31 iulie 2015

Cei care primesc ordine sa asculte de mine! Cum salvam Iranul?

Vreau sa amintesc tuturor celor care primesc ordine: vai de cei care vor face altceva decat spun eu sau impotriva a ceea ce spun eu...
Nu exista nimeni altcineva superior de care sa ascultati sau care sa va dea ordine mai bune...
Daca va da cineva un ordin opus a ceea ce spun eu mai bine pentru destinul vostru este sa vadati demisia decat sa il urmati.
V-am spus ca sa nu urlati la ingeri cand veti pleca din aceasta lume: nu am stiut, nu am auzit...
Vai de Obama si de America daca vor face altfel decat spun eu...
Vai de ei daca nu vor face ceva incercand sa salveze Arabia Saudita si doar stand acolo sa le ia petrolul.
Asa cum Iranul a fost salvat pana in catastrofala revolutie asa orice stat islamic poate fi salvat.
Sa luptam cu totii sa ii salvam de Islam salvandu-ne si pe noi in acelasi timp.
Dumnezeu ne va ajuta.
daca vreti ordine atunci ascultati de sfaturile mele deoarece Dumnezeu nu da ordine ci doar sfaturi...
Nu esti obligat sa le urmezi ci le urmezi doar daca ai o farama de minte si de cultura...
Pentru cine a avut ochi sa vada Dumnezeu e prezent si daca El ridica un deget viitorul planetei se schimba semnificativ...
Nu poate veni Bine decat de la sursa din care am iesit si care este Dumnezeu.
Nu va culcati pe o ureche ca v-a ordonat cine stie cine sa faceti mai stiu eu ce.
Vai de aia care v-au ordonat daca nu vor face cum spun eu...
E timpul sa scapam lumea de Islam, sa punem bazele unui fenomen care in cateva secole, cel mult o mie de ani sa stearga Islamul de pe fata Pamantului...
Cee ce se va si intampla deoarece Lumina si Adevarul vor triumfa...
Nu poti sa te duci nicaieri cu o "scriptura" care spune ca Iisus nu a fost rastignit si nu a murit pentru pacatele noastre si care te invata cum sa divortezi de fete care nu au ajuns inca la varsta menstruatiei...
Cu o astfel de scriptura nu te poti duce decat la... WC...
Are cineva o alta parere?
Este limpede ca Afganistanului sau Iranului le-ar fi mai bine in Federatia Rusa...
Poti sa cuceresti pe cineva daca asta e un ajutor real pt acela...
Practic aceste state musulmane pot fi cucerite de oricine, e posibil sa le fie mai bine chiar si sub autoritate chineza...
PS: Brainstorm: cum salvam Iranul si Arabia Saudita de Islam? Dati-va cu parerea, avansati planuri... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu