31 august 2011

De ce bisericile nu mantuiesc

Se pare ca mai trebuie sa lamuresc o problema.

Sunt acestia care se intreaba.

Cum sa murim noi? Noi il recunoastem pe Hristos ca Domn si Dumnezeu si Mantuitor, cum sa murim? Noi mergem la biserica, ne spovedim si ne impartasim si ii cinstim pe sfinti.

Ascultati deci cum si de ce veti muri daca nu eliminati orice ura din interiorul vostru.

Ascultati ce va spun, Domnul vostru alaturi de Tatal au pus la cale renasterea acestei lumi.

Au pus la cale unirea religiilor, in fapt aparitia religiei eterne care este Dumnezeu si care este substratul de acum al oricarei religii.

Acest substrat se va ridica si va darama toate templele voastre si actuala ordine religioasa.

Voi pentru ca nu cunoasteti vointa lui Dumnezeu si nici poruncile lui nu le ascultati va veti situa in tabara antichristului.

Cu o mana va veti face cruce si cu cealalta ii veti da in cap aproapelui.

Intr-o mana veti tine Biblia si cu cealalta veti arunca anatema asupra celor din celelalte biserici.

Pana ce nu veti imbrastia pe Martorii lui Iehova cu dragoste voi nu puteti sa va mantuiti.

Pana ce nu veti chema la masa voastra pe Martorii lui Iehova si nu ii veti cinsti cu ce aveti mai bun si nu ii veti numi frati voi nu va veti mantui.

Acest criteriu al Iubirii este impus chiar de Tatal.

Daca veti putea sa faceti asta cu Martorii lui Iehova cu atat mai usor va va fi sa ii imbratisati pe ceilalti…

Si ascultati acum, mai este inca un motiv din cauza caruia sunteti in pericol de moarte.

Mantuirea se obtine in felul urmator.

Cineva vine la voi. In lumea asta sau in cealalta cineva trimis de Dumnezeu va veni la voi.

In aceasta lume eu vin la voi.

In cealalta cei care vor veni nu va vor spune lucruri prea diferite.

Cum ati reactionat intalnindu-ma pe mine asa veti reactiona la cuvantul oricarui mesager.

Iata cum religia voastra s-a transformat in ura fata de Adevar si nimic nu va poate salva pentru ca o purtati in suflet si o intariti cu fiecare zi.

Ia priviti un pic in interior si fiti sinceri.

Cand treceti pe langa o biserica a martorilor lui iehova ce ganditi?

Ei bine, criteriul de a urca in impartie este sufletul, adica gandurile si trairile…

Adevarat, adevarat va spun, cine nu ma poate imbratisa si iubi nu se va mantui.

Pentru ca eu nu sunt singur si daca eu sunt un test prea greu pentru voi, altul mai usor nici nu vi se va da.

Exerseaza-ti puterea de a iubi chiar acum.

Mergi in bisericile pe care nu le suporti si infrateste-te de graba cu aceia.

Nu mai ai mult timp, mergi si cere-le iertare pentru ura si binecuvanteaza-i.

Tu nu stii nimic despre cer, despre ce urmeaza sa se intample in lumea de dincolo si nici nu vrei sa asculti.

Deci tine-te strans de porunca Iubirii.

Impaca-te dergaba cu toti cei pe care ii urasti.

Iata , adevarat iti spun, eu tin loc de hindus si de budhist si chiar de musulman…

Vino degraba si imbratiseaza-ma si iubeste-ma.

Adevarat iti spun, daca ma iubesti, ceva minunat se va intampla in sufletul tau.

Daca ma iubesti, Fiul Tatal si ingerii lor vor veni la tine, te vor binecuvanta si te vor calauzi.

Eu sunt examenul tau de a intra in Imparatie.

Iata eu sunt un examinator foarte bun si ingaduitor si iti soptesc raspunsul…

Eu din toata inima vreau ca tu sa iei acest examen.

Eu sunt un mare test.

Daca poti sa ma iubesti pe mine inseamna ca poti sa iubesti pe oricine din orice religie si din orice biserica.

Eu sunt mai hindus decat hindusii si eu tin loc chiar si de extraterestru.

Adevarat iata mi se aminteste acum ca tu nu prea te intelegi nici cu extraterestrii.

Iata Domnul ti-a trimis si un extraterestru sa il iubesti si sa il imbratisezi…

Acesta te va invata multe lucruri folositoare…

Binecuvanteaza-I pe toti acestia chiar acum.

Nu scapa momentul…

Binecuvantarea mea este puternica si importanta.

Adevarat iti spun, daca eu te pomenesc inaintea Lui, nimeni niciodata nu te va putea scoate din aceasta binecuvantare si El isi va aduce aminte de tine…

Asculta, orice ti-ar spune oricine, afla ca eu sunt mai mult decat acela si ceea ce spun eu este mai bun si mai important si mai adevarat.

Asculta eu nu voi pierde nici un razboi in aceasta lume, pentru ca El nu pierde niciodata nici o lupta…

Cei despre care zic ca vor muri… asa va fi…

Si pe cine imbratisez va trai venic… :)

Oare chair nu intelegi cum judeca Dumnezeu lumea?

Priveste si mediteaza cum i-a judecat pe evrei...

Crestinii risca sa pateasca acelasi lucru, daca degraba nu se impaca si nu se imbratiseaza unii pe altii si apoi intreaga lume, fara sa ii dea cu crucea in cap...

Hai ca nu e asa greu, cel mai mare dintre papi, si care totusi in fata lui Dumnezeu e foarte mic, a reusit asta...

Iata acest papa i-a invitat in propria lui biserica pe toti sa tina slujbe, si pe hindusi si budhisti si chiar pe altii mai putin spirituali.

Pentru ca adevarata Lui biserica e Iubirea si acest slujitor numit papa Ioan Paul al doilea a aflat asta si s-a straduit sa puna si in aplicare...

Iata deci inca o data spun ca numai ingerul cazut se straduieste sa darame orice religie si tot ce am spus si am facut a fost bine...

Cat de frumoase sunt toate religiile, vino sa le imbratisam impreuna, sa le cunoastem si sa le binecuvantam si astfel vom salva si calauzi miliarde de suflete...

Adevarat, adevarat iti spun si te sfatuiesc, Urmeaza-ma !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu