20 martie 2009

Geniul divin

Da, trebuie sa recunosc aici ca unul din motivele pentru care il ador pe Dumnezeu este geniul Sau divin. Ma fascineaza aspectul asta, ma bulverseaza si ma face sa cad la picioarele Lui mereu si mereu extaziat de admiratie. Atunci cand eu nu mai intrevad nici o posibilitate, atunci cand am senzatia ca am ajuns la capatul lumii ca nu mai exista solutii, El maiestuos si ... genial imi intinde mana...: De ce spui asta, Eu sunt totul, Eu creez lumi si universuri pentru cei pe care ii iubesc, Eu sunt scut dar si lectie , Eu am creat ideea de desavarsire si mai ales nu am pus o limita acestei desavarsiri. Si mai ales stiu ca El este geniul geniilor, stiu ca fara El nici macar nu ar exista ganduri si il regasesc astfel in toate culmile spirituale ale acestei lumi. Cat gol acolo unde nu este El, cata lipsa, cata durere, oamenii fara Dumnezeu sunt ca o zi friguroasa si cetoasa, El este suportul lor dar nu au trezit in ei nimic din caldura si iubirea lui, emptiness ... Tatal meu iubit perfect si desavarsit, sunt atat de fericit, n-as fi putut nici macar visa o copilarie eterna, o adolescenta eterna, dar Tu imi arati mereu si mereu ca oricat de mari ar fi visele mele pentru Tine nu sunt decat un fir de nisip , nici macar de o secunda nu ai nevoie pentru a le materializa. Recunosc te-am cautat, dar am aflat mai apoi ca "Nu m-ai cauta daca nu m-ai fi gasit deja" Recunoasc am incercat sa-ti fiu pe plac, am aflat ca nu vrei nimic decat iubire si umilinta si atunci am facut din acestea doua un ideal, un ideal spre care ma indrept.. Da, am sa-i invat cum sa te adore si iubeasca in spirit, am sa-i invat sa fie atenti sa-ti auda glasul, pentru ca a venit vremea ca Tu sa fii cu ei. "Dar vine ora şi ea a venit deja, în care adevăraţii adoratori se vor închina Tatălui în spirit şi adevăr. Dumnezeu este Spirit şi Adevăr şi cine se închină Lui trebuie să se închine în spirit şi adevăr". (Ioan 4, 23, 24) In absenta ta sunt nimic. Tu esti viata ce ma anima, tu esti inteligenta si iubirea mea, tu esti totul. Nu stiu ce ai de gand cu mine dar particip ce nesat si fanatism chiar la cursurile, la lectiile Tale divine. Sunt al Tau, ma daruiesc tie mereu si mereu, nu exista nimic in lumea asta care sa satisfaca mai mult , nu am alta hrana care sa-mi astampere foamea. Ma simt sarac si gol fara Tine, si te rog sa nu ma mai parasesti niciodata, ramai cu mine mereu, arata-mi ce trebuie sa fac pentru asta. Nimic nu poate compensa miracolul prezentei Tale. De cate ori sa mor ca sa merit asta, ba mai mult tot Tu ai murit ca eu sa beneficiez de asta. Esti mai mult decat perfect, mai mult decat genial, cuvintele nu pot descrie gloria si realitatea Ta. Iar tu, Tatal iubitor iti gasesti bucurie in inimile pline de iubire. Tu te emotionezi cand un copil iti declara iubirea cand un pacatos se prabuseste la picioarele Tale sfinte cu inima plina de lacrimi de iubire si cainta. Tu esti iubirea din orice inima. Fericiti cei care au inimile indreptate catre tine. Tu spui ca Iubirea este supremul dar ce il putem darui sau primi. Tu spui sa ne desavarsim ... Te iubesc, nu ma lasa, niciodata sa nu ma lasi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu