28 august 2011

O revelatie coplesitoare !

Dumnezeu a deschis cerul si ne copleseste cu revelatii uluitoare si covarsitoare!

O, Doamne gratia Ta ne topeste si ne spulbera in Infinit!

Este foarte posibil ca foarte aproape de noi sa fie si marea sfanta hindusa MA ANANDA MOYI ! Intruparea ei...

Ea se va putea recunoaste deoarece ii seamana foarte mult…

Desigur asa ceva este foarte mult si pentru mine.

Doamne nu lasa pe mine trezirea sufletelor Tale alese. Eu le iubesc atat de mult, dar numai Tu poti sa le trezesti.

Doamne daruiesc din mine insumi pentru trezirea acestui suflet atat de mare si atat de rar…

Aceasta veste este fantastica, grupul nostru iata cuprinde nume uluitor de mari...

Doamne trezeste-le te implor si arata-le uluitoarea mostenire pe care o au...

Intr-adevar am vazut in aceasta minunata fiinta sunetele primordiale, starea de realizare, l-am vazut pe marele Domn Krishna...

O, de m-ar asculta. Are timp destul inca...

Sa ne bucuram pentru ea deoarece are sanse foarte mari sa redobandeasca destul de usor, cu efort desigur, starea de Samadhi...

Ea trebuie sa fie, aceasta revelatie vine dupa ce Spiritul m-a adus in apropierea marilor sfinti ai secolului XX, aproape contemporani, si am trait stari speciale de gratie si binecuvantare si apoi acelasi Spirit m-a condus spre aceasta uluitoare revelatie...

Sa vezi si sa nu crezi...

Acum sa ne rugam !

O, incredibil , chiar acum constat ca ieri s-au implinit 29 de ani decat aceasta fiinta unica chiar in istoria spirituala a Indiei a parasit aceasta lume...

...

Dumnezeu ne daruieste resonsabilitati foarte mari.

Sa ne rugam...

V-am spus, v-am spus ca am fost mari si cei mari sunt langa noi.

Si voi, direct proportional cu apropierea fata de mine, mai mult ca sigur ca ati fost hindusi in viata anterioara...

Acum sa ne bucuram pentru aceasta fiinta care intr-adevar este o bijuterie a cerului, un diamant stralucitor pe inelul de pe mana Domnului, o lacrima de iubire a Lui...

Dumnezeu o inconjoara cu nespusa iubire...

Aceasta este o zi de sarbatoare, o perioada a marilor revelatii ce tin iata mai ales de vietile noastre anterioare...

Si inca mai avem pe langa noi cateva fiinte speciale care au avut rezultate spirituale foarte mari in viata anterioara...

De asemenea spirite la fel de mari s-au intrupat, desigur la vointa lui Dumnezeu...

Atunci cand vezi si stii ca marele Ramana Maharishi s-a intrupat si cand vezi din cer ca a reobtinut deja starea de samadhi... Iata un motiv serios sa te intrupezi si tu sperand ca Domnul te va calauzi si iti va reaminti cine ai fost si cu ce misiune ai venit aici...

La data cand acest suflet minunat s-a intrupat, marele Ramana reobtinuse Samadhi, ba chiar eu insumi il reintalnisem, alaturi de alti discipoli, care insa nu s-au trezit deocamdata...

Nu cred ca mai e nevoie sa spun cat de mult va iubesc...

Iata i-am cerut Domnului sa-mi confirme, sa-mi dea semne in plus si acest lucru s-a intamplat in partea a doua a textului...

Glorie Tie Parinte, Invatator si GURU al intregului Univers!!!

PS: Acest suflet minunat deja manifesta semne ale genialitatii si de asemenea o dragoste fata de anumite lucruri specifice lumii hinduse...

Eu am vazut-o deja imbracata in sari... :)

Si pun pariu ca este o adepta a incinerarii in detrimentul ingroparii trupului... :)

Reveleaza-ne Doamne si despre trecutul celorlalte fiinte atat de minunate...

Dumnezeu sa va binecuvanteze si sa va faca sa intelegeti care este misiunea voastra in aceasta lume !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu