2 aprilie 2009

Revolutia

Pregateste-te prietene, cea mai mare revolutie din istoria umanitatii va incepe. Neaparat urmareste cele doua filmulete despre protestul violent din Anglia de pe Demascarea manipularii colective, si mai ales urmareste-i pe cei care protesteaza... very young people... Trebuie sa ne ridicam, destinul planetei este in mainile noastre. Noi putem sa schimbam aici si acum orice profetie si destinul acestei lumi, pentru ca profetia este in primul rand un avertisment exact cu scopul de a evita raul si judecata; in paradis este loc infinit, deci pentru toti, noi sa ne ridicam la inaltimea lui. Sa nu pierdem nici o clipa, sa-i schimbam, sa promovam oameni inteligenti si culti care cred in Dumnezeu, care nu viseaza si nu cred in alta ordine decat ordinea divina. Haideti sa transformam "criza" in revolutie, sa ii dam jos pe cei care isi bat joc de oameni declansand crize si schimbari pentru a instaura ordinea lor diabolica. Lupta prietene, este o lupta pe care nu o vei regreta niciodata, ba mai mult mereu iti vei aduce aminte... "Am luptat cu Fiara, acolo jos pe Pamant, m-am batut cu monstrii, am strigat Glorie lui Dumnezeu, Glorie iubirii si libertatii, eu cel mic si nevolnic m-am ridicat la lupta..."

4 comentarii:

  1. Si-atunci, nu ramane de spus altceva decat atat: capul sus, privirea clara, Dumnezeu in inimi, si crednta sa invinga!
    La lupta!

    Fara frica, si sunt convinsa ca ne vom revedea, fie in rai, fie pe campul de lupta, sarbatorind victoria!
    Te pup, si va iubesc pe toti!

    RăspundețiȘtergere
  2. De ce e activata moderarea coment? Ti-e frica de crezul tau?Asa nu vei putea convinge pe nimeni. Sincer cred cu tarie ca esti pe un drum care duce la moarte vesnica si e pacat de sufletul tau, pt. care a murit Domnul Hristos.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nicidecum doamna Elena, am activat moderarea comentariilor de numai doua saptamani de cand un nebun a inceput sa lase tot felul de mizerii in loc de comentarii. Am stat de vorba cu el, dar in zadar, oricum nu este posibil ca peste noapte corigentii sa se tranforme in premianti iar demonii in ingeri, asa ca am fost mai degraba fortat sa activez moderarea.
    Despre credinta dumneavoastra in ceea ce ma priveste, politicos va raspund ca pana mai ieri oamenii credeau cu acelasi fel de tarie ca pamantul este plat iar mai apoi ca Soarele se invarte constiincios in jurul lui.
    Totusi daca mi-ati putea spune un singur motiv care va determina sa credeti astfel poate ca am putea initia un dialog constructiv.
    Eu critic intotdeaunna argumentat iar sufletul meu este salvat tocmai pentru ca stiu si cred ca El , Iisus a murit acolo si pentru mine.

    PS: Ultima postare este tot un raspuns pentru dumneavoastra si ceilalti care vor sa stie mai multe despre Lorber, ca urmare a comentariului de pe celalalt blog.

    RăspundețiȘtergere
  4. Draga Orianda, desi nu ne-am vazut , sunt sigur ca ... ne vom revedea :)
    Desi femeia luptatoare ar putea sa ne aminteasca de zeita razboinica ce lupta si distruge raul, de data asta totul trebuie sa ne aminteasca de Dumnezeu si de Intoarcerea lui Iisus Hristos. Pentru ca nu exista scop mai inalt decat acela de a fi una cu El, de a renaste in si din Dumnezeu pentru a putea trai vesnic...
    Pe curand , mersi!

    RăspundețiȘtergere