27 martie 2009

Mesaje ...

Am fost mustrat, nu de oameni, stati linistiti. Nu sunt sufiecient de ..."nebun". Prea multe mesaje s-au strans si n-au primit... forward. Sa le luam pe rand. Dupa cum probabil stiti sistemul national de informatii a fost candva unul dintre cele mai bune din lume. Poate, cine stie, inca mai e. Stim sigur ca spre binele nostru citeste si asculta cu atentie tot ce scriem si vorbim. Doamne iti multumim ca ne-ai trimis fiinte asa vigilente care, poate, la nevoie, vor sari sa ne ajute. Daca nu vreti sa va dati demisiile asa cum v-am recomandat atunci luptati impotriva microcipului. Orice fiinta care lupta pentru libertate este privita cu ochi foarte buni de Dumnezeu. Domnule Basescu , hahaha, cat am mai ras noi cu dumneavoastra, haha. Pai da, ca altceva nu am facut. Vreti sa ramaneti in istorie, sau ca si cei doi postrevolutionari dinainte o sa intrati la ceea ce pe monitorul meu poarta numele "trash", locul acela unde se odihnesc ..."gunoaiele". Domnule rasul este sanatos apreciem asta, si la fel vorbele memorabile, pai cum sa uitam noi ca iarna nu-i ca vara? Pai da, te iubim pentru asta , dar Dumnezeu zice asa: Basescule (sau Traiane daca preferi) mergi si spovedeste-te la parintele Justin, declara-l oficial duhovnicul tau si sfatuieste-te cu El. Vrei sa te aleaga iarasi tara, pai fa ceva dragule. Mai bine ca aeroportul Baneasa sa se numeasca in curand Basescu decat sa ajungi la cosul de gunoi al istoriei. Ia si tu exemplu la altii. Al doilea exemplu este Papa Ioan Paul Intai. Frate lupta si tu cu ceva. Scoate-i pe masoni din parlament si alte functii de conducere, lupta impotriva microcipului, fa ceva prietene pentru ca altfel vara o sa fie.... ca iarna, mare frig vine peste noi. Initiaza si tu un proiect de lege "Parlament si Guvernare fara masoni"... Al treilea pe lista este domnul Lisandru si a sa postare tendentioasa dpdv spiritual si nu numai despre evanghelia lui Marcu (comentariul meu la aceasta postare a aparut la ultima postare, despre Luca pe care inca nu am citit-o). Dragul meu, Dumnezeu are inca multa iubire pentru tine, nu am vrut sa te jignesc si nu te-am jignit, dar "metaforele" asa cum le numesti, la adresa lui Iisus Hristos ma obliga la replica. Cand am spus "mai citeste", evident m-am referit la carti spirituale pentru ca altfel esti baiat cultivat si rafinat. Dar dragul meu, iarta-ma, din punct de vedere spiritual esti... analfabet. Trebuie sa fii luat de la inceput. O-I, OI. Pai pe marele apostol Pavel il numesti tu "nomenclaturist"? Si mai si ai o poza pe celalalt blog cu Petre Tutea. Pai batranul te-ar numi obraznic din prima. Pana una alta "nomenclaturistul" tau a dat una dintre cele mai fabuloase definitii ale iubirii din toate timpurile . Cu dragoste te-am certat si te imbratisez. Daca nu o sa mai spui bazaconii despre Iisus si in mod tendentios nu il vei mai numi "presupusul fiu al lui Dumnezeu" am putea fi prieteni. Ma rog eu cred si sustin spontaneitatea afectivitatii de orice fel inclusiv a prieteniei. Imi pare rau, dar se pare ca religia nu e domeniul tau, iar blogul ala nu poate fi de ...religie. Pai religie inseamna re-luarea legaturii, cu Dumnezeu. Ce scrii tu acolo nu are nici o "legatura" cu Dumnezeu si religia. "M-a intrebat odata Nae Ionescu ce cred despre evreul acesta, despre Pavel. Stii ce i-am spus? - Asta nu-i om, domnule, este toata Mediterana." Petre Tutea PS: Pentru Basescu. Batrane, daca faci ce ti-a recomandat Domnul (Marinarule , daca tu mergi si te spovedesti la Parintele Justin ai cucerit istoria, poporul asta o sa-ti faca statuie) o sa fii reales chiar de El, o sa te mantuiesti. Si cine stie, poate in urmatorul mandat punem fundatia primei baze extraterestre oficiale din istoria cunoascuta a umanitatii, aici in Romania. Cu binecuvantarea lui Iisus. Deci ceva fabulos... O sa mai vorbim peste cateva luni despre acest subiect.

2 comentarii:

  1. Ingeras...hai sa fim mai toleranti...cel putin in ceea ce priveste punctele de vedere ale oamenilor...daca omul le argumenteaza...Asa vede el lucrurile...E liber sa o faca...ce zici?!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sigur sunt de acord , dar dupa cum am mai spus este rau intentionat. Nu le vede chiar asa nici macar el. E hotarat sa arate ca evanghelistii erau atat de ametiti incat nu stiu ce fac. Ori asta e mai mult decat tendentios si acelea sunt "argumente" numai pentru cei acre nu au citit evangheliile nici macar odata.
    E foarte vizibil acest lucru atunci cand incearca sa spuna ca Luca "din greseala" chipurile plaseaza botezul lui Iisus dupa ce a fost arestat Ioan de Irod. Hahaha, oricine citeste Luca 3 poate sa vada ca aceasta "greseala" este inventata... Luca povesteste destinul lui Ioan si apoi, dupa ce incheie mentionand arestarea lui Ioan, se intoarce La Iisus.
    Aceste incercari de a manipula nu pot scapa decat celor care nu au citit sau nu citesc evangheliile.
    La fel si cea din textul despre evanghelia dupa Marcu unde incearca sa induca ideea ca chipurile Marcu si Matei s-ar contrazice, unul afirmand ca Iisus incepe sa predice in Galileea iar celalalt in Capernaum.
    Galileea este considerata regiunea de langa marea Galileei iar Capernaum a fost un oras care se situa chiar in mijlocul ei.
    Manipulari ieftine asa cum probabil au invatat la stefan gheorghiu "studentii" pe vremuri.
    Si alte tertipuri asemanatoare.
    Sunt scarbit de asemenea studii si puncte de vedere formulate dintr-o ura nejustificata.
    Imi pare rau pentru toti care inghit asemenea gogosi sau idei ale filozofiei materialiste demult depasite...

    RăspundețiȘtergere