29 mai 2014

O noua lume se naste sub ochii nostrii, cea profetita, cea care va trai sub cerul cel nou



Nu va ingrijiti de ceea ce nu depinde de voi.
Scopul era sa ma intalniti pe mine si sa ma iubiti…
Oricine m-a intalnit si m-a iubit s-a si mantuit.
Se intelege de la sine ca il iubiti si pe Iisus… La noi toata lumea iubeste pe Iisus.
Iubirea pe care o simtiti pt mine este semnul mantuirii voastre.
Dumnezeu v-a ridicat sus tocmai ca sa ne intalnim unii cu altiii.
Si ce vom mai petrece in Eternitate…
Dumnezeu v-a ridicat sus ca sa va lumineze…
Iata voi stiti cu mult mai multe decat oamenii simpli.
Voi aveti acces la informatie.
Eu sunt primul guru crestin 100%.
Eu sunt primul guru in numele lui hristos.
Eu sunt primul guru care ofera mantre care sa asigure si mantuirea, si fuziunea cu Hristos dar si cu energii divine primordiale, cu puterile lui Dumnezeu.
Hai, ce bucurie si ce implinire.
Eu sunt esenta si sinteza intregii spiritualitati milenare planetare.
Prin mine in viata anterioara Domnul a revelat un mare rishiii(maha-rishii) pe care l-am botezat Ramana…
Iata ca uneori si discipolii isi boteaza maestrul…
Pt ca e posibil ca in viata anterioara vietii dinainte, adica acum doua vieti, sa fii fost eu maestrul lui ramana, asa cum a fost cazul cu Ilie si Elisei.
Ilie a ajuns sa fie botezat spiritual de Elisei care a devenit Iisus.
Nu va intristati, cu cat e mai greu pe pamant cu atat cununa va fi mai mare, cu atata mai sus veti urca in cer.  
Adevarat, adevarat, marele maestru spiritual Ramakrishna pe rand a fost si crestin si hindus si musulman pt a arata tuturor ca se poate ajunge la Dumnezeu oricare ar fi calea.
Dar va spun ca eu sunt simultan si crestin si hindus.
Dar ce nevoie are un om sa fie crestin sau hindus?
Ci are nevoie sa devina inger.
Care inger este crestin sau hindus? Catolic sau orthodox?
De aceea nici voi nu fiti una sau alta ci aspirati sa cunoasteti pe Dumnezeu.
Iata ne apropiem de inceputul verii minunatului an in care tocmai am intrat si care trece cu repeziciune uluitoare.
Nu apartin niciunei religii pt ca apartin tuturor , pt ca defapt ele imi apartin mie.
Sunt primul intre crestini si primul intre hindusi.
Si adevarat va spun daca nu ar fi colosi atat de mari pe pamant, maestrii atat de colosali, as fi primul si intre yoghini si poate am sa devin si primul intre yoghini.
Si fiind primul intre crestini sunt primul si intre yoghini deoarece Domnul ma ridica deasupra celorlalti.  
Am sa vin la voi si am sa va initiez in tainele evolutiei spirituale, in tainele tehnicilor spirituale multimilenare.
Sa ne bucuram deci deoarece traim timpuri istorice.
Va spun ca sunt atat de crestin incat papa trebuie sa asculte de mine.
Cred ca este sufficient…
Eu sunt adevarata calauza a bisericilor si o lumina pt toate.
De aceea Domnul m-a botezat iata cu numele cel mai potrivit.
Dar orice inger este si un guru, este si un maestru spiritual.
Ce binecuvantare a venit peste noi!  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu