30 august 2014

Il sustine basescu pe ponta? Ii vom sustine pe liberali de acum?

Il sustine basescu pe ponta?
Trebuie sa intelegem un lucru f important.
Ca portavoce a Celui preainalt, El se identifica uneori cu mine dar nu imi reveleaza totul.
Uneori vorbesc in numele meu dar El vorbeste atunci prin mine.
El se identifica cu mine si ma ridica a fi ceea ce El Insusi m-a numit sa fiu inca din Eternitate.
Voi fi ingerul vostru in eternitate de aceea este voia Lui ca sa patrund in constiinta voastra deoarece prin mine veti salvati si in lumea asta si in cealalta.
Cand spun sa nu fiti imporiva mea. Inseamna si „Sa nu fiti impotriva Mea”.
Basescu a inceput sa piarda puterea atunci cand udmr-ul a inceput sa inchida spitale in romania...
Deci astia dadeau un atac terorist impotriva romaniei si basescu i-a sustinut ca sa nu piarda guvernul.
Deci ce era sa faca Dumnezeu?
Sa ne lase sa fim omorati de unguri?
De aceea Dumnezeu a dat jos guvernul boc. Este adevarat ca acest guvern era santajat de udmr dar fapta ramane fapta.
Daca eu spun nu va intoartceti impotriva mea, poate sa insemne „Nu va intoarceti impotriva Mea”.
Deci eu il sustin pe Basescu si el e impotriva mea?
Eu in fapt nu exist dar Dumnezeu tine seama de persoana mea si se identifica cu ea intr-o anumita masura.
Eu il simpatizez pe basescu si nu ma intorc ca persoana impotriva lui.
Dumnezeu, treaba Lui ce face, insa El da fiecaruia dupa fapte si suceste lucrurile ca sa fie bine Romaniei.
Intrucat e oarecum dubios ca cel mai bogat liberal sa piara de cancer, si nici macar nu ne-a spus asemenea lui Iorgovan daca a fost iradiat sa nu...
Intrucat liberalii sunt atacati in mod suspect, prea supect.
De astazi am sa devin liberal.
Degeaba urlau liberalii impotriva lui basescu tinand ascunse adevaratele motive.
Noi la tv vedeam ca ei urla pt ca basescu ii baga la inchisoare.
Deci pe Dumnezeu nu il intereseaza atitudinea exterioara fata de mine/Mine, ci cea reala din inimile voastre.
Orice ar fi nu putem sustine cel mai corupt partid desi basescu/ponta ar putea sa il curete ,ceea ce se si intampla.
In fine, pana sa il curete eu zic ca trebuie sa sustinem pe liberali la alegerile ce vin.
De ce?
Platesc un tribut prea mare…
S-au pocait , au intrat la popularii europeni.
Trebuie sa ii lasam sa vedem ce vor face.
Trebuie sa ii testam adica.
De aceea eu ii indemn sa rastoarne actualul guvern si apoi sa ia si functia de Presedinte la toamna.  
Se intampla f multe lucruri suspecte si, fara sa le inteleg eu neaparat si sa le descifrez, Dumnezeu face oricum ce trebuie.
Abia acum am inteles de ce Dumnezeu i-a tot luat puterea lui basescu.
Nu cumva eu il sustineam si el era impotriva mea?
Cuvantul meu e mai important decat existenta planetei chiar.
Cine se increde in altceva iata ca se departeaza chiar de Dumnezeu.
Misiunea mea , misiunea Lui, a fost  dusa pana la capat.
E posibil ca basescu sa il sustina pe ponta si asa se explica de ce baconski si altii din pmp au plecat.
Dar Dumnezeu da puterea liberalilor.
Hai acum fratilor deoarece ati platit cu varf si indesat.
Dati jos guvernul si apoi puneti Presedinte!  
Bai de cand Barbu a intrat la liberali partidul se schimba…
:)
PS: Ce dracu faceti? Nu va intoarceti impotriva mea pt ca Dumnezeu o sa va dea dupa ceafa…

Scrie in Biblie asta! 
Hai cu Liberalii! Hai cu regele! Hai cu Romania Mare! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu