3 ianuarie 2015

Suntem tot mai inspirati!

Se pare ca suntem cu totii tot mai inspirati.
Dumnezeu este cu noi si invatam zi de zi tot mai multe chiar prin noi insine. Fara sa ne dam seama spunem si facem lucruri inspirate. 
Dumnezeu da cate putin drumul la robinetul karmic pentru a incerca sa evite Potopul de foc…
Se gandeste ca poate poate oamenii se vor pocai si vor intra in ascultare de slujitorii Sai.
Deci, sa ne intelegem!
Nu aveti absolut nicio sansa…
Mai ales ca ati inceput sa doborati si nave extraterestre…
O armata de extraterestrii sta la ordinele ingerilor lui Dumnezeu.
O armata de ingeri sta la ordinele lui Dumnezeu Insusi! Unde sa scapati?
In ce crapatura a Pamantului?
Ori ascultati ori veti fi prajiti de catre propriile voastre actiuni rele…
Desigur mai e un pic pana atunci dar curatarea se amplifica cu fiecare zi si daca nu vreti sa ascultati veti pieri, un milliard se estimeaza…
Deci cum sa fie?
Ascultati sau nu?
Daca sunteti hotarati sa ascultati atunci iata prima voastra misiune pe anul 2015!
Va rog sa va uniti si sa actionati pt a-i da jos de la putere pe acesti netrebnici ce ne guverneaza si pe care nu i-a votat nimeni niciodata…
Misiune simultana pt intreaga planeta!
Nu ma intereseaza ce sunteti: chinezi, rusi, americani sau evrei: dati cu astia jos cat mai repede !
Toti cei care ii sustin vor fi pedepsiti, de la un capat la altul al Pamantului!
Acesta este exercitiul care va avea loc pentru urmatorii 10 ani: Nu scultati?
Dumnezeu va deschide robinetul karmic...
Biciul va plezni la nivel planetar.
Nu exista alta solutie: ori ascultati, ori pieriti!
Sa fim foarte clari in privinta profetiilor, care sunt foarte grave!
America si Franta sunt  amenintate cu sfarsitul!
Rusia cu dezarmarea si daca nu asculta am sa ma ocup personal sa o micsoram un pic deoarece e prea mare…
Eu sunt scaparea voastra.
Cat veti face ca mine pamantul nu se va cutremura sub picioarele voastre, apele nu isi vor iesi din matca si nici focul nu va izbucni.
Pricepeti ca nu mai are nimeni timp de voi si de nebunia voastra.
\Caprele déjà sunt adunate la un loc…\Iata si la noi in tara…\Toate caprele s-au inghesuit in tarcul psd…\
Eu incerc sa le salvez si strig la ele: Plecati de acolo ca sa nu aveti soarta caprelor…\Intrati in tarcul oilor.\Duceti-va si slujiti la alte partide…
Iata strig asa cum am strigat si cu basescu: lasati-l in pace ca il sustine dumnezeu…
Dar ei ca barzaunii au intrat in foc si au picat care pe unde…
Fugiti din psd ca Fecioara maria i-a strans acolo ca sa ii prajeasca…
Fecioara Maria va strivi capul antichristului…
Toti anti christii vor fi izbiti de blestemul si anathema pe care Bisericile l-au pus asupra lor!  
Nu zic de toti masonii: sunt unii care au intrat acolo ca sa deconspire masoneria…
Ca sa lupte din interior impotriva ei…
Dar Masoneria este definitiv si iremediabil compromisa.
Nu va mai fi masonerie pe pamant!
Veniti in scoala mea spirituala si veti fi initiati in taine cum in nicio alta pe pamant…
Mie imi este indifferent ce faceti!
Va rog sa faceti exact pe dos ca toti ceilalti care au nu ascultat pana acum…Sa ii mai enumar?
Eu am vrut sa va scap…
Nici macar n-am strigat asemenea lui Ioan: “Pui de vipere, cine v-a invatat sa fugiti de mania ce o sa vina?”
Eu am satisfactie deplina si daca ascultati si daca nu ascultati…
Cum era reclama aia cu tantarul ala ce nu vede geamul de curat ce era: “Mama ce l-a curatat”…
E vorba de geam…
Ce o sa curete Dumnezeu geamurile acestei lumi…

Iata martor este Dumnezeu ca eu insumi va arat si va invat: “Pui de vipere, fugiti si scapati de mania ce o sa vina! “ 
Mi am facut datoria fata de tara si fata de lume si am avertizat, am aratat! 
Eu sunt o comoara a acestei tari si a acestei lumi! 
Daca nu ma veti pretui veti pieri deoarece mii de ingeri sunt deasupra Romaniei si hotarasc neincetat soarta romanilor si a intregii lumi... 
Va avertizez: va veni peste voi cutremurul si peste lume Potopul de foc si pamantul si focul va vor inghiti si vor curata lumea de cei care au ramas necuratati pana la acea data...
Ce nu pricepeti?
Care parte nu o intelegeti?
Ce lucru imposibil am cerut?
Am cerut sa nu mai ucideti vaci si animale mari! 
Am cerut sa nu mai doborati nave extraterestre ci sa le primiti cu paine si cu sare! 
Am cerut sa nu mai luptati impotriva lui Hristos si Adevarului! 
Care parte e prea grea pentru voi incat preferati sa pieriti in loc sa ascultati?
Ce e atat de greu?
Care lider din Romania e de ascultat in locul meu? 
Dar va spun ca nu am vazut asa nebuni ca acestia: nu ii loveste bine dumnezeu ca ei iarasi se grabesc sa umple din nou paharul maniei divine! 
Nu pot sa va urez sa pieriti in pace pentru ca pacea e a vietii si e opusa pieirii...
Ce rand nu pricepeti? 
Care e problema voastra?
Ce nu intelegeti? 
Va spun ca sunteti orbi si nu vedeti ce vine peste lume si cum stau lucrurile...
Iata, imi pun roba de profet pt ca de acum se intampla deja cum spun! 
Glorie Tie Dumnezeule atat de bun si de rabdator! 
PS: Sunt vizati in primul rand anti-christii, banditii, si cei care sunt impotriva comuniunii cu fiintele extraterestre...
Astia vor fi curatati definitiv in urmatorii ani daca nu se schimba. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu