1 august 2011

Iubirea si Gratia II

Domnul spune ca ne-a revelat aceasta deoarece multi dintre voi mi-ati fost discipoli asa cum si eu am fost discipol marelui Ramana care este aici cu noi si printre noi, eliberat mantuit si cu multe puteri spirituale, Adevarat gratia lui Dumnezeu este fara margini.

Atat eu cat si sotia mea in existenta anterioara am initiat foarte multe femei, de aceea nu este de mirare ca numarul fetelor si femeilor va fi mereu mai mare decat cel al barbatilor in jurul nostru.

Acum ca intelegeti sub ce semn ne-am nascut si acum ca intuiti care este misiunea pe care Cel Sfant ne-a incredintat-o strangeti radurile in inimile voastre in jurul Lui si rugati-va sa dobandim viziunea cuprinzatoare si integreatoare, a Infinitului si a Supremului!

Pastreza-ne Doamne in Iubirea si in Gratia Ta acum si in eternitate! Amin

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu