30 august 2014

A inceput razboiul intru cuvantul orthodox…

A inceput razboiul intru cuvantul orthodox…
Observati uluitoarea profetie… si coincidenta…
Eu i-am avertizat pe cei de la razboi intru  cuvant si ei, cand au vazut ca profetia mea si a lor s-a adeverit, si-au schimbat numele site ului…
Dar culmea coincidentei… abia acum profetia a devenit completa…
Pt ca razboiul  intru  cuvant a inceput dar nu oricum ci intru cuvantul orthodox…
Rusii se omoara cu ukrainienii.
Daca sunt prosti…
Fecioara Maria le-a spus sa stea in granitele lor. Si prin mine si prin alte semne.
Asa au fost avertizati inainte de fiecare razboi…
Dar cand orgoliul e mare…
Observati de ce Dumnezeu indica fatul ca orgoliul e cel mai mare pacat…
Cand orgoliul exacerbeaza doresti extinctia celuilalt…
Asa cum satana a dorit sa il anihileze pe dumnezeu.
Deci ce conteaza vietile a mii de ukrainieni si rusi?
Noi astia de la kremlin sa stapanim cat mai mult…
In Ukraina se duce razboiul orgoliului Rusiei.
Eu nu spun ca ukrainienii nu sunt si ei belicosi si rai…
Am vazut, au vrut sa ne bage pe noi romanii din ukraina in linia intai.
I-au impuscat pe aia 40 de rusi din Odessa direct. 

Fabulos, au vrut sa fuga de profetie dar mai exact au implinit-o.
Ceea ce arata ca Duhul lui Dumnezeu e cu noi toti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu