13 iunie 2015

Si PSD-ul si Turcia vor fi aspru pedepsiti daca vor construi Moscheea blestemata

Iata Dumnezeu a avertizat Turcia cu mult inainte ca ei sa indrazneadsca sa vina in Romania sa construiasca o Moschee...
Dumnezeu i-a avertizat, dar ati vazut voi musulman luminat sau care sa aiba o picatura de Duh Sfant?
Am sa ma ocup de Islam si am sa le las mostenire calea prin care se pot salva.
Evident nu contruind moschei...
Nu este nicio pierdere daca le darama si pe cele pe care le au...
Spre binele lor  ar fi trebuit sa inceteze demult orice propagare a acestui intuneric...
Cu totii suntem de acord ca Turcia trebuie sa intre in ardere de karma si in mania lui Dumnezeu.
Si deasemenea toti cei care au aprobat acesta neghiobie fara margini.
Sunt sigur ca vor fi loviti pentru generatii intregi!
Iata, eu am spus de ani de zile ca cel mai mare pericol pentru aceasta tara a fost este si va ramne: PSD-ul...
Astia sunt Satana pt tara noastra si nu altcineva.
Unde a grozavilor ortodoxia lui Ponta care a avut bunic cantaret in biserica?
Cum sa aprobi asa ceva?
Unde e lectia lui de istorie?
Stie Ponta ca in Coran scrie ca Hristos nu a fost rastignit?
Dati-i afara din tara imediat!
Stie Ponta ca in Coran scrie ca poti sa te casatoresti si sa divortezi de fete care inca nu au ajuns la varsta mentruatiei?
Stie Ponta ca Mohamed a avut o nevasta de 9 ani?
Si ca scria versetele Coranului cu ea pe genunchi?
V-ati pierdut mintile?
Cel mai mare dusman din istoria nationala, cu care am luptat toata istoria noastra sunt... Turcii...
Opriti construirea acelei moschei sau v-ati aranjat pentru secole si voi si toti ai vostrii...
Unde sunt prostii de la Razboi intru Cuvant sau Sacciv!
Nu v-am spus de o mie de ori ca astia sunt Dusmanul? Satana?
Nenorocirea, blestemul acestei tari?
Si ca nu exista al blestem mai mare pt aceasta tara?
PSD-ul!
Iata nenorocirea!
Am strigat: nu votati cu acest blestem, destul, aduceti-i la 25% si apoi la 15%...
Stergeti-i din istorie...
Mania lui Dumnezeu este si peste cei care au aprobat si peste cei care vor construi...
Opriti degraba asta!
Ei trebuie sa se converteasca la Adevar si Lumina!
PS: Probabil ca al treilea razboi mondial va avea loc impotriva Islamului...
Si voi contruiti moschei in Romania?
V-ati pierdut mintile? 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu