1 iunie 2016

Noi si Dumnezeu



Noi si Dumnezeu
Iata au trecut ani de cand vorbim aici…
Si cuvintele noastre s-au implinit.
Oricat nu ar vrea unii sa creada sau sa recunoasca am prezis aici caderea lui DD, a Tribunului, a lui Ponta, a marelui general Hoprea care face militarie pe strazile tarii  si a multor altora pe care nu mi-i amintesc in acest moment.
Tot eu am spus ca il vad pe Basescu ramanand la putere…
Si nu stiu cum dracu sau cum Dumnezeu a ramas la butoane… :)  
Inca mai sunt unii care se agita ca pestii pe uscat sperand ca pe ei nu ii va lua valul purificarii sau… dracu…
Dar eu am spus aici de multa vreme ca valul purificarii va culmina cu asa zisul sfarsit al lumii… (Nu mai aveti scapare adica... :)
Toti cei care nu faceti ce va spun aici, de la lucruri minore cum ar fi sa incetati odata pt totdeauna sa mai mancati carne de vita si pana la altele majore cum ar fi incetarea imediata a propagandei islamice si a promovarii minoritatilor sexuale… deci toti acestia va veti curata de pe Pamant cel tarziu in calamitatea planetara sau poate  va veti pocai si converti intre timp…
Nu va ganditi ca veti scapa deoarece noi cu adevarat facem parte din elita spirituala planetara si Dumnezeu vrea ca lumea sa fie condusa de acum inainte de feciori ca noi…
Pe de alta parte nu va ganditi ca Dumnezeu va va nedreptati: totul este karmic, numai propriile voastre actiuni va vor judeca…
Dumnezeu este drept si nimeni in veci nu se poate plange decat tatal minciunii sau mama ei care e satana…
Eu nu vorbesc de la mine, totul e déjà propfetit. Mesajul meu e biblic.
Spiritual am cel putin nivelul unui preot sau pastor… Cel putin atat considerati-ma pt a primi o minima binecuvantare. Ar trebui sa cereti ascultari de la mine.
Toti cei care au ajuns la mine se vor mantui exclusiv prin mine iar ceilalti vor fi judecati de Dumnezeu tot prin mine. Si multi altii pe langa ei.
Va recomand sa tineti aproape altfel veti cadea in suferinte tot mai mari ce vor culmina cu aruncarea voastra in iad sau in cine stie ce planeta pustie a planului astral.
Altu nu e care sa vorbeasca… Nu cred ca va veti intelege cu guru bivolaru iar ceilalti mari maestri sunt prea mari si tac…
Eu vorbesc si vorbesc inspirat…
Dumnezeu doreste sa conducem noi lumea si tara pentru a le salva…
Altfel vor fi foarte intens zguduite…
Lumea va fi condusa de sfinti sau isi va vedea propriul sfarsit.
Aceste caricaturi umane care promoveaza minoritatile sexuale si islamul vor sfarsi in iad…
Aveti enorm de multe de facut ca lideri planetari…
Daca va veti tine de planul inspirat de Dumnezeu veti avea succes enorm si tarile voastre vor fi binecuvantate.
Daca veti continua cu islamul si minoritatile sexuale Dumnezeu va strange surubul pana ce veti incepe sa urlati…
PS: eu sunt singurul om din tara care a spus ca Basescu va avea puterea in continuare...  
Imi pare rau pentru voi daca nu veti asculta...
PS: Noi putem salva lumea cu conditia sa ne asculte si urmeze... 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu