5 februarie 2009

Ce este karma?

Karma reprezinta totalitatea actiunilor care le-ai facut, bune sau rele, si al caror efect nu s-a intors inca la tine. Desigur nu e nimeni interesat de actiunile bune cand vorbim despre karma. Judecata are loc exclusiv in baza acestor actiuni (rele)... Iertarea pacatelor reprezinta puterea lui Dumnezeu de a sterge aceste actiuni rele, negative, care sunt numite si pacate. Nimeni, crede-ma, nimeni in afara de Dumnezeu nu-ti poate ierta, sterge, aceste pacate. De ce este importanta aceasta iertare? Pentru ca dragul meu, nu este vorba numai de existenta asta, desi evident ca si doar in aceasta viata am facut destule greseli ce nu am vrea sa se intoarca la noi; este vorba chiar si de existentele anterioare, existente despre care nu ne mai amintim. Stiu, asta e o alta poveste interesanta... De ce si cand ne iarta Dumnezeu greselile si nu ne mai lasa sa cadem sub influenta lor, fiind astfel "judecati"? Atunci cand realizam ca El este totul, atunci cand ii daruim viata intelegand ca pentru noi nu exista un scop, rost mai inalt decat sa il conastem pe El. Spune-mi pentru ce ar mai lasa Dumnezeul sa se intoarca tot raul pe care l-a facut un om, daca acesta il iubeste si il urmeaza pe El? Dumnezeu ii iarta pacatele pentru ca l-ar incurca chiar in viitoarele misiuni spirituale si nu mai au nici un rost acum , ele nu se mai constitue intr-o lectie, lectia a fost invatata. Dar pana nu vei fi bun ca painea calda si dulce ca mierea din punct de vedere spiritual, nu ti se va ierta nimic, pentru ca scoala karmei este foarte importanta si trebuie sa inveti toate lectiile pana la capat...

2 comentarii:

  1. Acum am descoperit acest blog si imi place. Totusi, referitor la karma, eu am citit ca exista atat o karma rea, cat si una buna. Adica te poti incarna doar ca sa beneficiezi de fructele dulci ale faptelor tale pozitive din existenta anterioara, numai daca esti complet detasat atat de cele rele cat si de cele bune nu te mai incarnezi. Deci putem vorbi de karma si in cazul faptelor bune.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu cred ca odata incarnat e aproape imposibil sa nu faci si lucruri mai putin placute, chiar si numai pana ajungi sa inveti din nou cum stau lucrurile. Sigur, dar totusi intruparea trebuie sa aiba un rost mai profund. Scopul suprem probabil e sa devii una cu Dumnezeu si astfel scapi si de orice karma si nici nu mai faci alta.

    RăspundețiȘtergere