7 aprilie 2019

A1 , o comoara nationala


A1 , o comoara nationala
Singura mare realizare de dupa 89.
Trebuie terminata. Trebuie terminat tot ce este inceput si apoi continuat, prelungit. Fara autostrazi in camp!
Mergem pana la Brasov si apoi trecem muntii spre Onesti, Bacau. De la Bacau spre Iasi si Chisinau.
Dupa ce se termina A1 si A10 cred ca prioritar este tronsonul spre Brasov si apoi spre Onesti-Bacau.
Apoi Ploiesti Brasov.
Si apoi A6 de la Lugoj spre Craiova.
Apoi A12 si Iasi legat de Bacau.
Centura capitalei si A5 sunt iarasi importante.
Terminat ce este inceput. Asteptam cu interes Sibiu- Pitesti.
De pe autostrada ai alta perspectiva asupra tarii.
Este un paradis aceasta tara si trebuie sa fie dezvoltat prioritar : TURISMUL legat de medicina alternativa. Atatea izvoare cu ape cu proprietati curative.  Turismul legat de spiritualitate.
Daca intai se face Ploiesti-Brasov si apoi Sibiu-Brasov, nu este nicio problema. 
Dar faceti-le in aceasta ordine si nu mai incepeti autostrazi in camp prin capatul tarii. 
Apoi va focalizati pe A6 si A12 in ce ordine vreti.
Centura Bucuresti si A5 deasemenea.
Daca ati facut A6, Lugoj Craiova continuati cu Bacau-Iasi. 
Apoi A4 litoralul va fi superb cu autostrada. 
Cluj- Oradea si apoi ce a mai ramas daca va mai fi necesar cu adevarat.
A1 terminat este prioritatea Nr 1. 
Lugoj-Severin este la fel de important ca si Brasov conectat de Sibiu si Ploiesti.
Brasovul legat la Onesti/Bacau si apoi de Chisinau si Iasi, iata iarasi ceva glorios! 
Incet ne vom reveni din distrugerea provocata de Antichrist si vom creste devenind mai puternici ca niciodata!
Amin   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu