25 septembrie 2011

Pace !

Dumnezeu ne incalzeste si ne lumineaza trupurile cu lumina Soarelui si spiritele cu Sine Insusi.

Ce duminica perfecta de septembrie!

Cat de perfect e totul in preajma Lui!

Ce binecuvantare sa putem sa incepem ziua cu El.

Totul este deja desavarsit, din eternitate, pentru eternitate.

Dumnezeu e perfect, drept si plin de Iubire, nici o nedreptate nu se poate intampla in preajma Lui.

Multumesc Doamne pentru rabdarea, iubirea si Lumina Ta.

Multumesc pentru aceasta scoala extraordinara care este aceasta lume.

Iata privesc si vad ca tu tii balanta acestei lumi si ca totul este exact asa cum trebuie sa fie in deplin accord cu vointa Ta si necesitatea libertatii si evolutiei si eliberarii copiilor Tai.

Tu mentii in echilibru fortele acestei lumi.

Binecuvantati sa fie Doamne toti liderii acestei lumi, cunoscuti sau ascunsi, pentru ca Tu Doamne esti adevaratul Lider.

Copiii tai nu te vad si nu te simt si nu te cunosc decat in numar foarte mic.

Pentru Tine libertatea lor este sfanta.

De o mie de ori preferi sa ii lasi sa moara decat sa le incalci liberul arbitru.

Doamne, iarta-ma pentru toate greselile, iarta-ma daca vreodata nu am stiut sau am uitat ca Tu esti Totul , suprema mangaiere, suprema Sursa, suprema Implinire.

Iarta-ma daca vreodata am cazut din vointa Ta, cu stiinta sau nestiinta.

Iata-ma, Tu m-ai pregatit si mi-ai deschis ochii si inima si eu sunt gata sa te ascult pana la capat si in eternitate.

Tu esti lumina inimii mele si steaua care ma calauzeste .

M-ai inconjurat cu scripturile Tale sfinte dar adevarat, mi-ai deschis o scriptura interioara, care este chiar Spiritul tau si de aceea oriunde ma uit vad cuvintele, vointa si mesajele Tale.

Totul este exact asa cum trebuie sa fie, si in interior si in exterior. Prezenta Ta este garantia desavarsirii.

Pana si distanta asta dintre noi.

Pentru ca daca as fi mai aproape de Tine ar trebui sa tac.

Cand toate devin Una, ce ar mai fi de spus?

Tu esti Tacere si Cuvant!

Esti Lumina si absenta a luminii.

Esti Viata iar acolo unde nu esti este numai Vid.

Care este oare legatura dintre Compasiune si Iubire?

Pentru care ar trebui sa multumim intai?

Pastreaza-ma mereu aproape de Tine si ajuta-ma sa nu te mai pierd niciodata ! Amin

Doamne Tu spui ca vei darui tututor celor care te vor iubi mai presus de orice aceasta viziune a unitatii si a perfectiunii...

Ti-ai trimis seceratorii iarasi in lume...

Sarbatoarea Ta este aproape!

Fericiti aceia care vor intra...

Ramaneti calmi, in pace si in iubire!

Am venit aici sa depunem marturie pentru Adevar si sa ne demonstram si sa ii demonstram ca il iubim pe El mai presus de orice si ca ne-am detasat de toate chiar si de ceea ce oamenii numesc viata...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu