24 octombrie 2012

Ce am votat la locale?


Am spus aici inca inainte de locale, am avertizat, am aratat cu cine trebuie sa votam.
Am spus inca din 2009 , asemenea lui Becali, si asemenea celui de la Pucioasa, ca Domnul l-a ales pe Basescu si tot El il sustine sa isi termine mandatul.
Oare putem noi sa ne razvratim impotriva vointei Lui?
Oare putem noi sa dam lectii Lui?
Pentru ca la locale asta au incercat romanii.
Sa dea o lectie lui Basescu si pdl ului.
Cand au vazut ce a iesit a fost prea tarziu.
Dar noi aici am spus ce va fi aici.
Aici am spus ca  va fi cu mult mai rau fara Basescu.
O parte din romani s-au dezmeticit si au vazut tradarea incredibila a Usl-ului.
Tradarea USL –ului e una din cele mai mari de dupa 90.
S-au aliat cu Putin  si vor sa ne nenoroceasca nu numai pe noi ci si UE daca ar putea.
Dusmanii natiunii au pus mana pe putere de cand Ponta a ajuns la putere.
Cat de mare si eficient a fost efortul Domnului!
I-a pus pe acestia in conflict cu toate puterile lumii, cu exceptia Rusiei.
Din nefericire prin accidentul din aceste zile Domnul a vrut sa ne arate cam ce atitudine are monstrul de la Nord fata de noi.
Ne loveste pe trecerea de pietoni si nici gand sa isi ceara scuze...
Asta face Rusia, ne saboteaza, ne uraste, ne loveste...
Sau poate numai Putin.
Nu cumva Putin e problema?
O sa vorbim cu Domnul si il vom ruga sa ne dezvaluie ce este de facut.
Tara inca mai pluteste pentru ca acesti nebuni si tradatori din USL vor sa castige in decembrie.
Si astfel nu pot sa dea cu ea cu de pamant. Nu pot sa o bage in faliment.
Iata am vrut sa amintesc ca am spus dinainte aici ce va fi, desi nici eu nu-mi imaginam ca va fi asa de grav.
Tot aici am aratat ca Becali a  pierdut sustinerea lui hristos, din acest simplu motiv ca s-a vandut.
El in inima lui simtea ca trebuie sa sustina pe Basescu, dupa cum a si declarat.
Dar poate ne fac un pustiu de bine si distrug pnl-ul, asa dupa cum am avertizat ca si asta se va intampla.
Oamenii sunt scarbiti de aceste tradari.
Asa a patit si Vadim.
Cat am disperat in 2000 ca nu a iesit el, cat ne-am luptat sa iasa!
Si acum Vadim se aliaza cu Iliescu.
Pai du-te Vadime cu Marioara si Moculeasca si scoteti-va ochii...
Tradari peste tradari.
O veritabila lupta intre infern si cer se duce in aceasta tara.
Puteti si voi sa inclinati balanta prin rugaciune ascultare si incercarea de a-i lumina pe ceilalti...
Este lupta intre cei constienti si cei inconstienti.
E lupta intre cei cu interesle materiale si cei care vad interesul natiunii.
Iata prin acest accident rutier cu studenta de la chimie care reprezinta in fapt incercarea Romaniei de a deveni experta in aceasta alchimie spirituala, Dumnezeu ne-a revelat cam ce intentii au cei de la Nord.
Si mai spunea Vassula Ryden ca nu stiu ce va face Rusia spiritual...
Nu am zis eu bine ca aici avem cu mult mai mult decat e la Nusfalau, Pucioasa si chiar JNSR? 
Nu mai zic de ceilalti asa zisi profeti in care au ajuns sa creada cei neascultatori... 
Dar le-am spus acestora.
Domnul vrea sa ascultati de mine...
Noi avem duhovnici au spus ei.
Domnul vrea ca de acum sa ascultati de mine si eu sa va fiu duhovnic.
Nu au vrut si iata ca acum bat campii si se autodistrug.
Dar le-am profetit ca vor predica in spatele casei bobocilor de gasca...
Mi-am facut datoria.
Am aceasta obsesie sa imi fac datoria, ingrozit fiind de experienta ca acela de deasupra ta sa nu isi faca datoria fata de tine. 
Si imi voi face datoria, astfel ca nimeni , cand va afla dincolo in a cui responsabilitate era, sa nu poata sa vina si sa-mi spuna, nu m-ai avertizat, nu am stiut, nu am auzit.
Nu, toti vor spune, ah, tu ai strigat atata la noi, ne amintim de tine, deciziile noastre asupra noastra, tu ne-ai avertizat.

15. De-ţi va greşi ţie fratele tău, mergi, mustră-l pe el între tine şi el singur. Şi de te va asculta, ai câştigat pe fratele tău.
16. Iar de nu te va asculta, ia cu tine încă unul sau doi, ca din gura a doi sau trei martori să se statornicească tot cuvântul.
17. Şi de nu-i va asculta pe ei, spune-l Bisericii; iar de nu va asculta nici de Biserică, să-ţi fie ţie ca un păgân şi vameş.
18. Adevărat grăiesc vouă: Oricâte veţi lega pe pământ, vor fi legate şi în cer, şi oricâte veţi dezlega pe pământ, vor fi dezlegate şi în cer.
19. Iarăşi grăiesc vouă că, dacă doi dintre voi se vor învoi pe pământ în privinţa unui lucru pe care îl vor cere, se va da lor de către Tatăl Meu, Care este în ceruri.
20. Că unde sunt doi sau trei, adunaţi în numele Meu, acolo sunt şi Eu în mijlocul lor.

Matei 18

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu