30 iulie 2010

ARYANA HAVAH SI MELFIOR RA

       Am ales acest titlu pentru ca Melfior Ra ar trebui sa fie cel putin la fel de citita ca si Aryana Havah. Iata doua femei speciale care au scris carti pretioase din punct de vedere  spiritual in limba romana.
        Cea mai mare calauza la nivel subtil a acestei femei este… Iisus Hristos. In fapt Melfior Ra este numele ei de pe vremea cand traise in Atlantida si a condus echipa care a construit Piramida lui… Keops… Da, e poveste lunga, va invit sa cititi cartea "Crucea energetica a Terrei". Se spune acolo ca aceasta piramida, al carei nume originar ar fi fost Piramida Luminii Celeste a fost construita acum 26000 de ani pe vremea …atlantilor. In timp ce piramida din muntii Retezat Romania, acum 14 000 de ani.
      Pentru mine se pare ca este o carte speciala deoarece pozitia acestei femei fata de religiile lumii si fata de Iisus este identica cu… a mea.                           
                Mai mult, spune ca inca vor mai fi oameni care nu vor putea sa imbratiseze decat o singura religie, deocamdata…
          Bine, inca mai sunt oameni care nu au nici o religie.                           
                 Ea il numeste pe Iisus INVATATORUL si a primit printre multe daruri de la El si o stare de Samadhi(constiinta cosmica) extarordinara, stare de identificare cu Dumnezeu, in care a vazut si simtit c um Dumnezeu percepe simultan toata creatia… 
        Iata una din femeile despre care s-a profetit prin Jacob Lorber. Iisus spune prin Lorber ca in perioada ce precede Intoarcerea vor fi femei profet…
       Interesant este ca ea este in viata si chiar redactor le revistele Lumea Misterelor si Secretele Destinului, cel putin in 2008 cand a aparut editia a doua a cartii acesteia.
          O salut si binecuvantez pe aceasta femeie care trebuie sa fie minunata, ii multumesc lui  Dumnezeu pentru semnele si calauzirea Sa si va invit pe toti sa o cititi.
       Editura ce a publicat aceasta carte se numeste MISIUNEA ROMANIA. Da, sunt entuziasmat , nu am citit decat vreo 50 de pagini, suficient sa observ ca aceasta femeie scrie mult mai inspirat decat multi autori tradusi de Editura For You spre exemplu. Si textul de mai jos se termina cu o profetie uluitoare despe Romania si noul imperiu spiritual, despre noua religie sau noul crestinism daca vreti…
           Se pare ca Iisus striga la orbi si surzi. Daca nici macar Arsenie Boca nu l-a ascultat atunci cand i-a spus "Opreste-te din pictat..." cum ati putea sa-l auziti si sa-l ascultati voi? Dar sunt sperante mari pentru ca, iata, exista oameni care totusi comunica direct cu El...
         Si inca, El a pregatit renasterea acestei planete si salvarea ei cu multa atentie si rabdare. Numai ca orice intalnire cu Divinitatea este desigur cu totul altfel decat ne-am fi asteptat noi sa fie.

                  Iata-ma din nou intr-o calatorie astrala. Am fost condusa de Zen ghidul meu pana in preajma INVATATORULUI. Apoi INVATATORUL m-a cuprins in luminozitatea Sa si astfel am calatorit pana deasupra Piramidei Vestice (Sardinia). Trecusera cativa ani terestri de cand nu am mai fost aici. Eram oarecum uimita ca revin din nou aici unde am mai fost candva. Atunci INVATATORUL mi-a spus:

                   - Te-am adus din nou aici pentru ca se doreste sa mai adaugi ceva la cele destainuite si descries nu demult. Acum A SOSIT TIMPUL, sa se mai ofere ceva spre cunoastere pamantenilor. Iata ce mai trebuie sa transmiti. Vremea-i trecuta, vi s-a lasat timp de implinire. Cati l-ati folosit asa cum ar fi trebuit? Iata si acest brat al crucii energetice si-a facet implinirea, doar Omul, pamanteanul nu a vrut sa faca voia Tatalui Creator. Aceste brate ale Crucii Energetice au un insemnat rol pentru omenire. Aceste piramide v-au oferit hrana energetica si hrana spirituala prin vibratiile lor, prin religiile infiintate pe pamant spre hrana spiritului. Multe s-au dat omenirii terestre iar aceasta le-a calcat in picioare. Dar acum a sosit scadenta. Este mare durerea Mea pentru neintelegerea si calcarea in picioare a MARGARITARELOR. A mai ramas doar clipa regretului pentru cei care se vor trezi in ultima clipa, dar Iubire nemarginita vi se va oferi. 

                      Acest brat al crucii m-a durut cel mai tare de aceea piramida care se afla in acest loc este atat de alba precum argintul lunii. Cand aceasta piramida se va arata, multi nu o vor putea vedea pentru ca nu au vrut sa vada Calea spre Lumina. Prin acest brat al crucii energetice si prin Piramida Vestica s-au pus bazele crestinismului. S-a pus piatra de temelie prin cel care s-a lepadat de mine de trei ori intr-o noapte, desi ma iubea. Aceasta a fost ca o prefata la ceea ce urmeaza sa indeplineacsa omenirea prin intermediul Invataturii lasata de Mine pe Pamant. Multi s-au lepadat de mine cand interesele le-o cereau si ma regaseau cand le era greu. Dar Eu am fost Acelasi. Cu iubire I-am inconjurat si in momentele lepadarii de Mine precum si in momentele cand se lepadau de greselile lor.

                      Fiecare brat al Crucii Energetice reprezinta un mare imperiu terestru si o mare religie. Din apropierea acestei piramide s-a extins o ramura a religiei crestine care Mi-a incitat fiinta prin puritate si ofranda adusa prin vremi. Piatra de temelie a stralucit, desi multe noroaie au trecut peste ea. Miscarea tectonica prin acre s-a deviat  de la unghiurile drepte ale crucii energetice reprezinta devierea din plan fizic a rostului si rolului religiilor de la cel spiritual la cel material. Dar toate se vor indrepta cand va fi vremea.

                       Imperiul Roman a avut multe cuceriri dar si multe pierderi. Dar cucerirea lui cea mai isnemnata a fost, spiritualitatea care s-a infiripat in aceasta zona dupa multe varsari de sange. APOSTOLII PETRU SI PAVEL au sfintit locul si astfel s-a curatat si s-a spalat o mare pata a nelegiuirii omenirii. Dar s-a luat puterea imperiului care nu a inteles Mesajul Meu.

                       Dar acolo udne au fost indarjiti impotriva Mea si a invataturii Mele acolo am dorit sa-Mi asez alesii si sa lucrez cu ei. Iata Roma cea vestita in asuprirea supusilor Mei a devenit prin vremi scaunul de domnie a urmasilor Apostolului Petru. Astfel am insemnat locurile si nu numai locurile ci si fiintele care au vrut sa-mi fie marturie. Eu mi-am ales de-a lungul vremii locurile de slava si pe cei acre sa ma slaveasca. Toti cei care s-au dezis candva de Mine am dorit sa-i readuc si sa-i reasez in Lumina pentru a nus e mai indeparta niciodata.

                         Fiecare mare imperiu terestru a fost inzestrat cu cate o piramida ( din bratele Crucii Energetice) si a avut un restaurator, un profet care sa puna bazele unei noi religii si sa legifereze aceea credinta pentru ca aceasta sa aiba continuitate.

                         Aceasta a incercat in apropierea PIRAMIDEI LUMINII CELESTE faraonul AKHNATON si sotia acestuia NEFERTITI, trecerea de la politesim la monoteism in Egiptul antic. Aceasta a facet si profetul MOHAMED, prin instaurarea religiei islamice, si imperiul roman a trecut de la politeism la monoteism prin instaurarea religiei crestine a carui piatra de temelie este APOSTOLUL PETRU. Iata deci ce insemntate a avut crucea energetica a Terrei prin cele patru piramide puncte terminale ale crucii energetice.

                          A ramas Piramida Nordica si acel brat al crucii energetice sa-si infaptuiasca rolul pe Pamant. Dar despre acestea… cand va veni vremea potrivita.
CRUCEA ENERGETICA A TERREI - MELFIOR RA 

3 comentarii:

  1. Am incercat sa cumpar cele 5 carti scrise de Aryana Havah (sau cate sunt) si nu reusesc sa le gasesc nicaieri. Peste tot este trecut "momentan indisponibila". Stiti cumva daca vor mai fi reeditate? Vorbesc de cele traduse in limba romana.
    Multumesc
    Cu respect Maria

    RăspundețiȘtergere
  2. Citeste-le pe astea: Steven M Greer - Adevarul ascuns si Contact extraterestru.
    http://www.edituradaksha.ro/authors/view/Steven%20M.%20Greer/3872229901

    RăspundețiȘtergere
  3. FOARTE FRUMOS SI INTERESANT-LUCRARI NEBANUITE!

    RăspundețiȘtergere