30 iulie 2014

Ca la Breaza...

Asa spune Dumnezeu: Nu cantati si nu jucati fara Mine ci jucati dupa cum va cant Eu!
Nu ma imitati si nu radeti de Mine pt ca Eu sunt Domnul Dumnezeu si insasi Viata din voi!
Atomii trupurilor voastre stau uniti pt ca Eu ii tin asa!
Nu puteti sa imi cantati si nici sa imi jucati decat daca o faceti cu iubire si smerenie.
Eu sunt Dumnezeu si nimeni nu isi poate bate joc de Mine si nici de copiii mei care sunt una cu mine si care nu sunt altceva decat eu insumi, copil al meu insumi.
Oare Eu nu pot sa imi apar propriii copii in fata lumii si chiar in fata satanei?
Iata cu umilinta si o bucurie fara seaman sa ii cantam si sa jucam dumnezeului nostru care este chiar Domnul Dumnezeu unicul dumnezeu care a existat.
Hai sa ne bucuram i-auzi, Ca la Breaza acolo unde exista o mare lumina ce ii este martor lui Dumnezeu!  
Hai care mai vrei sa glumesti pe seama lui Dumnezeu si sa iti bati joc de El!?
Care mai vrei sa mai vorbesti impotriva lui basescu cand Dumnezeu spune ca e de partea lui?  
Ah vat de mult s-a intimidat Dumnezeu de voi mercenari corupti si oameni lipsiti de dumnezeu!
Ca in mexic vreti sa loviti in toti sustinatorii lui basescu si sa ii intimidati?
Ah cat de mult s-a intimidat dumnezeu!
Iata va trazni de acum in curtile voastre daca nu va veti linsiti!
Pana acum a traznit in jurul vostru, doar doar va veti veni in simtiri...
Asa sa stiti ca Dumnezeu a venit in Romania si va fi vai de acela care nu va lasa aceasta tara sa creasca in iubirea si vointa lui Dumnezeu.
Si va fi vai de aceia care nu lasa pe slujitorii si copiii Lui sa creasca in iubirea si vointa Lui!
Hai, care iti mai arde sa inventezi limbi moldovenesti?
Unde e Rusia si unde  e Putin?
Nu se mai preocupa acestia de Transnistria? Nici de Gagauzia?

Daca nu veti asculta de bunavoie si din iubire ca sa primiti binecuvantare atunci veti trage la jug pt bici si din cauza lui.  
Hai i-auzi cei doi martori s-au nascut in Romania si Dumnezeu este cu ei! 
I-auzi cat de frumos canta Dumnezeu! 
Unde e mai multa fericire decat in Romania ce are capitala intr-un oras ce iti spune ca esti Bucurie! 
Ati auzit ceva mai minunat vreodata? 
I-auzi mama care m-ai facut ca sa fiu fericit in eternitate, in Dumnezeu!
Cantati-i lui Dumnezeu, cantati-i lui Dumnezeu care a venit pe plaiul nostru in sfarsit ca sa ne cante! 
Jucati deci cum va canta Dumnezeu pt ca atat de frumos canta Dumnezeu! 
Nu va puneti cu Dumnezeu pt ca El e Spaima spaimelor pt toti cei rai si pacatosi! 
Mama care m-ai facut l-am obtinut pe Dumnezeu!
Si odata cu mine intreg Pamantul! 
Ah Dumnezeu imi curge prin vene mama! 
Nu mai suntem singuri mama ci Domnul Dumnezeu este cu noi, acum si in Eternitate!
Sa cantam si sa ne bucuram, sa auda intrega lume ca Dumnezeu a coborat si se odihneste in Romania si in inima oricui il iubeste mai presus de orice! 
Dumnezeu a venit, Dumnezeu a venit si face semne in intreaga lume!
I-auzi, Dumnezeu s-a facut roman!  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu