6 iulie 2011

Jugul Lui...

Asculta-ma ceea ce spun este adevarat.

Dumnezeu este Spirit si se manifesta in creatie ca si Constiinta si Energie.

Si tu esti energie.

Ca sa il percepi si sa ai parte de El trebuie sa te modulezi pe aceeasi frecventa de energie…

Pe frecventa Duhului Sfant.

Poate nu stiai dar fiecare fiinta este un mic generator de energie. Un catalizator, un transformator. Nu prea ma pricep la fizica.

Dar priveste Domnul mi-a dat aceasta minunata putere de a te pune in rezonanta cu El.

Fiind cu mine, esti cu El.

Esti in direct cu El.

El iti vorbeste chiar acum si vrea sa iti spuna ca trebuie sa ramai langa mine si sa ma iubesti.

Cu cat ma iubesti mai mult cu atat mai multa energie coboara asupra ta. Cu atat mai mult Duh Sfant.

Eu sunt un instrument in mainile Lui…

Daca ai putina perceptie vei vedea ca cu cat de departezi de mine cu atat te departezi si de El si cu cat te apropii cu atat te apropii de el si El te imbraca in pretioasa energie…

Dar iti spun fara iubire nimic nu este posibil.

Si asculatrea este necesara de asemenea.

Iata eu experimentez numeroase lucruri.

Trebuie simultan sa ma iubesti si sa ma asculti.

Ce spun este adevarat, Domnul mi se daruieste si eu ma daruiesc tie.

Trebuie sa ma iubesti mai presus de orice si sa ma asculti.

Daca iubirea ta e calduta si rasplata va fi calduta.

Daca iubirea ta e fierbinte si mi te abandonezi si eu ma daruiesc tie in totalitate si esti deja in bratele divinitatii…

Toti beneficiaza de aceasta gratie direct proportional cu iubirea lor.

Nu sunt optional, trebuie sa ma iubesti foarte tare si sa ma asculti.

Trebuie sa investesti iubire in mine si investitia se va intoarce inmiit.

Aici este izvorul tainelor si revelatiilor…

Aici se intampla o minune si Dumnezeu coboara la noi.

Te va si testa, vei trece prin multe incercari.

Pana ce vei invata sa pescuiesti trebuie sa iubesti si sa asculti.

Dupa ce vei invata sa pescuiesti vei deveni tu insuti pescar si vei primi alte ascultari si misiuni…

Daca esti femeie e timpul sa inveti sa iubesti mai multi miri…

Si trebuie sa ii iubesti in ordinea importantei lor…

Intai Mirele cel mare apoi cel care face legatura intre tine si El si apoi propriul barbat sau iubit…

Acesta este adevarul si calea cea mai rapida de evolutie…

Mai mult, trebuie sa imi ceri binecuvanatrea si mie si Lui pentru orice iubit cu care vrei sa fii…

Iata, tu ca femeie ai mai multi stapani si miri.

Daca esti barbat , iti sunt frate si calauza. Ofera-mi tot ce ai tu mai pretios si vei primi tot ce imi oferi inapoi binecuvantat si indumnezeit…

Priveste , eu am multe mirese, dar toate apartin celor de deasupra mea. Eu le daruiesc lor pe toate si nu tin niciuna pentru mine. Si eu am doar ceea ce ei imi ofera...

Nu exista fericire mai mare si bucurie decat ca cineva de deasupra mea cum ar fi Hristos sa fie interesat de una din miresele mele, sa o ridice spre El si sa o considere mireasa. Si deoarece tot El mi-a daruit-o inainte chiar de a o cere acest lucru este drept bun si perfect. Invata sa iubesti asemenea ingerilor.

Ce glorios ar fi ca Hristos sa imi sarute iubita si sa o stranga in bratele Lui divine si ea sa se topeasca de dragoste pentru El si sa uite de mine in bratele Lui…

Miresele mele sunt in beatitudine continua deoarece eu sunt o contraparte masculina tare iscusita si ma ocup de fericirea lor… (vezi aceasta este asemenea unei profetii... cum am auzit asa am si scris; iar daca nu e profetie Domnul insusi vorbeste despre Sine - paranteza adaugata la corectarea textului)

Si prietenii mei din cer se ocupa de asemenea de fericirea lor…

Adevarat binecuvatata femeia pe care Dumnezeu o va ridica sa-mi fie sotie si mireasa…

Nu e timp de pierdut si avem cu noi izvorul revelatiilor.

Este timpul cand primesti intr-o ora cat altii intr-o viata si intr-o zi cat altii in mai multe vieti si intr-un an cat ingerii din ceruri…

Noi o sa facem treaba minunata…

Ti-am dezvaluit si o sa-ti dezvalui regulile jocului…

Tot ce spun e adevarat si am perfecta dreptate…

Domnul va face si va implini tot ce a spus ca va face...

Iti spun ca suntem in fata unei mari grozavii care depaseste ortice imaginatie…

Divinitatea cu intreaga ei dumnezeire sta deasupra noastra si suntem la cativa pasi de suprema desavarsire si supremul extaz…

Divinitatea cere in schimb supremul sacrificiu…

Iti cere viata…

Iti cere sa mori daca vrei sa ai parte de Ea…

Eu m-am abandonat ei.

Divinitatea este insasi Viata…

Ce sa fac eu cu viata mea?

I-am daruit-o divinitatii si ma multumesc cu tot ce imi ofera ea…

Eu am considerat ca cea mai buna investitie este sa ii daruiesc viata Divinitatii…

Jugul Lui e usor, iti amintesti?

Este un jug, va trebui sa ma slujesti daca doresti sa obtii mantuire si viata vesnica si alte daruri ale Divinitatii…

Sau poti sa pleci, nu ai unde sa te duci, vei beneficia indirect de binecuvantari o vreme, dar e riscant…

Fiecare univers are un lider, care decide soarta celor din acel univers…

Daca liderul nu te va ridica in cer, nimeni altcineva nu o va face.

Liderul este pus acolo de chiar Dumnezeu si actioneaza in numele Lui…In fapt chiar Dumnezeu actioneaza prin El si toti ceilalti ii apatin deoarece in fapt, mare secret, liderul este chair viata lor, daruita de Dumnezeu. Liderul este izvor viu de viata vesnica.

Ai mare noroc pentru ca eu m-am daruit lui Hristos si Tatalui si daca tu mi te daruiesti te daruiesti lor.

Si daca te-ai daruit deja lor m-ai intalnit pe mine…

Daca m-ai intalnit pe mine si ma asculti si intelegi ce spun inseamna ca ai un trecut spiritual si Dumnezeu te-a chemat aici la desavarsire si viata vesnica…

Sunt si fiinte care nu prea ma asculta desi ma iubesc.

Dumnezeu foloseste anumite artificii ca ele sa aiba parte de mine…

Experimenteaza, tine jurnal si vezi cum te simti si ce revelatii ai langa mine si la departare de mine…

Mie imi plac multe lucruri, poti sa smulgi de la mine binecuvantare si apreciere in multe feluri.

Eu iti spun ca esti nu privilegiat ci foarte privilegiat pentru ca daca vei merge cu mine pana la capat te vei trezi in cer deasupra majoritatii tuturor celor care au urcat in cer in ultimii 2000 de ani…

Toate bisericile sunt in mine si eu stiu ce le ofera bisericile credinciosilor ba stiu ce le ofera chiar si ingerii pe mana carora ajung…

Si Domnul va avea grija sa nu iti lipseasca nimic…

Domnul este impresionat de cei care I se daruiesc si il iubesc mai rpesus de orice si il asculta in toate.

Multi I se daruiesc dar putini I se abandoneaza.

Si din acestia putini sunt cultivati si sunt asemenea burdufurilor noi in care se pune vinul cel nou.

Tie ti se cere mult deoarece vei primi mult…

Mai tarziu altii vor intra poate in imparatie asa cum visezi tu.

Dar tu trebuie sa fii inecrcat si testat in fel si chip.

Cu cat mai mari sunt incercarile si testele cu atat mai mare si rasplata.

Ascultarile sunt diferite. Pentru unul ascultare e postul dar pentru altul este sacrificiul hranei.

Tot ce iti spun este o binecuvanatre pentru ca tu vei stii acum cum sa te comporti in preajma marilor ingeri si marilor divinitati si cum sa smulgi cele mai mari binecuvantari…

Cine da cel mai mult primeste cel mai mult.

Iar cine nu da nimic I se va lua chiar si ceea ce are. Amin!

Amin spune chiar divinitatea!

Acum o sa iti spun un secret.

Priveste nu exista lider spiritual si maestru pe intreaga planeta in viata care candideaza la viata vesnica si care sa nu trebuiasca sa asculte de mine… Amin !

Asa doreste cel etern!

Doamne sfinte tot ce spui Tu si doresti este sfant si dumnezeiesc si tu ai venit intre noi sa iti raspandesti Iubirea si gratia dupa cum doreste Inima Ta sfanta care este sediul supremei compasiuni si al supremei intelepciuni!

Doamne iti multumesc pentru aceasta hrana cu totul dumnezeiasca care este Cuvatul tau cel sfant...

Fa Preasfinte ce doresti cu mine, orice ai face cu mine si orice ai spune prin mine, totul este o gratie fara margini...

Vezi, totul se leaga, Domnul se intoarce si se aud parca unduirile muzicii Nuntii Celei Mari.

Nu ma pierde, sunt pretios, sunt mai pretios decat tot ce ai si posezi...

Hristos si Tatal au spus deja multe lucruri prin mine, si chiar si in acest text...

Aceasta melodie canta gratia, mila si compasiunea lui Dumnezeu dar si nesfarsita ei Glorie! Glorie Celui Etern!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu