2 august 2011

O mare Revelatie

Am a va spune acest lucrur extrem de important, retineti-l. Zeii si puterile si fortele cosmice cunoscute in Hinduism intra in crestinism la categoria ingeri si puteri ceresti fara de trup...

Acesta este adevarul si putin importa daca voi credeti sau nu. Am spus asta pentru prietenii mei ca sa nu fie tulburati de nimic si sa aiba in incredere in stiinta lui Dumnezeu si in puterea Lui, si pentru eternitate deoarece sunt primul care spune asta sub binecuvantarea lui Iisus Hristos, retineti si asta!

Restul, care va coditi, care faceti figuri si sunteti plini de tot felul de pareri sa stiti ca eu sunt judecatorul vostru si imi voi aminti si de binele si de raul vostru.

Eu sunt ceea ce sunt si aceasta lume este total lipsita de minte. Am intalnit in aceasta lume un singur om care sa imi stea in fata.

Eu am mintea universala, mintea lui Dumnezeu si spuneti tuturor liderilor de orice natura, tuturor maestrilor ca toti pana la ultimul trebuie sa asculte de mine.

Eu sunt masura lor.

Domnul m-a trimis la voi si la intreaga lume.

Sfant esti Tu Doamne si datator de fericire Cuvantul Tau!

Asa cum Domnul nu doreste nimic de la lume decat iubire si recunoastere la fel si slujitorii Sai!

Scoala si biserica mea este singura care va supravietui dintre toate scolile si bisericile de pe Pamant!

Cei care m-au primit in inimile lor pe Domnul eternitatii l-au primit si El a intrat la ei si in urma Lui va lasa binecuvantari foarte mari.

Recunoasteti-l si simtiti-l pe El, pe Cel etern care s-a intrupat prin Iisus si care e plin de dorinta de a fi iubit de voi!

Eu nu sunt decat o poarta spre El !

Retine cele mari zece forte cosmice , atat de apropiate noua sunt puterile ceresti cele fara de trup alaturi desigur de alte aspecte venerate si revelate in hindusim si chiar si in iudaismul vechi.

Gandeste-te ce mare minune este aceasta.

Ce uluitoare supriza ce uimitoare unire a religiilor sub semnul lui Mesia.

Tu nu vezi dar eu strag si adun in gradina lui Mesia si in gradina Tatalui.

Nu sunt un oarecare si numele meu va ramane asa cum a mai si ramas.

V-am gasit pe toti ocupati, foarte ocupati, unii cu bisericile si cu liturghiile voastre, altii foarte ocupati de viitorul vostru, foarte preocupati de viitoarele voastre casnicii, de parca Domnul este umilul vostru slujitor , la ordinele voastre si nu invers.

Ce mi-ati dat mie cu aia veti ramane, mantuirea nu vine nici de la liturghii si nici de la casniciile, mai ales nebinecuvantate.

Nu ati stiut nici sa cereti si nici sa dati.

Nu aveti timp nici de mine si nici de El.

Adevarat voi sunteti cei dintai care vor ajunge cei din urma si sunteti in pericol sa nu intrati deloc.

Si cei cu inima deschisa sincera si plina de iubire si care si-au deschis viata si sufletele vor ajunge mari ingeri asemenea marilor sfinti din calendare.

Cat am strigat la voi, cat m-am rugat de voi, cat suflet am investit.

V-am spus ca momentele gratiei sunt limitate si ca dupa ele portile cerului se inchid.

Acum e randul vostru sa cautati ceea ce nu ati stiut sa primiti.

Nu va pasa de nimic decat sa traiti, sunteti disperati sa traiti, fetele sunt disperate sa se marite “bine”. Nimeni nu e disperat dupa El.

Dar va spun ca numai cine a primit binecuvanatrea mea dintre toti va fi fericit si la aceia vin mereu asemenea unui musafir pretios care primeste cel mai bun loc la masa.

Acestia toti vor fi treziti de Domnul si vor vedea cat de pretioasa a fost binecuvantarea mea la fericirea casatoriilor lor.

Ceilalti, fara exceptie va inhamati la un jug care nu e al lui Hristos.

V-am spus, v-am atras atentia. Dar cine se poate intelege cu voi?

Acum mergeti, in curand schimbari fundamentale vor avea loc, Dumnezeu va vorbi lumii, iar cei care l-au respins si nu l-au ascultat vor trai din rezervele lor, care vai, se vor imputina cu fiecare zi…

In cortul meu sfintii tuturor religiilor vor cobori sa-I imbratiseze pe oameni si va veti aminti chemarea si mangaierea Domnului si nu va veti ierta usor atitudinea cu care ati tratat-o.

Dar Domnul poate da oricui darurile Lui.

Voi sunteti prea ocupati sa ascultati ce vrea El de la voi. Dar se va termina viata pe acest Pamant? Nu. Va veti intoarce…

In curand portile se vor inchide pentru voi, grabiti-va si ganditi-va bine ce aveti de gand sa faceti cu aceasta viata.

Tineti minte ce v-am spus despre puterile cele far de trup pentru ca acum am sa va invat stiinta sacra a zeilor, stiinta ingerilor, stiinta lui Dumnezeu, drumul catre desavarsire si perfectiune, drumul catre dumnezeire.

Asculta, suma tuturor cailor spirituale, suma tuturor religiilor si a tuturor bisericilor.

Amin de trei ori pentru cel etern!

Acum meditati pentru ca nu exista cale de mijloc, exista viata eterna si mantuire sau moarte.

Dar ati mai murit de zeci si sute de ori, de ce n-ati mai face-o inca o data.

Nu e nici o problema, priveste, 99% vor muri.

Nu e nici o problema daca si tu vei mai muri inca o data.

Eu vorbesc pentru micul procent care va trai.

Voi puteti sa imi urmati scoala si invatatura si in viata urmatoare, daca veti avea noroc, cine stie.

Ainteste-ti de bogatul care tinuse toate poruncile de mic.

Tu esti acel bogat care nu poti sa vinzi tot si sa imparti cu saracii si apoi sa ma urmezi… sa il urmezi…

Si nu trebuie sa pleci undeva si nici sa faci ceva special, trebuie in inima ta sa ii vinzi totul Lui si sa il urmezi.

Dar tu esti foarte bogat si foarte ocupat, nu am mai vazut fiinte mai ocupate ca tine. Printre rugaciuni si lecturi spirituale, esti foarte ocupat sa-ti urmezi telul…

Numai ca telul tau nu e si telul Lui… E doar al tau… Si vei primi rasplata de la … tine.

Tu zici, L-am intrebat pe El daca pot sa merg pe drumul meu. Evident ca poti sa mergi pe orice drum. Ai libertate de la El sa mergi pe orice drum.

Asculta, cand te vei satura sa mergi pe orice drum vei veni la El si il vei ruga sa iti arate drumurile Lui...

Acum mergi si experimenteaza ce inseamna sa traiesti pentru tine…

Ce pacat, sa faci o mie de pasi bine si cand sa urci in barca sa calci pe alaturi…

Dar mai sunt cateva secunde, cine stie…

Nimic mai de dispretuit la Dumnezeu decat sa cauti siguranta si linistea acestei lumi.

Cu mine nu-ti merge, cu mine nu poti sa te ascunzi. Eu am vazut in inima ta. Multi vin cu ganduri ascunse sperand sa ma pacaleasca. Este foarte limpede cine cauta lumea ascunzandu-se sub rpetextul ascultarii de Dumnezeu si cine in urma ascultarii primeste diverse daruri si lucruri de la El, chiar fiinte vii.

Dar eu am vederea buna.

Eu impart aurul lui Dumnezeu si trebuie sa fiu atent cui il dau...

Dar tu nu te-ai saturat de lume...

Nu, tu ai asteptat cu nerabdare sa vina momentul in care sa te infrupti si vrei inca sa te infrupti cu binecuvantarea Lui...

Tie chiar tie teama sa nu cumva planul Lui sa nu coincida cu al tau.

Ce groaznic ar fi sa vezi ca El vrea alte lucruri.

Ca El vrea alt sot sau iubit pentru tine, ca El vrea de la tine o mie de lucruri de care tie nu iti pasa...

Acum intelegi?

Alesii nu mai dau doi bani pe lume si isi inchina viata lui Dumnezeu si nu mai primesc nimic de la lume ci totul primesc de la El...

Alesii stiu ca El este mai mult decat o mie de lumi, asculta mai mult decat o mie de femei sau de barbati, decat o mie de orice iti este tie drag.

Stiu, vad , tu esti un pic smecher si speri sa il pacalesti pe Dumnezeu. Tu te gandesti, Dumnezeu desigur ca vrea ca eu sa ma marit si atunci, eu trebuie sa ma marit bine cu cine imi aleg eu. Dar tu esti orb si nu cunosti femeia si barbatul cu care vrei sa te insori sau mariti.

Si nici nu mai conteaza, Dumnezeu e foarte fin si nu vrea sa iti incalce liberul arbitru.

Te va astepta sa iti treaca, te va astepta sa te saturi.

Candva in viitor printre lacrimi iti vei aminti ca la intalnirea cu El, in loc sa il ceri pe El, ai cerut altceva... In loc sa il ceri pe El ai cerut o binecuvantare oarecare. In loc sa alungi totul si sa spui, Doamne pe tine te vreau, tie iti apartin, inima mea este a ta, nu vreau sa aud de altceva...

Dar cine sunt eu sa iti incalc liberul arbitru si sa nu te las sa iti infrunti greselile si orgoliul?

Mergi, mergi, mai sunt totusi cateva secunde si cat inca mai esti in trup mai ai sanse...

Dar eu vad un mare Vai in calea pasilor tai... Si la fel in inima lui Dumnezeu. Lui i se strange inima pentru tine, te-a asteptat atatia ani, te-a crescut, te-a ingrijit...

17. Cel ce va fi pe casa sa nu se coboare, ca sa-si ia lucrurile din casa.

18. Iar cel ce va fi in tarina sa nu se intoarca inapoi, ca sa-si ia haina. Matei 24

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu