22 ianuarie 2010

Parapsihologul Presedintelui

             As vrea sa vedeti si sa intelegeti ca Basescu a ajuns presedinte in aceasta perioada foarte importanta pentru destinul intregii umanitati, tocmai datorita deschiderii sale sincere fata de aceste aspectele paranormale sau mistice, nu conteaza cum le spunem. De vazut  declaratia lui Becali care , inspirat de Dumnezeu a spus ca presedintele unei tari ajunge acolo numai cu vointa si ajutorul lui Dumnezeu.             Faptul ca are un parapsiholog in echipa sa este un motiv de lauda, nicidecum altfel. Felicitari pentru aceasta decizie. Eu sunt sigur ca Romania si de ce nu chiar Basescu vor avea multe de spus si in realizarea contactului oficial cu extraterestrii.               De la parapsihologie pana la spiritualitate este numai un pas. In momentul in care vezi ca exista viata dupa moarte, ca exista sufletul si chiar spiritul imediat vei realiza ca si Iisus Hristos exista si ca ce a spus s-ar putea sa fie perfect adevarat.              Tocmai din acest motiv atitudinea lui Pavel Corut care a spus aberatii despre Iisus Hristos si ingeri este un paradox.(Il astept sa-si indrepte aceasta greseala si astfel sa revina in forta in batalia spirituala!) Pe Corut salvandu-l buna lui intentie…             Personal sunt mai mult decat incantat ca Basescu are un parapsiholog. E presedintele noului mileniu… Sa ne amintim de profetia lui Malraux…”Secolul 21 va fi mistic sau nu va fi deloc”… Toti marii intelectuali, toate marile personalitati au avut astfel de preocupari si au cochetat cu misticismul si chiar au avut experientele paranormale: Brancusi, Nichita Stanescu, Eugen Ionescu, Hasdeu, Eliade...     Iar pe de alta parte, oare Putin sau Obama cati parapsihologi au?                Nu intamplator culoarea violet este culoarea anului chiar si in moda, anul acesta fiind foarte important in ridicarea spirituala de ultim moment a intregii omeniri. Pentru ca acest an este unul de ragaz dar si de avertisment. Daca ai nevoie de spiritualizare urgenta, folosesti culoarea violet care este, alaturi de alb stralucitor si indigo culoarea cu efectele cele mai spirituale. Voi scrie separat despre culoarea violet pentru ca am vazut ca nu a explicat nimeni suficient importanta spirituala a acestei culori.                 Lupta spirituala dintre bine si rau se desfasoara chiar sub ochii nostri. Batalia finala a inceput. Aceasta batalie are loc in interiorul fiecarei fiinte , vor fi multe teste care pe de o parte vor separa pe cei buni de cei rai iar pe de alta vor duce la ierarhia spirituala dorita de Dumnezeu in randul celor buni.                Eu sunt foarte mandru de presedintele meu si este foarte posibil ca peste cativa ani sa facem alaturi de generalul Strainu o echipa care sa conduca primul contact oficial cu fiintele extraterestre spirituale care vor sa ne ajute sa eliminam raul acestei lumi si sa facem pasul spre “cerul si pamantul cel nou”.                Probleme ar trebui sa-si faca toti care nu-si deschid inima si mintea pentru a putea intelege ca cerul si pamantul cel nou depasesc chiar cele mai mari asteptari si cele mai inspirate filme sf nu reusesc nici macar sa sugereze frumusetea si lumina viitorului, fiind o imbinare a celei mai inalte spiritualitati cu forme ale unei noi stiinte…                 Go, go Basescu, Dumnezeu este cu tine!    

12 comentarii:

  1. foarte interesant punct de vedere, precizez ca ader în întregime.
    Va invit sa vizionati un mic clip pe care l-am creat acum 4 zile :
    http://www.youtube.com/watch?v=eu3jf65Wycc

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru comentariu. Foarte interesant filmul. Cred ca ar trebui postat si cu un titlu in engleza...

    RăspundețiȘtergere
  3. iti multumesc, esti foarte curajos,apreciez un Om ca tine.
    uite ca m-am gîndit la aceasta eventualitate si concomitent am realizat si o varianta în engleza,dar nu-mi fac publcitate nicaieri, stau cumintel,deocamdata :
    http://www.youtube.com/watch?v=A0163wOgUA8

    sper sa-ti placa, e mai complex,dar am scos imaginea cu nava spatiala si cladirile mixte Umani-Extraterestri (eventual INTRA-terestri,si banuiesc ca stii despre ce anume vorbesc,pe curînd Omu'lu -DUMNEZEU.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mersi pentru transfigurare. Dumnezeu ne vorbeste aproape neincetat, trebuie doar sa fim atenti sa-i intelegem mesajele.
    Mi-a placut foarte mult acea moneda veche ce apare in film. Am sa pun un link direct, e foarte reusit, sunt sigur ca o sa aiba multe vizionari.
    Generalul Strainu intrebat de Dan Diaconescu unde sunt extraterestrii raspunde: "De unde stiti ca unul dintre noi nu este extraterestru?" :)

    RăspundețiȘtergere
  5. acesti reptilieni au infiltrat toata societatea Româneasca.
    Am facut un scurt clip acu 2 ore despre Atlantida, sper sa-ti placa :
    http://www.youtube.com/watch?v=cE8v6_8qdA8

    RăspundețiȘtergere
  6. Toti oamenii au acces la evolutie spirituala, toti sunt chemati sa devina Copiii lui Dumnezeu, si urmasii lui Noe- descendentul lui Set si urmasii lui Cain. Deci trebuie sa ne raportam la spiritul care se afla in interiorul fiecaruia, suntem cu totii frati. Criticile trebuiesc aduse eventualelor actiuni sau intentii negative.
    Si acest film este foarte reusit, Atlantida ramane un subiect interesant...

    RăspundețiȘtergere
  7. deci avem o legatura directa cu stramosul ADAM ? Ma pasioneaza acest subiect, sigur Religia e o CHEIE.
    Uite ce crop-cercuri ciudate au aparut pe Dealul lui Adam, în Anglia, lînga un Observator Astronomic (clip facut acum 10 minute):
    http://www.youtube.com/watch?v=EQGaOPglvQU

    RăspundețiȘtergere
  8. Fii mai atent la ce scrii si cum scrii si cum prelucrezi informatia.
    Nu exista nici un deal al lui Adam. "crop circles" au fost semnalate langa "Adams Grave"...
    Sigur ca avem o legatura directa cu Adam. Dar si mai importanta este acum legatura care o avem cu celalalt Om nou, Iisus...
    Filmul este reusit. Daca vrei sa ai audienta posteaza-le si in engleza.

    RăspundețiȘtergere
  9. nu, nu caut audienta....am avut un canal cu milioane de persoane care mi-au vazut cele cîteva sute de filme (în engleza si uneori franceza) a fost desfiintat de chinezi (ofocial din cauza problemelor cu google) dar de fapt aratam unele secrete din bazele americane si nu numai....nu caut audienta, îti cer parerea tocmai ptr ca apreciez, am avot mii de abonati precedent,deci nu-mi satsifac ego-ul,mai ales pe saitu tau,aici caut RELIGIA, caci ma apropii de ea cu pasi vertiginosi....un week-end placut

    RăspundețiȘtergere
  10. Domnu sa te ajute,Omule. Îndraznesc sa îti cer ceva,am vazut ca într-un dialog cu un anume catalin ai afirmat ca TU personal ai putea da o mîna de ajutor, chiar "aranja" daca se poate spune asa, un "dialog" chiar cu Divinitatea sau Isus în unele cazuri disperate,eu ma las în mîna Domnului,EL e Calea si Speranta mea,ma supune unor Teste la ora actuala,asta face sa creasca mînia în mine si simt ca nu e bine....Ajuta-ma daca poti,sînt pregatit pentru orice tip de experienta meta-fizica, ezoterica sau spirituala, precizez ca am fost martorul unor fenomene stranii,înca din copilarie, recent, într-o scurta vizita în tara, pe soseaua între Târgoviste si Ploiesti am observat la miezu noptii, împreuna cu femeia-vietii-mele, o sfera stralucitoare care a emis un scurt flash,ceea ce a tulburat peste masura capacitatea de întelegere a tovarasei mele, imediat ce ne-am întors m-a parasit,ulterior si mama ei mi-a telefonat sa-ma-ntrebe ce e cu extraterestrii ãia.
    De atunci am senzatia ca toate necazurile îmi vin din cauza SETEI de CUNOASTRE, mi-am vîndut cumva Sufletu altor "idoli" cum spune Biblia?! nu cred, optiunea RELIGIE a fost întotdeauna deschisa, eu caut ADEVARUL,de oriunde ar veni el. Precizez ca nu ader la Teoria Evolutionista si nici la Big-Bang, dar te rog nu îmi da sfaturi asimilate auto-convingerii...Vreau sa intru în CONTACT DIRECT cu orice entitate supranaturala si sînt gata sa asum orice risc, inclusiv VIATA.(Cristian-Eduard ma numesc).

    RăspundețiȘtergere
  11. Trebuie sa te lasi in mana Domnului tot timpul.
    Preocuparile tale actuale arata ca acea experienta este posibil sa fi fost autentinca.
    Drumul spre Cer si spre Cunoastere este pazit intr-adevar de diversi gardieni. Exista uneori teste chiar foarte mari si grele , dar pana la urma le vom trece si ele ne vor intari si ne vor amplifica puterea si increderea in Dumnezeu.
    Sunt sigur ca vei primi in postarile viitoare indicatiile de care ai nevoie iar in viitor vei putea sa comunici cu ce entitate spirituala iti doresti. In fond nu este atat de greu desi este posibil sa iti ia cativa ani...
    Am vazut ca ai amintit si de Shambala, deci iti recomand sa citesti "Secretul doctorului Honigberger" de Mircea Eliade.

    RăspundețiȘtergere