26 august 2013

Dumnezeu a fost tot timpul cu noi


Imi amintesc de o emisiune cu totul speciala de prin anii 90 dedicata lui Adrian Paunescu, realizata de Tatulici, invitati fiind si Florian Pitis, Grigore Vieru si cei doi cantareti din Moldova care se pare ca au fost asasinati deoarece prea frumos cantau despre Moldova romaneasca si unirea ei cu tara: Doina si Ion Aldea Teodorovici.
Asta apropo de cei care vorbesc despre renasterea spirituala a Rusiei…
Prea multe crime acolo.
Nu poti sa renasti spirtitual in timp ce ucizi in continuare, ba inca suflete mari…

Splendida aceasta emisiune de arhiva si marele nostru geniu si dar divin, Adrian Paunescu, se dezvinovatea de anumite zvonuri si barfe sau acuzatii care ii erau aduse.
Spre exemplu cineva lansase zvonul ca ar fi baut peste masura uneori.
“Domnilor, nu-mi atributii acest viciu pe care nu-l am. Am alte vicii dar pe acesta nu-l am."
Iar Grigore Vieru glumeste spunand ca ii este greu sa creada ca o batranica l-ar fi putut urmari pe Adrian Paunescu seara tarziu sa vada cat si cum a baut. 

Observam bunatatea lui Dumnezeu care a daruit tarii noastre mari genii in perioada atat de dificila a Comunismului. 
Marele Nichita Stanescu, Adrian Paunescu cu personalitatea sa uluitoare si marele sau dar pentru cultura si natiunea noastra: Cenaclu Flacara.
Au fost si multe alte minuni. Renasterea cantecului popular, vezi Tezaur Folcloric.
Cinematograful deasemenea mangaia si modela pe romani.
Am vazut intr-devar mii de filme in copilaria mea si imi amintesc exact, ce mare coincidenta, primul film pe care l-am vazut, si care m-a impresionat teribil, cred ca aveam vreo 3 ani, a fost celebrul Om paianjen…
Ce coincidenta, asta apropo de Tantra si oameni cu puteri speciale.

In fine trebuie sa mai avertizez pe cei care se invart in jurul meu ca ne aflam in palma lui Dumnezeu si ca Dumnezeu spune o data, de doua ori, avertizeaza…
Dumnezeu ma iubeste si va iubeste si nu ingaduie sa fim nedreptatiti.
Poate ca ne va darui o moarte speciala dar asta e o alta poveste care tine de gratia Lui.
Deoarece ii aduc atatea ofrande, inclusiv pe mine insumi asa incat adesea El insusi vorbeste si actioneaza prin mine, este bine de stiut de toata lumea ca are multe planuri cu mine.
Iar in privinta voastra doreste sa ma ascultati si sa deveniti discipoli ai mei si ai Lui.
Pentru asta trebuie sa ma iubiti desigur.
Imaginati-va ca Dumnezeu nu a gasit de cuviinta sa gaseasca pentru voi o alta poarta spirituala de a urca in cer decat eu insumi…
Daca eu nu sunt satisfacut de voi cu atat mai mult Dumnezeu nu poate fi care va vede si toate secretele si pacatele voastre.

Totul este intre voi si Dumnezeu.
Dar Dumnezeu ma iubeste foarte mult si la fel si marii sai ingeri. 
Aveti in prezenta lor si fata de mine o atitudine corespunzatoare.
In fapt e treaba vaostra eu v-am spus tot ce trebuie sa stiti.
Dumnezeu sa va ierte si sa aiba rabdare cu prostia incomensurabila a majoritatii oamenilor. 
Am mai spus, Dumnezeu ma va ridica la rangul marilor sai apostoli in lumea de dincolo.
Vom avea aceeasi putere si aceleasi misiuni ca si acestia.
Vom conduce conglomerate imense de galaxii nu numai fizice dar si astrale ce au nenumarate lumi, locuite evident cu miliarde de miliarde de fiinte...

Exista si o manie a lui Dumnezeu dar cum ati putea sa aveti parte de ea daca sunteti plini de iubire si cu intentii bune? 
Intr-adevar cine ar vrea sa il manie pe Dumnezeu? 

In plus de asta ati vazut ca Dumnezeu mi-a dat puterea ingerilor.
In textul anterior nu numai ca am invins dar am desfiintat toate armattele pamantului...
Numai un inger ar putea sa faca asa ceva... :) 

Ce aventura este viata pe Pamant! :) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu