1 aprilie 2014

Cu totii am dobandit minunatul vehicul numit Om

Cu totii am primit, prin gratia lui Dumnezeu, acelasi vehicul divin si perfect, si anume Omul.
Cu totii am obtinut un trup de Om si astfel totul ne este cu putinta.
Orice a facut Iisus putem face si noi si inca mai mult, ne promite El.
De ce ?
Pt ca avem la dispozitie acelasi material, acelasi vehicul... Asadar orice ar face oricine, si noi putem face acel lucru.
Prin acest vehicul numit Om si care contine intreaga Creatie in sine ne putem uni cu Dumnezeu.
Asadar chiar si Dumnezeu s-a intrupat pentru a sfinti si preamari acest vehicul numit Om.
Domnul s-a intrupat ca Om.
Si ca sa vezi ca El nu a trisat si nu si-a creat un vehicul mai special dotat cu puteri paranormale...
El s-a intrupat in sufletul unei fiinte care a trecut prin lantul reincarnarilor...
Acel suflet in care s-a intrupat Supremul Spirit este desigur sufletul marelui sfant Elisei, discipolul lui Ilie...
Iar Ilie, de acum toata lumea stie, este Ioan Botezatorul...
Observam ca prin cererea lui Elisei dinainte de ridicare lui Ilie, lucrurile s-au schimbat...
Elisei a devenit acum supremul guru si maestru iar Ilie discipolul....
Masura indoita de duh a trecut de la Ilie la Elisei...
Prietene, asa cum Domnul Dumnezeu s-a intrupat in sufletul lui Elisei asa se poate intrupa si in sufletul si spiritul tau...
Si tu poti sa ajungi si trebuie sa ajungi la stadiul de copil si fiu al lui Dumnezeu dupa cum Scriptura spune.
Si tu trebuie sa atingi stadiul de dumnezeu...
De aceea te invit sa pasim impreuna pe acest drum al desavarsirii...
Trebuie sa faci ceva, nu e  suficient sa casti gura la cer si sa intelegi aceste lucruri.
Trebuie sa il chemi pe Dumnezeu sa se manifeste prin tine, sa coboare in tine, asa cum Iisus promite in Evanghelie.
Deci am inteles ca totul ne este cu putinta.
Nu conteaza daca trupul nostru este de femeie sau barbat.
Cand Domnul s-a intrupat nu ne-a oferit numai supremul model masculin ci si supremul model feminin...
Nu este aceasta un mare miracol?
Ca Dumnezeu sa ofere prin Iisus supremul model masculin si prin Fecioara supremul model feminin?
Ce lectie divina!
Contemplam in Iisus supremul masculin si intelegem rostul si misiunea acestuia cea mai inalta... Aceea de a fi un Erou spiritual...
Contemplam in Fecioara supremul model feminin si intelegem supremul rost al femininului in Creatie...
Acela de a fi Mama! O mama desavarsita plina de puritate si iubire si umilinta!
Suntem privilegiati! Dumenzeu se ingrijeste de noi cu mare grija.
Sa ne bucuram, sa il laudam si sa facem voia Lui!
Binecuvantati sa fiti sa aveti cu totii impreuna cu intreaga planeta o luna Aprilie minunata plina de semnele gratiei lui Dumnezeu.
Sa ne inchinam Supremului Dumnezeu care este Unul de acum si pana in veci asa cum intotdeauna a fost.
El este singura Viata, singura Cale, singurul Adevar!  
Sa-l descoperim ca suprema esenta interioara si sa ne supunem Lui ca Unuia desvarasit , izvor al Beatitudinii si Binelui si Frumusetii!
23. Iisus a răspuns şi i-a zis: Dacă Mă iubeşte cineva, va păzi cuvântul Meu, şi Tatăl Meu îl va iubi, şi vom veni la el şi vom face locaş la el.
24. Cel ce nu Mă iubeşte nu păzeşte cuvintele Mele. Dar cuvântul pe care îl auziţi nu este al Meu, ci al Tatălui care M-a trimis.
Ioan 14

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu