26 februarie 2009

O gura de rai

Am foarte multe lucruri sa-ti spun astazi, dar ceva mai devreme, rasfoind minunatele voastre bloguri, mi-a sarit in ochi un rand care mi-a magnetizat atentia. "ca gura de rai...de canal ajunse" spunea cineva intr-un comentariu. Vorba autoarei (postarii nu comentariului) sangele mi s-a urcat brusc in obraz. Ah cine indrazneste iarasi sa se lege de frumoasa-mi tara? :) Poate ca persoana e chiar o fiinta deosebita si sensibila iar formularea de mai sus e doar o intamplare nefericita. Am sa explic in fuga de ce Romania a fost , este si mai ales va fi "o gura de rai" . Este o gura de rai la propriu pentru ca din acest neam se ridica cele mai multe fiinte inspre Imparatia lui Dumnezeu. Este o gura de rai pentru ca toti ingerii, de la cel mai mic la cel mai mare, daca ar trebui sa se intrupeze, ar alege fara sa clipeasca Romania. Este o gura de rai pentru ca in Romania exista cea mai mare densitate de ingeri pe metru patrat din lume. Este o gura de rai pentru ca a fost crestinizata de marele si intaiul Apostol Andrei. Este o gura de rai pentru ca limba si cultura ei ne modeleaza dupa vointa Tatalui Ceresc. Este o gura de rai pentru ca Tatal are un nou popor ales... Este o gura de rai pentru ca stiu ca si tu ai multe alte argumente... .................................................................................................................... Iti multumesc Doamne pentru toate aceste minunate lucruri. Trebuie sa avem in suflet Romania perfecta si sublima, trebuie sa credem in ea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu