4 septembrie 2011

Sadashiva

Priviti, eu nu mai sunt, am predat fiinta mea in mainile lui Dumnezeu.

Dumnezeu ma calauzeste pa caila Sale uluitoare.

Eu de multa vreme, de vieti, l-am pus pe El mai presus de orice, mi-am fixat ca unic scop cunoasterea si slujirea Lui.

Creatia, Marele OM este ceva uluitor de dimensiuni infinite.

Aici pe micuta noastra planeta exista radacini ale marelui Arbore, exista firicele de lumina care ne tin legati de Sursa…

Aceasta este asa zisa ierarhie spirituala…

Noi trebuie sa cunaostem aceste lumini, acesti sori si sa levitam in jurul lor pana cand acestia hotarasc la unison cu vointa lui Dumnezeu altcceva pentru noi… In fapt este o mare gratie sa ajungem sa levitam in jurul acestor sori din care se revarsa lumina in aceasta lume.

Trebuie sa intelegeti ca bisericile nu ofera cunoastere decat numai niste idei si imagini.

Cunoasterea, fuziunea cu Acela se obtine prin efort personal.

Nu este necesar numai efortul ci si umilinta ascultarea si iubirea.

Sadashiva inseamna cel intotdeauna bun, binevoitor!

Aceasta forma a lui Shiva este importanta pentru noi deoarece se considera ca Sadashiva este acea forma a lui Shiva care patroneaza misterele Tantrei…

Altfel spus Tatal divin ne daruieste binecuvantari si daruri nenumarate pe aceasta uluitoare si provocatoare cale spirituala care este totodata si suprema sinteza si evolutie a hinduismului milenar ce are radacinile in Dumnezeu si in faimoasele Vede.

Cuplul desavarsit androginal, ingerul sau ardhanarishvara este un alt , mare pas spre desavarsire pentru care am coborat aici…

Abstinenta, sfintenia este o cale pe care deja am parcurs-o.

De aceasta Tatal ne-a trimis sa cucerim energiile sexuale si sa redobandim pentru lume fuziunea amoroasa datatoare de extaz si de putere spirituala…

Adevarat nu am pretentia sa intelegeti ceva.

Acesta este rodul a multi ani de cautari si practica, ba chiar a mai multe vieti...

Totusi jurnalul meu deoarece apare aici inseamna ca El considera acest lucru bun si cu un rost spiritual.

Celor care gasesc ceva spiritual aici nu am decat a le spune ca Gloria si gratia Lui sunt fara margini si ca aici este numai o picatura din ceea ce sta sa se reverse peste ei...

Misiunile lui Dumnezeu sunt nenumarate si ele stau toate la dispozitia celor care il cauta.

Veniti sa ne luam din aceste misiuni cat mai multe...

Veniti sa fim puternici, un grup spiritual uluitor...

Shiva este o forma a lui Dumnezeu speciala, deosebita.

Nu intamplator, de-a lungul mileniilor, Dumnezeu si-a promovat aceasta forma...

Shiva este intr-adevar intotdeauna binevoitor cu cei care cauta Adevarul si doresc sa il slujeasca, cu cei care doresc sa se desavarseasca.

Dar va spun ca nu exista nici un Shiva ci acelasi Tata, acelasi Dumnezeu se revarsa in toti slujitorii, in toti zeii , in toti ingerii si in toti cei care au atins uniunea cu Acesta !

In voi cine se revarsa, cu cine ati atins fuziunea si comuniunea? Cu cine din cer comunicati?

Odata ce il descoperim pe Tatal, il vom regasi in tot Cerul, care este intr-adevar Imparatia Lui .

Aici veti invata intr-un timp foarte scurt cum sa atingeti fuziunea deplina cu Iisus, cum sa il obtineti pe Iisus si sa ramaneti in El.

Cine il cunoaste pe Iisus poate sa cunoasca orice forma a lui Dumnezeu.

Daca nu l-as fi cunoscut pe El nimic din tot ce apare aici nu ar fi fost posibil.

Iata revolutia spirituala care cuprinde lumea. Iata religia eterna, cortul spiritual care coboara din Cer...

Sunt destui, spune Domnul care inteleg si care pricep.

In fapt totul este intre voi si El...

O duminica binecuvantata! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu