26 februarie 2009

Primavara spirituala

Stii ce e frumos, cred ca o sa cunoastem curand o lume pe care n-am vazut-o decat in filme sau prin romane. O sa ne cunoastem adevaratii frati, fiinte care si-ar da si viata pentru noi fara sa clipeasca si care erau ascunse in multime. Fiinte alaturi de care vom petrece eternitatea poate luptand spate in spate printre stele si galaxii pentru apararea si raspandirea Cuvantului Sacru. Poate ne vom retrage in munti precum strabunii si vom petrece serile in jurul focului pe la stani sau manastiri. Poate ne vom scalda vara in izvoare si vom dansa in jurul focului, fericiti de binecuvantarea noii lumi care se apropie. Vom fi iarasi o tara, un suflet, o lumina, vom duce cu noi in infinit comorile acestei binecuvantari care este limba romana. Spune-mi nu este eterna limba romana prin cei mantuiti? Ce se poate compara cu asta? Forget about cipuri, satane si alti rataciti. Raul trebuie cunoscut atat cat sa ne ferim de el. Dar n-o sa ne murdarim prea mult mintea si sufletul cu astfel de idei. As da orice sa vad o parte din adolescentii pe care i-am intalnit in bratele Tatalui divin. Eu, ce-o vrea Dumnezeu, dar vreau sa vad acesti ingeri minunati la pieptul Tatalui divin. Totusi as vrea sa fiu si eu macar o data martorul Cuvantului. Vreau sa-l vad pe El cum vorbeste multimii, vreau sa-l aud ,vreau sa uit de mine in timp ce El spune Eu sunt Inceputul si Sfarsitul, Eu sunt sensul si rostul Eu sunt implinirea si fericirea; Adevarat va spun , eu sunt mantuirea si viata eterna... si multe alte lucruri... vreau ! Doamne mi-ai luminat viata si i-ai dat inteles. Chiar si ce a fost mai putin spiritual a capatat acum sens.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu