14 februarie 2010

O zi a iubirii

                Mai minunat decat a vorbi despre iubire desigur ca nu este decat faptul a o trai . Cred ca orice zi in care se sarbatoreste iubirea nu poate fi decat o zi binecuvantata de Dumnezeu, spirituala deci. Sunt sigur ca Dumnezeu a iubit si iubeste foarte mult sfantul cu numele Valentin daca a ajuns sa fie pe aproape intreaga planeta sarbatorit, si sa devina un simbol al iubirii. Dar pentru Dumnezeu toate zilele sunt zile ale iubirii, chiar si ziua Marii Judecati care este o zi a iubirii pentru copiii sai alesi si rascumparati carora le va darui un cer nou si un pamant nou.                Cel mai important lucru dupa aceasta constientizare a importantei iubirii este de a intelege cum vede Dumnezeu cuplul spiritual, cum isi doreste El ca cei binecuvantati de El sa traiasca. Ca sa intelegem de ce Dumnezeu sustine foarte tare starea de puritate si castitate intr-un cuplu ar trebui intai sa avem viziunea de ansamblu a rostului omului in univers , a ce este el din perspectiva divina , apoi sa intelegem ca fiintele angelice atotputernice au alte cai , pur spirituale de a fuziona si de a se iubi si chiar de a procreea pentru ca asa cum s-a nascut Iisus in viitor se vor naste si oamenii, adica intr-un mod spiritual … Cea mai intensa stare de iubire a unui om nu este decat a mia parte din intensitatea iubirii unui inger adevarat. Iar oamenii au fost creati pentru a fi asemenea ingerilor. Au cazut exact prin sexualitate necontrolata. Domnul le-a spus si le-a explicat chiar din vremea lui Adam ca trebuie sa faca dragoste numai atunci cand isi doresc sa conceapa copii. Marturisesc sincer ca vointa si dorinta mea personala nu coincide intru totul cu cea Domnului in aceasta privinta. Eu evident mi-as dori sa fac dragoste cu fiinta iubita . Dar privilegiul de a cunoaste si de a face vointa lui Dumnezeu este atat de mare incat renunt fericit de o mie de ori la orice dorinta si vointa personala in speranta de a face ceea ce Creatorul ar vrea sa facem.                 Doua fiinte care se casatoresc si traiesc in aceasta puritate si castitate vor fi de zece ori mai binecuvantate decat daca ar trai separat. Eu cred ca nu e deloc greu, cred ca iubirea trebuie reinventata de fiecare cuplu in parte. Sunt sigur ca ai trait momente in care ai realizat ca un simplu sarut , chiar pe obraz , iti poate darui un extaz mai mare decat o ora de dragoste…                   Si nu spun de la mine lucrurile astea, dar aceasta invatatura a puritatii si castitatii s-a pierdut aproape de tot. Nici o familie nu isi mai educa astfel copiii. A gasi cate o fiinta care sa isi doreasca sa traiasca astfel e foarte greu iar a gasi doua e o adevarata minune. Dar am vazut ca exista fiinte care aproape au fost crescute de Dumnezeu insusi si care sunt gata sa faca orice pentru El.                 In speranta ca si voi va numarati printre ei va doresc sa aveti in continuare o zi, o saptamana, o luna, un an si o viata plina de iubire in aceasta ordine: pentru Dumnezeu intai deoarece El a creata totul inclusiv iubirea si fiintele care o traiesc, pentru aproapele vostru deoarece voi sunteti el si abia apoi pentru familiile voastre si persoanele de sex opus de care sunteti indragostiti…                   Daca schimbarea ordinii locurilor doi si trei in aceasta ordine a iubirii va va mai fi trecuta cu vederea, niciodata sa nu uitati cine se afla in capatul listei, viata insasi.  

2 comentarii:

  1. Bine v-am găsit... Cristian Lisandru sunt. În această seară mi-am precizat poziţia oficială cu privire la Sfânta Treime şi vă rog foarte mult să citiţi acolo că CRED ÎN DUMNEZEU-TATĂL, ÎN DUMNEZEU-FIUL ŞI ÎN SFÂNTUL DUH. Vă mulţumesc. Dacă apostolul Pavel - da, l-am făcut nomenclaturist, aşa este - a putut să devină un Mare Propovăduitor al ideilor lui Isus, atunci cred şi sper că şi eu am dreptul, ca un umil pământean, să îmi revizuiesc atitudinea. Acum câteva ore, s-au extras pasaje din textul dumneavoastră referitor la mine şi sunt aruncate pe bloguri. Cine face asta? Fostul soţ al Geaninei, profesorul de matematică Nicolae Codiţă din Olteniţa. Dânsul mă denigrează pe mine pentru a o determina pe ea să mă părăsească şi o denigrează pe ea - puteţi citi pe blogul meu, postarea de ieri - pentru a mă determina pe mine să o părăsesc. Dânsul doreşte răzbunare, pentru că nu suportă ideea că a fost părăsit, or Isus cerea să întoarcem obrazul.
    Mi-aş dori să ştiu dacă copy-paste-ul s-a făcut cu acordul dumneavoastră şi m-aş bucura dacă aţi lua atitudine. Ideea domnului Codiţă nu este deloc nobilă, se foloseşte de acele pasaje doar pentru a se răzbuna... Nu pentru că este un mare credincios. I-a cerut Geaninei mele să facă avort - ea a pierdut sarcina, copilul nostru - din cauza stresului provocat de acest om. I-a cerut să fie în acelaşi timp cu mine şi cu el. Acesta nu este un comportament creştinesc. Semnează cu nickname Hannah Montana, Ana Codiţă sau Codiţă...
    În speranţa că nu există resentimente - din partea mea nu există - aştept un semnal din partea dumneavoastră... E păcat că o iubire aşa mare cum este cea dintre mine şi Geanina să fie ferfeniţită de un om care nu are curajul să-şi recunoască greşelile. EU MI LE RECUNOSC, nu îmi este teamă, acolo unde am greşit am greşit, mă va ierta Dumnezeu... Vă mulţumesc anticipat...

    RăspundețiȘtergere
  2. Stiu ca Dumnezeu a facut aceasta mare minune si ca de ceva timp, de curand de fapt, ti-ai schimbat atitudinea fata de El. Glorie Lui pentru aceasta minune la care El ne-a luat martori.
    Pot sa confirm si eu aici ca in interiorul tau ai inceput sa crezi acum in existenta si chiar spiritualitatea lui Iisus lucru care te va ajuta sa te apropii si sa intelegi mai bine acest mare fenomen spiritual numit Iisus Hristos. Am fost anuntat spiritual de aceasta uluitoare schimbare si m-am bucurat foarte mult, chiar am spus cuiva ca se vor petrece multe mari minuni.
    Nu cunosc amanunte din viata ta personala si nici nu m-a interesat pana in acest moment, despre prietena ta nici atat.
    Sunt sigur ca aceasta noua pozitie a ta te va scuti de neplaceri si va arata tuturor maretia si maiestria lui Dumnezeu in a revela adevarul atat celor care il cauta cat si celor care lupta impotriva lui.
    Iar ce s-a scris va ramane ca o dovada a transformarii tale, toate aceste lucruri iti vor folosi de acum inainte.
    Ma bucur pentru tine, de fapt mi-a parut rau de la inceput ca o fiinta inteligenta si cu preocupari literare isi foloseste calitatile intr-un scop asa negativ.
    Ca sa treci mai usor peste greutati imagineaza-ti ca toate acestea au contribuit la acest miracol din existenta ta.
    Am spus tuturor ca Dumnezeu este prezent si actioneaza. Sunt sigur ca iti va fi foarte usor, mai usor decat multor credinciosi sa iei cunostinta de legile spirituale ale universului si sa le intelegi si sa beneficiezi chiar de ceea ce tocmai am spus in ultima postare numita Evanghelia vesnica.
    Restul tine de relatia ta cu Dumnezeu...
    Eu voi mai spune in continuare multe lucruri care ne vor ajuta sa intelegem mai bine ce ni se intampla si de ce.
    Iti doresc ca Dumnezeu sa te poarte in continuare catre El insusi si sa-i intelegi maretia, bunatatea si intelepciunea.

    RăspundețiȘtergere