25 martie 2011

Despre Concentrare

Experienta mea de azi noapte a continuat.

Cel mai cunoscut exercitiu de concentrare a devenit faimos sub denumirea de Shambavi Mudra.

Pe scurt, iei orice obiect sau simbol sau forma geometrica, il privesti si apoi inchizi ochii si trebuie sa il vezi si cu ochii inchisi atat cat ti-ai propus, 10 minute sau 20 sau 30.

Si ma concentram asupra unei forme geometrice si zic gata de acum ma voi concentra asupra unei forme geometrice in spatiu, o sfera, un soare...

Si focalizandu-ma asupra noului simbol, gandindu-ma daca nu cumva ar trebui sa inconjor sfera cu un cerc, si daca o inconjor nu cumva am o sfera intr-o alta sfera… etc

Si deoadata Iisus imi apare si imi spune: Concentreza-te asupra inimii Mele.

Acum trebuie sa intelegeti ca daca lucrezi zilnic cu un aspect al lui Dumnezeu esti permanent in legatura cu El si nu te paraseste deloc dar totusi in anumite momente se apropie mai mai mult si chiar comunica direct cu tine.

Si ca o completare in medititatia de astazi mi-a aratat ca chiar exista o icoana la mine in casa adusa de peste mari si tari care il reprezinta pe El si inima Lui. Si daca te uiti dintr-o parte o vezi pe Mary cu o inima asemanatoare...

O sa vezi ca mintea ta e foarte plimbareata si e o mare performanta sa o tii chiar si un minut intr-un singur loc si nimic altceva sa nu interfereze cu obiectul concentrarii tale.

Si totusi in timp vei reusi, trebuie, concentrarea este fundamentala.

Poti sa alegi orice obiect. Poate sa fie ceasul, un triunghi, un cerc, un patrat, poate sa fie o minge de ping pong sau o planeta sau o imagine. Ce iti place tie mai mult.

Apoi exercitiul asta il faci cat mai des dupa sau inainte de rugaciunea ta.

3 comentarii:

  1. Ingeras imi place ca te-ai pus pe lucru, meditatia face ca mintea sa taca . cel mai frumos lucru este cand intradevar poti vedea imagini care transmit ceva. Fiindca este Buna Vestire iti transmit si bucuria mea cea mare de prietenie virtuala. Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mesajul tau ma bucura. Stiu ca Dumnezeu nu vorbeste degeaba dar e bine uneori sa ai si confirmari atat de frumoase.
    Iar Buna Vestire este aceasta ca Domnul va cobori din cer in sfarsit biserica Sa cea desavarsita. Amin Amin Amin spune El :)
    O primavara insorita si plina de binecuvanatri.:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Desigur Buna Vestire cea noua. Oare de asta se intampla minuni in interiorul meu?
    Observi ca si pe cea veche a facut-o tot GA-briel?
    Este o silaba sacra ce are legatura cu miracolul si energiile procrearii, chiar si a celei spirituale...
    Ga este o forma a lui Dumnezeu, iata cum prin tine Tatal confirma inca o data revelatia.
    Iti multumesc, Tatal prin diferitele Sale forme si prin diferitii Lui slujitori sa aiba grija de tine si sa te tina aproape de El.

    RăspundețiȘtergere