7 iulie 2011

Dumnezeu este Calea si nu exista alta Cale si nici nu a existat vreodata

Eu nu am religie si nici biserica si scoala mea este scoala eterna a marilor profeti.

Am amimtit de tantra pentru ca tantra este ultima slefuire si stralucire a miracolului numit Hinduism si Yoga.

Mileniile de practica, de glorie si istorie spirituala ni se reveleaza si ni se daruiesc sub forma Tantrei.

Asadar Tantra mea este diferita de celelalte. Este suprema Tantra si supremul ei reprezentant este chiar Divinitatea.

Si totusi scoala mea nu este nici tantrica si nici hindusa.

Scoala mea se cheama Cuvantul lui Dumnezeu.

Si totusi suprema stiinta spirituala a acestei planete se numeste Tantra.

O Tantra diferita de toate celelalte scrisa de Cuvantul lui Dumnezeu.

Tantra nu inseamna neaparat sexualitate divina.

Au fost mereu doua cai. Tot ce are crestinismul ca tehnica spirituala este imprumutat din milenara stiinta orientala, nu e neaparat nevoie sa ii zici Yoga sau Hinduism.

Adevarul este dincolo de nume…

Poti sa fii total abstinent sau poti sa experimentezi in cuplu binecuvantat si fidel miracolul fuziunii amoroase tantrice.

De altfel toti acestia care nu au o parere buna despre celelalte religii sunt de-a dreptul inculti dpdvd spiritual.

Incultura spirituala este un mare impediment.

Pentru ca Dumnezeu este suprema cultura spirituala.

Ceea ce inseamna ca aceia care se apropie de El sunt din ce in ce mai cultivati spiritual si nu invers.

Pentru ca am observat prin anumite biserici multi morti care fac mare caz din incultura lor spirituala, dand in cap celor din celelalte biserici.

Astfel numesc cretinitate absoluta prostia fara margini a celor care cred ca celelalte religii nu ar fi spirituale, desigur fiecare in masura ei.

Acesti morti care cred ei ca daca imita ei anumite fiinte considerate sfinte au ceva de spus si vreo autoritate in domeniul spiritual.

Ii vom intreba asa cum Pavel pe acei ucinici:

2. A zis catre ei: Primit-ati voi Duhul Sfant cand ati crezut? Iar ei au zis catre el: Dar nici n-am auzit daca este Duh Sfant.

Sau mai sunt cei care au cate-o revelatie spirituala si amesteca adevarul luminii cu prostia si necunoasterea care nu i-a parasit chiar daca au avut revelatia...

Dar Domnul imi da multa rabdare.

Adevarat sunt o mama foarte rabdatoare care nu asteapta nici recunoastere si nici multumirile copiilor ei.

Candva tarziu poate se vor trezi si se vor uimi si se vor rusina fata de atitudinea lor fata de propria lor mama…

Si te intreb de cate ori este mai importanta mama spirituala decat cea fizica…

Dar asa e drept pentru ca m-am daruit Lui si El actionand prin mine cum as putea sa-mi asum creditele actiunilor Lui?

Asa ca toti crestinii pot sa il considere pe Hristos mama spirituala.

Iti plac dialogurile mele cu Divinitatea? :)

Daca esti atent, sunt presarate pe alocuri mari rubine si praf de stele, veritabile comori...

Asadar suprema stiinta spirituala a planetei n-am s-o mai numesc Yoga ci Tantra...

Vino cu mine sa imbracam aceasta superba haina a desavarsirii spirituale.

Haina zeilor si dumnezeilor...

Nu ti-a zis Pavel ca in cer sunt multi dumnezei?

Stiinta Spirituala, Cunoasterea si Iubirea au venit la tine.

Priveste, alti mesageri inainte de Intoarcere nu vor mai veni, pentru ca Intoarcerea este aproape...

Tine minte ca alti mesageri nu vor mai fi...

Iar tu nu esti pregatit de Intoarcere.

Eu am misiunea sa te pregatesc.

Analfabetii spirituali care nu stiu ca Buddha este este unul din sfintii cei mai mari care i-a avut pamantul nu se vor intalni cu Hristos.

Pentru ca prin mine aici Hristos ti-a predat aceasta lectie, si neascultarea ta te va departa de El...

El incearca sa te pregateasca pentru Intoarcere.

Iti spun ca nimeni nepregatit nu se va intalni cu El...

La cortul Lui sunt paznici iscusiti si cu vedere patrunzatoare care nu lasa pe nimeni sa treaca fara invitatie...

Eu am tolba plina cu invitatii...

Eu iti spun ca tu va trebui sa asculti de mine in toate eternitatea daca vei prinde eternitatea...

Acum fii liber du-te afara si sufera, lupta si intoarce-te numai daca Iubirea te va chema.

Iar daca nu te va chema...

V-am mai spus nu va tineti de clantele bisericilor ca veti ramane cu ele in mana.

Sprijiniti-va mai bine pe Iubirea Mea care este mai pretioasa decat orice biserica.

Adevarat iata aici avem o biserica vie si eterna mai pretioasa decat toate celelalte la un loc.

Aceasta biserica va naste la nesfarsit fiinte in Dumnezeu.

Pe cand sfarsitul celorlalte e aproape...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu