lui, iti vei da seama de maretia celui mai mare profet al tuturor timpurilor. Hai ca este evident, este suficient sa-i privesti numai chipul ca il si vezi pe Iisus. Sau nici macar asta nu poti sa vezi? PS: Nu vreau sa-ti spun ca eu pot sa vorbesc in numele lui Dumnezeu, in numele lui Iisus sau al oricarui inger, sau ca ei vorbesc prin mine. Vreau sa iti arat cum este posibil acest lucru si mai mult decat atat, vreau ca tu insuti sa parcurgi pasii necesari pentru a ajunge aici. De ce te miri? Oare nu va veni El intai in inimile celor alesi inainte de orice? Oare nu ai vazut toate semnele aproape, in jurul tau? De ce n-ar exista unul care sa fie cu un pas inaintea celorlalti(un pas mic)? Inaintea celorlalti alesi, dar in fapt in urma lor pentru ca eu daca ma numar printre cei alesi cu siguranta trebuie ca sunt ultimul dintre ei. PS: De ce te miri? daca alesii vor fi 144 de mii, fa un calcul si spune-mi cam cat la suta din populatia planetei vine asta? Si daca tii cont ca nici aia n-ar merita, dar El ii va transforma in ingeri nemuritori totusi, incepi sa intelegi cam ce se intampla... PS: Lasa-i pe ei, nu a zis El ca va fi ca in timpul lui Noe, ca totul se va intampla pe neasteptate? PS: da stiu, 144 chiar si mii este un numar foarte mic, am sa meditez asupra acestui subiect, am sa cer mai multe informatii Pe curand sau Adio poate...

2 comentarii:

  1. In primul rand vreau sa te felicit! Scri intr-un fel minunat, ce-ti da aripi, te salta pana pana la cer!

    Multumesc!

    Apoi, ai dreptate. Avem o - sa-i zic asa - calitate, de a ne apropia de Creatorul nostru si de a infaptui o multime de lucruri ce ne par imposibile la inceput de drum. Avem puteri de "mici dumnezei", dar ne temem, ne ferim sa credem, ne tragem in spate su pasi mari, speriati sa mu gresim.
    Insa El, e in inimile noastre. Coboara in fiecare rasarit si petrece cu noi fiecare secunda!
    Il simt si ii respir iubirea zilnic!

    Si sunt binecuvantata ca stiu asta! MUlti au uitat!
    Tu sti! Bravo!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mersi pentru sustinere, nu ma asteptam, dar a venit la momentul potrivit ...
    O imbtatisare pentru toti care au ajuns pana aici... :)

    RăspundețiȘtergere