4 noiembrie 2011

Cauza si efect in destinul Romaniei



Observi, nu, cum dupa 20 de ani de furt, s-a ajuns in pragul falimentului, hotii din interior au atras hotii din exterior care au indatorat tara cu zeci de miliarde de euro si care pun mana chiar si pe ceea ce se se afla in subsol…
Consumul de carne, omorarea animalelor, consumul de alcool, tigari, cafea, unde duc?
La inchiderea spitalelor, la scumpirea medicamentelor si amplificarea otravurilor din alimente.
Este o modalitate ca oamenii sa fie fortati sa duca o viata mai sanatoasa…
Inchiderea in propria biserica, refuzul dialogului cu ceilalti, refuzul de a pune in practica cele doua mari porunci divine, incultura spirituala nu duc decat la intarirea si inmultirea celorlalte biserici si miscari religioase. 
Cand o natiune nu mai respecta poruncile lui Dumnezeu, Acesta aduce la granitele ei dusmanii, fie ei barbari, rusi sau nemti, fie iata altfel de dusmani care ii golesc rapid visteria…
Deci putem spune ca nu este drept tot ce se intampla?
Cand l-am chemat pe Dumnezeu in ajutor?
Si daca l-am chemat putem spune ca nu ne-a raspuns?
Cu totii avem ceea ce meritam si daca ne vom trezi, inca mai e timp, putem sa rezolvam toate aceste probleme.
Care sunt probleme de educatie.
Nimeni nu l-a invatat pe roman importanta statului, in ce clasa si la ce ore sunt invatati elevii cat de important este statul pentru binele tuturor?
Unde sunt elevii invatati ca statul este un dar al lui Dumnezeu pentru oameni si ca fara stat ne intoarcem la feude si la comuna primitiva?
Deci iata rasar numai oameni needucati care fac mult rau celorlalti in inconstienta lor de a strange numai pentru ei.
Daca noi am fi mai luminati ne-ar conduce oameni si mai luminati…
Daca noi nu avem lumina in noi si prin atitudinea noastra atragem judecata si mania lui Dumnezeu pe cine sa invinovatim decat pe noi insine?
Cum sa ii invatam pe romani sa fie corecti si spirituali?
Si totusi Dumnezeu ne iubeste, dovada sunt chiar incercarile.
Incercarile repetate arata ca Dumnezeu vegheaza si raspunde rapid la greseli prin lectii corectoare…
In mod evident ca daca ar trebui sa existe si ar exista un popor ales nu ar fi altul decat cel in care ne-am nascut. 
Dumenzeu il daruieste cu tot ce are mai bun.
Asa cum lumea nu a devenit iudaica, nici ortodoxa nu va deveni, desi aceasta sminteala e in capul unora…
Dumnezeu s-a saturat pana peste de biserici care toate au devenit niste secte, fara exceptie…
Dumnezeu se intoarce cu o biserica noua, eterna si universala, coboara cu ea din Cer si o  numeste Mireasa a Lui…
Noul Ierusalim…
Iar voi pricepeti bine ce doreste Dumnezeu pentru ca nimic nu e in zadar in prezenta Lui…
Iar noi ne afla in aceasta prezenta a Lui si tot ce faceti fie va dezleaga si va elibereaza fie va inrobeste si va judeca…
Pentru cine lucrati voi?
Lucrati pentru Dumnezeu cel Viu in asa fel ca sa primiti rasplata de la El.
Cine lucreaza pentru biserici de la biserici sa primeasca rasplata, cine lucreaza pentru masonerie de la aceasta sa priemasca rasplata, care rasplata vedem bine se cheama baphomet si se cheama minciuna si intuneric…
Daca si demonii trag tot la jugul lui Dumnezeu incercand si judecand pe oameni, voi fiti ingeri ca sa primiti rasplata divina pentru ceea ce faceti si nu judecata si moarte…
Fiecare apara ceea ce are si cum sa aparati Adevarul daca nu-l aveti si nu-l cunoasteti? 
Intoarcerea lui Hristos, ca si prim venire este o mare incercare, in primul rand pentru tot crestinismul, pentru toate bsiericile crestine si apoi pentru intreaga lume.
Dar Domnul spune sa stam linistiti pentru ca fara sustinerea Lui nici o biserica si nici o religie nu va avea viata lunga, fara sustinerea Lui degraba raul o va invada si o va pustii asa cum s-a mai intamplat in istorie...

Adevarata biserica este formata din cei alesi care, indiferent de bserica si religia lor se straduiesc sa faca voia lui Dumnezeu, care se cheama Iubire, Unire, Adevar...
Acum 2000 de ani Hristos se ruga ca toti ai Lui sa fie Una...
Si iti spun ca asa si sunt, asa cum in inima mea, toti ai Lui sunt una, indiferent de biserica lor, asa si in inima Lui... 
 Vom vedea in curand prin mintea si inima cui antichristul se plimba in voie, dupa cum am mai si vazut...
Da, nu am divagat de la subiect, acesti rataciti care se tem ca o sa le fure cineva biserica…
Zapacitii de la Razboi intru-cuvant s-au gandit sa continue cu semintele jihadului lor si sa citeze din marele Vivekananda.
Dar este greu sa interpretezi cuvintele unui om care il cunoaste pe Dumnezeu.
Dar Vivekananda este un mare sfant si voi nu sunteti decat niste orbi…
Prin Vivekananda Dumnezeu a vorbit deplin, prin voi abia daca razbate cate un cuvant de la El.
Diferenta este ca, cu Vivekanada l-am gasi si l-am cunoaste pe Iisus dar cu acestia niciodata… 
Dumnezeu se regaseste foarte bine in Hinduism si iubeste si sustine Hindusimul. Si il sustine prin ingeri mari si puternici care sunt prieteni si frati buni cu Iisus...
Dar voi inca nu va regasiti in Hristos de care sunteti departe…
Hristos mi-a spus si imi spune sa va ingadui si sa va pomenesc pentru ca va avea grija sa primiti si voi lumina, cel tarziu in lumea de dincolo… 
Cand oare veti deveni si voi una cu toti crestinii si mai apoi cu toti cei care il iubesc pe Dumnezeu din orice religiie...
Adevarat, adevarat va spun, am privit cu atentie pe multi din toate bisericile dar nimeni nu incape mai bine si mai deplin in cuvantul "sectant" decat voi... 
Dar lumina va invaluie si pe voi cu fiecare zi si intunericul o sa dispara si de la voi... Deja vad un progres... :) 


9. Pentru ei Ma rog. Nu Ma rog pentru lume, ci pentru aceia pe care Mi i-ai dat Tu; pentru ca sunt ai Tai: -

10. tot ce este al Meu este al Tau, si ce este al Tau este al Meu - si Eu sunt proslavit in ei.

11. Eu nu mai sunt in lume, dar ei sunt in lume, si Eu vin la Tine. Sfinte Tata, pazeste, in Numele Tau, pe aceia pe care Mi i-ai dat, pentru ca ei sa fie una, cum suntem si Noi. Ioan 17 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu