14 octombrie 2024

Doua viziuni cu IISUS HRISTOS

 

Doua viziuni cu IISUS HRISTOS

Au fost mult mai multe viziuni dar nu am mai vorbit despre ele si nici nu le-am mai scris.

Cele cu HRISTOS sunt mai rare si astfel mai pretioase. Pentru a nu se pierde si a fi de folos si altora am decis sa le scriu. Si la indemnul unei prietene sfinte…

Au avut loc in mod diferit dar nu in vis.

In prima viziune IISUS HRISTOS apare pe norii Cerului, maiestuos, puternic si apoi se intoarce cu spatele; adica noua, Lumii, ne intoarce spatele cu referire  la perioada Judecatii.

IISUS nu va mai asculta Lumea pe perioada Judecatii, nici Ingerii, nici Sfintii si nici pe Cei Doi Martori…

Iisus nu va mai asculta pe nimeni in timpul Judecatii…

Abia dupa ce Judecata s-a terminat, IISUS s-a intors cu fata si Cei Doi Martori au aparut langa El si s-au apropiat de El pentru a vorbi cu El, unul in stanga si celalalt in dreapta.

Asta semnifica faptul ca numai dupa Judecata IISUS se va arata deschis spre Cereri si Rugaciuni.

IISUS primeste aceste cereri de la cei doi Martori numai dupa Judecata…

Asta arata ca totul e deja hotarat si mai ramane de pus in practica doar…

JUDECATA adica.

Mi-a pacut totusi mult ca dupa Judecata IISUS era dornic sa se sfatuiasca cu Cei doi Martori si sa le asculte cererile si sugestiile… Si i-a cuprins pe dupa umeri exact asa cum se sfatuiesc fotbalistii cu antrenorii inainte ca acestia sa intre pe teren cand schimba doi jucatori deoadata. 

Se tin dupa umeri si stau cu capetele aplecate in timp ce vorbesc cine stie ce secrete tehnice.

Facea asta cu Dragoste si Prietenie.

Mesajul nu e prea grozav la aceasta viziune: Judecata e stabilita si hotarata, nicio interventie nu mai este admisa…

Insa , dupa Judecata, suntem primiti in audienta si cererile, rugaciunile si dorintele noastre vor fi ascultate.

Cereri cu referire la constuctia noii lumi si la salvarea /sustinerea supravietuitorilor.  

A doua viziune e mai recenta. Uneori , in aceste lupte spirituale se incearca separarea noastra fata de Cer si uneori poti avea senzatia ca nu mai poti lua legatura cu Cerul, cu IISUS.

IISUS a aparut distrugand acest blocaj mental.

A aparut precum intr-o Icoana a Copilariei si adolescentei, tinand un miel in brate. Icoana era cea a Blandului Pastor inconjurat de oi si tinand un miel in brate.

L-am putut vedea maiestuos si inalt emanand plinatate si blandete.   M-am bucurat deoarece exact asta cautam, contactul pierdut pe care dusmanii incearca sa il impuna in fel si chip.

Apoi IISUS mi-a daruit mie acel miel pe care il avea in brate si l-am tinut eu insumi in brate…

L-am tinut ceva in brate si apoi l-am pus jos cu gandul de a-l inapoia turmei.

Sa laudam pe Dumnezeu pentru ziua sfanta de astazi  si patronii ei eterni si ceresti.

A doua viziune poate avea interpretari de la cele mai restranse  si personale pana la cele unversale…

De exemplu celebrul PETRUS ROMANUS  din Profetia lui Malachia ar putea fi NOUL PETRU pe care HRISTOS construieste BISERICA NOII LUMI…    

Am scris acestea la sugestia prietenei sfinte de astazi dupa ce o minune s-a intamplat in Cer…

M-am rugat ca sfanta sa fie binecuvantata de Dumnezeu cu un dar special, de ziua ei…

Se pare ca s-a intamplat un miracol si a primit intr-adevar un dar special fiind inaltata la un rang mai inalt, devenind Mana Dreapta a Fecioarei Maria…

Intre timp  recunoscusem  eu insumi in aceasta sfanta semne si mesaje divine despre rangul, statutul si puterea ei…

Nu aveam de gand sa scriu astea, dar dupa toate aceste intamplari am fost indemnat la asta…

Am mai primit de la sfanta si doua cuvinte frumoase, pe care nu mai are rost sa le scriu si aici…

Se pare ca am devenit frate de Cruce cu sfanta…

Deci e adevarat, sfanta devine ea insasi regina…

Imparateasa conduce un Imperiu ce are mai multe regate si a ridicat-o pe sfanta la rangul de regina…

Ma rog si pentru sfinti deoarece asa a spus Sfantul Apostol Pavel si am gasit asta deosebit de intelept.

In mesajul de la Fatima Fecioara Maria spune ca asupra ultimului Papa se trag si gloante si sageti…

Poate acesta va merge in Africa si Canibalii vor trage cu sageti asupra lui…

Sau poate vrea sa se arate ca vom face trecerea de la gloante la sageti…

Urmatorii papi vor fi sagetati…

GLORIE deci acestora toti care sunt LAPTELE si MIEREA divina daruite de DUMNEZEU noua si INFINITULUI! 

GLORIE ETERNULUI PARINTE care isi gaseste timp pentru COPIII LUI de pe PAMANT! 

Sa inceapa Sarbatoarea! Sa curga Vinul, Bucatele sa se intinda! Sfintii sa se aseze caci in capatul Mesei este insusi DOMNUL INTRUPAT! 

Bucurati-va deci! Alesii lui Dumnezeu sunt gata si binecuvantati sa isi inceapa misiunea!

FITI DE PARTEA LOR CA SA PUTETI SEDE LA MASA CU IMPARATUL SI DOMNUL!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu