31 decembrie 2013

Tatal nostru este perfect!

Avem un Tata perfect de o bunatate desavarsita.
Puterea Lui nu are nici o limita deoarece Creatia nu este altceva deca o plamada a iubirii Sale si depinde in totalitate de El.
Ceea ce mi se pare fascinant, El ne poate mantui si desavarsi prin chiar defectele sau slabiciunile noastre.
Avem sfinti care au stat o viata intreaga imobilizati la pat si iata au devenit cunoscuti de o lume intreaga precum aceasta minunata Marthe Robin de care nu ai cum sa nu te indragostesti pe loc.
Nu ai cum sa nu iubesti o vesnicie astfel de suflete .
Iar Tatal nostru exact asta face, le iubeste o Eternitate…
De aceea propun ca anul ce tocmai incepe sa il daruim in intregime Tatalui nostru ceresc atat de bun si de desavarsit.
Tatal iata ne dedica o minunata melodie…
Nu este fascinant cum suntem invaluiti de atatea conicidente si miracole?  
Ce poate fi mai fabulos decat ca acest Tata perfect si desavarsit sa iti vorbeasca si sa te calauzeasca.
Sa iti sopteasca lucruri nemaiuzite la ureche, sa iti daruiasca speranta si perspectiva.
Ne daruim Tie care esti sursa tuturor lucrurilor si Cel mai de dorit din tot ceea ce exista!
Binecuvanteaza-ne sa iti apartinem si sa avem parte de Tine, minune a tuturor minunilor, radacina a Infinitului si vesniciilor, Iubire fara margini.
Cum este ca Tatal sa ne numeasca "muguri noi"? 

24. Părinte, voiesc ca, unde sunt Eu, să fie împreună cu Mine şi aceia pr care Mi i-ai dat, ca să vadă slava mea pe care Mi-ai dat-o, pentru că Tu M-ai iubit pe Mine mai înainte de întemeierea lumii.
25. Părinte drepte, lumea pe Tine nu te-a cunoscut, dar Eu Te-am cunoscut, şi aceştia au cunoscut că Tu M-ai trimis.
26. Şi le-am făcut cunoscut numele Tău şi-l voi face cunoscut, ca iubirea cu care M-ai iubit Tu să fie în ei şi Eu în ei.
Ioan 17 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu