1 decembrie 2010

Egalitatea bisericilor

                     

 In primul rand sa stiti ca eu nu vreau sa fiu ridicat peste nimeni. Iar Hristos ne-a invatat ca a fi ridicat peste cineva inseamna a deveni slujitor in Dumnezeu al aceluia. 

Nu imi doresc decat sa lucrez pentru Dumnezeu. Iar daca Dumnezeu imi va da sa lucrez si sa slujesc in numele Lui 5 oameni sau 5 mii de miliarde sau 5 insotit de atatea zeroruri ca ne-am plictisi numarandu-le, aceasta tine exclusiv de gratia si de iubirea Lui. 

Desigur ca as vrea sa spun si eu astazi La multi ani Romaniei, dar atata vreme cat Domnul are treaba cu mine trebuie sa il slujesc pe El intai!

Si daca ma uit bine de asemenea pot sa vad ca granitele tarii mele depasesc cu mult granitele sistemului solar... 

Daca bisericile sunt egale intre ele asta nu inseamna ca tu trebuie sau esti obligat sa te inchini la icoane sau sa pupi cruci. 

Trebuie doar sa intelegi ca acel om care face asta poate sa fie egal cu tine in fata lui Dumnezeu si trebuie doar sa nu te consideri superior lui si sa il iubesti ca pe un frate intru Hristos.

Atat. Si desigur asta este valabil si invers.

Papacioc in imaginatia lui copilareasca spunea ca vede el cum papistasii ar intra in alatarele biserii lui.

Dragule, bisericile lor sunt aproape goale si nu va intra nimeni in alatarul tau nici sa il rogi. Deci stai linistit si pregateste-te pentru ca in Imparatie Dumnezeu te va trimite sa intampini exact suflete din alte biserici… 

Asadar iubiti-va si daca vi se pare ca puteti primi mai mult Duh Sfant intr-o biserica , alta decat a voastra , mergeti acolo.

 

Dar priviti-ma! Eu sunt cu degetele pline si de miere si de dulceata si de serbet. Priviti-ma pentru ca eu sorb din nectarul tuturor bisericilor. Si chiar si mai mult. 

 

Asa si Dumnezeu. Voi sunteti gustarea de dimineata a lui Dumnezeu. Dumnezeu se trezeste in zori si se intreaba: Oare ce vom avea astazi la micul dejun? Si Mirelese si slujitorii si ingerii si zeii ii pregatesc gustare placuta din actiunile si iubirea lor nemarginita.

 

Si iata ca I-am daruit lui Dumnezeu o floare si El mi-a dat inapoi un buchet!

I-am daruit lui Dumnezeu un buchet de flori si El mi-a daruit inapoi o gradina! 

I-am daruit lui Dumnezeu o gradina inflorita si El mi-a daruit inapoi un Pamant!

I-am daruit lui Dumnezeu…

 

Fiti luminati, fiti delicati.

 

Daca puteti sa va maniati fara sa pacatuiti puteti sa faceti si asta. Adica daca ii puteti lua cu dragoste in brate pe cei mai putin inspirati si care fac prostii, puteti sa le spuneti: V-ati tampit mama? 

 

Desigur nu este bine sa fim mandri de nimic nici macar de faptul ca suntem oameni sau romani.

 

Acum va rog sa faceti un exercitiu de imaginatie si sa vedeti ca pe cat de draga va este voua propria biserica pe atat de draga este fiecaruia biserica lui.

Iubiti-I pe fratii vostri asa cum sunt. Asa cum voi v-ati nascut intr-o biserica asa si ei s-au nascut in alta. 

Si oricine crede ca Iisus este una cu Dumnezeu si ca prin El vorbeste Tatal si se straduieste sa-I urmeze si sa  fie una cu acestia doi, este frate al vostru.

 

Binecuvantarea nu vine datorita superioritatii metodei de inchinare ci datorita sinceritatii si iubirii din inima.

Deci cei care spun, nu ne putem inchina cu voi deoarece inchinarea noastra este diferita si superioara trebuiesc trimisi la Caragiale: "Amice, esti idiot?" 

 

Va dezvalui eu daca nu stiati ca rugaciunea la unison este foarte pretuita de Dumnezeu si are efecte cu totul de neimaginat asa ca rugati-va cu totii impreuna si cat mai des si lasati deoparte orgoliile si prostia!

 

Eu nu am nevoie de consideratia nimanui si daca o voi primi alaturi de iubirea voastra cu atat mai bine pentru ca oricui imi daruieste ceva Iisus Hristos ii va darui inmiit. Iubirea mea este biencuvantare in sine si cine ma iubeste si ma imbratiseaza nu va mai pleca din bratele mele pentru ca il va gasi pe Hristos acolo si eu nu imbratisez pe nimeni pentru mine ci Tatal imbratiseaza prin mine pentru Sine. 

 

Nu-mi mai doresc nimic pentru ca am primit cu mult mai mult decat mi-am dorit. Dar ma bucur de tot ce primesc si nu exista nimeni care sa-mi spuna prietene si frate si sa nu primeasca binecuvantare chiar de la Iisus si sa fie pomenit astfel in Imparatia lui Dumnezeu. 

Si oare daca veti vedea in viitor ca eu va spalam voua picioarele va voi lasa sa-mi daruiti mie recunostinta sau va voi arata pe Cel care face asta prin toti slujitorii sai? 

De aceea eu sunt liber si pot sa va critic si sa va mustru tocmai pentru ca nu astept nimic de la voi decat sa va desavarsiti. Iar daca refuzati asta si vreti sa ramaneti acolo unde sunteti, se vor ridica altii care vor merge mai aproape de Dumnezeu in locul vostru. 

Frumusetea si minunea la identificarea cu Hristos este aceea ca la un moment dat nu mai sti cand vorbesti tu si cand vorbeste El, unde te sfarsesti tu si unde incepe El si asemenea marilor lumini ale acestei lumi vei spune Eu sunt Acela! Sau Tat Tvam Asi ! sau Eu sunt una cu Tatal!

Deci daca Tatal ceresc ne-a vorbit sau le-a vorbit oamenilor chiar si prin celelalte religii cum atunci voi crestinii nu puteti sa stati la aceeasi masa si sa va binecuvantati si sa va iubiti?

Treziti-va ca nu asteapta nimeni dupa voi, treziti-va ca timpul judecatii voastre se apropie cu repeziciune.

Fiti binecuvantati deci in numele lui Iisus Hristos care sta la poarta sufletului vostru fiind gata sa vorbeasca fiecaruia. 

 Ah si iertati-ma daca va mustru. Bine este sa va mustru eu si Iisus si Tatal doar sa va iubeasca mai tarziu. 

Dar fericiti aceia care ii multumesc lui Dumnezeu pentru mustrari ba chiar ii cer Lui sa le arate unde sunt slabi pentru a fi intariti. 

Imi amintesc de o fiinta iubita de Iisus care spunea ca s-a detasat de toate fiintele din jur si chiar daca Dumnezeu ar lua pe oricare dintre ele, i-ar multumi acestuia pentru bunatatea de a o fi ridicat in Cer. 

Si pentru ca Dumnezeu a vazut ca a invatat aceasta lectie iata ca o asteapta cu o alta mai grea si mai inalta. 

Dumnezeu ii va lua propria biserica de care este foarte mandra si foarte atasata...

Deci desavarsiti-va... ;) 

 

2 comentarii:

  1. Eu cred că Dumnezeu este pretutindeni, şi dacă avem nevoie de linişte, sau îndrumare, putem intra în orice biserică întâlnim în cale. Desigur, vom încerca să nu perturbăm ritualurile de acolo, dar de rugat, doar noi faţă în faţă cu Dumnezeu, putem să o facem!
    Eu aş merge mai departe, şi aş zice că, fie şi într-o moschee sau un templu, tot Îl putem găsi pe Dumnezeu, la o mare nevoie. Nu zic să ne închinăm acolo dacă avem o altă biserică prin apropiere; doar la mare nevoie, aşa cum am zis.
    Şi, chiar dacă nu găsim nici o biserică, o avem mereu pe cea dinăuntrul nostru, oriunde vom merge. Nu e nevoie de pereţi, ci doar de credinţă şi iubire.

    Numai bine şi ocrotire! Şi mulţumim pentru învăţături!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu nu pot fi decat cel mult un instrument, o portavoce, un slujitor... Trebuie sa-i multumim lui Dumnezeu care in nesfarsita lui Iubire se intoarce la noi si la intregul Pamant.
    Intr-adevar templele exterioare vor fi inlocuite de adevaratele temple care sunt interioare...
    Dumnezeu sa binecuvanteze pe toti cei care il cauta!

    RăspundețiȘtergere