31 august 2024

Fata canta intr-o masina cu volan pe dreapta…

 

Fata canta intr-o masina cu volan pe dreapta…

Adica si Marea Britanie va avea soarta BRAILEI… Sau invers…

Exagerez? Ok, va mai ramane o stanca sau doua prin SCOTIA…

Canta in masina, deci trebuie sa ne urcam in masini si sa plecam… Sa evacuam…

Canta de pe un negativ, face un fel de karaoke…

Deci si noi trebuie sa cantam la unison cu Ierarhia spirituala…  Canta din tot sufletul deci trebuie sa parasim zona laudand pe Dumnezeu, cantand. Ce bucurie ca Dumnezeu ne-a avertizat si salvat!

Fata mai reprezinta si Lumea pacatoasa ce si justifica Judecata…

Prea multa APA…

Ce canta?

‘Uite Mama, nu te-am ascultat!’  ‘Dragostea vindeca tot!’

Asta e problema, nu ne iubim si nu ne respectam unii pe altii… Nu ascultam de Dumnezeu!

Toti ne dusmanim si ne razboim, ne furam, spionam, sabotam.  Asta e politica zilei pe planeta noastra…

Calcati pe cadavre  de copii, fie ei avortati, din Gaza sau traficati in America…

Personal mie mi se pare ca Ierarhia va menajeaza prea mult…

Am uitat de exploatarea si persecutia AFRICII…

INCHIDETI  ISIS  IN AFRICA!!!

Cat mai repede!  

Trebuie sa va decideti daca veti intra in ascultare sau INANNA trebuie sa se urce in nava ei si sa faca ceva ordine pe PAMANT…

Cu totii suntem de acord ca anumite lucruri trebuie sa inceteze de urgenta…

Ni se spune ca nu am ascultat in cantec deci e clar ca fara impulsul venit din spatiu nu ne vom baga mintile in cap!

Mie mi se pare ca indemnurile au fost toate bune…

Spre exemplu imi aduc aminte ca daca ANGELA si-ar fi dat demisia cand am criticat-o eu aici, NU SI-AR FI PATAT MAINILE…

A stat pana a inceput Plandemia…

Cu niste pete rosii si-a patat mainile… Greu mai ies petele alea…

Si a continuat sa creada in ierarhia ce a promovat-o desi e mai corupta decat iadul… Ierarhia adica…

Eu ma incred deci in aceste mesaje…

Daca nu renuntati la ideea de genocid veti fi spulberati, cat de curand…

Pt ca, in acest caz, alta solutie nu exista…

Adica toti spera ca AVERTISMENTUl va va aduce in simtiri…

Eu insa stiu ca sunteti prea corupti ca sa va mai puteti salva…

Dar de dragul Ierarhiei si al manualului, trebuie sa fie facut totul ca la carte…

Judecata adica…

Tot de la inceput va spun ca ACUM SUNTETI JUDECATI! ACUM E JUDECATA!

Calamitatea ce va veni este punerea sentintei in practica…

Iar voi ce faceti? Promovati elgibiti , genocid planetar cu 5G, virusi si injectii, ciuruiti copii in GAZA…

Chiar nu vad cum o asemenea ororare s-ar putea salva, in vreun fel adica…

Pe loc repaus… Continuati, continuati…

MARTORII JUDECATII…

Continuati, faceti in continuare ceea ce stiti mai bine, otraviti-l pe Muhammad, impuscati-I pe Tzar, pe Ceausescu, pe Gadafi, pe Saddam, otraviti-l pe OSHO, cum sa il lasati in viata tocmai pe OSHO…

Continuati, bine va fi de … pamant, cand va fi eliberat…

Sunteti constienti ca in curand vi se ca cere socoteala pentru toate ororile ce le-ati comis in ultimul secol?

Amin, s-a sfarsit cu Antichristul dupa cum spune si Apocalipsa, au fost aruncati unde? In IEZERUL de FOC…  

"Cand spuneai tu Adevarul, in oglinda imi faceam parul"...

Asta face America, isi face parul in oglinda... 

PS: Si JAPONIA e cu volan pe dreapta... Si isi pune speranta in Antichrist, ca si Finlanda...

O sa va salveze astia negresit, + toate valorile voastre pe care oricum le-ati pierdut deja... 

@25claa

More 😂😂😂😂😂

♬ sunet original - Claudia L Cla

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu