28 martie 2011

Iisus il sustine pe papa Benedict

In penultima meditatie Iisus mi-a atras atentia ca l-am criticat pe papa Benedict si mi-a adus aminte ca el este cel care a vorbit despre extraterestrii. Fapt care m-a entuziasmat si ma entuziasmeaza foarte mult. Intr-adevar un gest istoric care are o importanta foarte mare pentru intreaga umanitate, in special pentru crestini.

Nu ca ar fi catolicii la fel de rataciti in privinta extratrestrilor ca unii de pe la noi, dar ca liderul tau religios sa depuna marturie ca exista extraterestrii, mai mult, sa pregateasca misionari pentru alte planete, ceea ce este evident exagerat, dar care nu face decat sa confirme ca este foarte serios in ce afirma intarindu-si spusele, iata deci ceva cu adevarat unic in istoria crestinismului.

Si astea le-a facut papa Benedict, de aceea chiar si numai pentru asta merita toata consideratia si nu trebuia sa il critic ba dimpotriva sa il sustin.

Iisus sustine toate bisericile, si daca nu le-ar sustine acestea si-ar incheia destul de repede existenta.

Iisus este incredibil de bun si rabdator si iubitor si de plin de pace si gratie.

Atat de bun si rabdator si iubitor ca uneori ma dipera linistea Lui si lipsa judecatii. Da Doamne mai ia-i si de urechi cand sunt asa de neasculatori imi vine sa-I zic.

Iisus nu obliga pe nimeni si nici nu judeca pe cineva daca nu face cum ii spune. Faptul ca nu asculta ce I se cere este deja o judecata in sine pentru ca nu poate sa se apropie astfel si mai mult de El.

As spune chiar ca ii rasfata cu iubire pe toti, din toate bisericile si ascultatori si neascultatori.

Ne invatata sa fim slujitori ai celorlalti. Sa ii ajutam si sustinem chiar daca sunt neascultatori sau mai ales atunci.

Si cand cineva iti intra in biserica este firesc sa fii ingaduitor si plin de iubire cu el. Sa ne amintim ca ne-a indemnat sa iertam de nenumarat de mutle ori.

21. Atunci Petru s-a apropiat de El si I-a zis: "Doamne, de cate ori sa iert pe fratele meu cand va pacatui impotriva mea? Pana la sapte ori?"

22. Isus i-a zis: "Eu nu-ti zic pana la sapte ori, ci pana la saptezeci de ori cate sapte." Matei 18

Totusi Tatal nu va fi al fel de rabdator si in fata Tatalui mania divina actioneaza mult mai frecvent.

Este o experienta deosebita asta sa te afli prezent in fiinte care nu asculta intocmai de vointa lui Dumnezeu. Trebuie sa te rogi pentru ele sa fie iertate si sa nu fie judecate prea aspru sau deloc.

Omul trebuie sa fie perfect liber altfel nu mai e om ci masina.

Daca in loc sa caute Adevarul si desavarsirea prefera doar sa citeasca dintr-o carte toata viata, fie ea si Biblia, mai bine ca face si asta decat sa nu faca nimic sau cine stie ce rele.

Pentru ca este Domnul Iubirii cei care il urmeaza trebuie sa aiba grija asupra poruncii care a dat-o si subliniat-o ca porunca noua amintind ca doua sunt cele mai mari porunci, iubirea de Dumnezeu si de aproape.

35. Unul dintre ei, invatator de Lege, ispitindu-L pe Iisus, L-a intrebat:

36. Invatatorule, care porunca este mai mare in Lege?

37. El i-a raspuns: Sa iubesti pe Domnul Dumnezeul tau, cu toata inima ta, cu tot sufletul tau si cu tot cugetul tau.

38. Aceasta este marea si intaia porunca.

39. Iar a doua, la fel ca aceasta: Sa iubesti pe aproapele tau ca pe tine insuti.

40. In aceste doua porunci se cuprind toata Legea si proorocii.

Matei22

34. Porunca noua dau voua: Sa va iubiti unul pe altul. Precum Eu v-am iubit pe voi, asa si voi sa va iubiti unul pe altul.

35. Intru aceasta vor cunoaste toti ca sunteti ucenicii Mei, daca veti avea dragoste unii fata de altii.

Ioan 13

17. Aceasta va poruncesc: sa va iubiti unul pe altul.

18. Daca va uraste pe voi lumea, sa stiti ca pe Mine mai inainte decat pe voi M-a urat.

19. Daca ati fi din lume, lumea ar iubi ce este al sau; dar pentru ca nu sunteti din lume, ci Eu v-am ales pe voi din lume, de aceea lumea va uraste.

20. Aduceti-va aminte de cuvantul pe care vi l-am spus: Nu este sluga mai mare decat stapanul sau. Daca M-au prigonit pe Mine, si pe voi va vor prigoni; daca au pazit cuvantul Meu, si pe al vostru il vor pazi.

21. Iar toate acestea le vor face voua din cauza numelui Meu, fiindca ei nu cunosc pe Cel ce M-a trimis.

22. De n-as fi venit si nu le-as fi vorbit, pacat nu ar avea; dar acum n-au cuvant de dezvinovatire pentru pacatul lor.

23. Cel ce Ma uraste pe Mine, uraste si pe Tatal Meu.

24. De nu as fi facut intre ei lucruri pe care nimeni altul nu le-a facut pacat nu ar avea; dar acum M-au si vazut si M-au urat si pe Mine si pe Tatal Meu.

25. Dar (aceasta), ca sa se implineasca cuvantul cel scris in Legea lor: "M-au urat pe nedrept".

26. Iar cand va veni Mangaietorul, pe Care Eu Il voi trimite voua de la Tatal, Duhul Adevarului, Care de la Tatal purcede, Acela va marturisi despre Mine.

27. Si voi marturisiti, pentru ca de la inceput sunteti cu Mine.

Ioan 15

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu