7 noiembrie 2011

Ce i-a cerut Hristos lui Basescu chiar aici si Basescu nu a facut?

Am mai spus-o si este evident, oamenii acestei lumi sunt lipsiti de minte.
Am intalnit inca si maestrii, care totusi nu faceau voia lui Dumnezeu, deasemenea lipsiti de minte… M-am mirat, Doamne, cum deci sa am eu mai multa minte decat acestia...? 
Prin gratia lui Dumnezeu eu am primit… minte, am primit mintea Lui…
Adica in mintea mea El se manifesta, El mi-a daruit mintea Lui…
Acesta este un dar dincolo de cuvinte…
El, Cel prea plin de intelepciune, mintea universala, a venit la voi cei lipsiti de minte… 

Ce I-a cerut Hristos lui Base?
I-a cerut sa il inlocuiasca pe Boc…
Daca Basescu il inlocuia pe Boc arata ca este preocupat de binele acestei tari…
Cum? Inconjurandu-se de oameni care gandesc, de oameni care sa gandeasca pentru tara…
In guvernul lui foarte putini gandesc… Sunt vreo doi, dar departe de a fi de ajuns.
Va aduceti aminte cat s-a certat Base cu Tariceanu?
Ei bine pana la urma Tariceanu a fost schimbat.
Problema este ca nu a fost schimbat cu un om mai capabil. Fata de Boc, Tariceanu gandea si avea ministri mai inteligenti…
Acum, noi aici suntem asemenea studentilor care studiaza dreptul, va amintiti filmele americane, si Dumnezeu ne prezinta dieferite cazuri de neascultare si consecintele acestora...
Numai ca Dumnezeu este atat de mare incat ne prezinta in direct aceste lucruri…
Puteti sa pricepeti asta? In direct…
 Lectiile lui Hristos sunt in direct si actorii sunt vii, ba inca unii la carma tarii...
Hristos I-a cerut lui Base sa il inlocuiasca pe Boc, aici chiar prin mine.
I-a dat timp destul.
Base nu a ascultat, acum urmeaza sa vedem ce se va intampla.
Vedeti, Domnul este o fiinta foarte serioasa.
Ne-a recomandat tutor sa mergem pe mana lui Basescu. El Insusi a mizat si a pariat pe Basescu…
Ce sa facem cu un presedinte care nu mai asculta? 
Nu stim, dar fiti cu ochii pe deciziile lui Dumnezeu, va fi o mare lectie…

Dumnezeu m-a trimis si te-a trimis si pe tine la acestia, consilier spiritual de taina, destoinic.
Si la Basescu si la Oreste…

Nu trebuie sa faci, nu trebuie sa facem nimic, decat sa ne rugam si sa ii binecuvantam si sa ii daruim lui Dumnezeu, decat sa fim martori lui Dumnezeu...
Acum vom fi martori lui Dumnezeu…
Si vom vedea ce a decis El in nesfarsita lui Intelepciune…

Am incercat si m-am straduit sa ii ajut. I-am purificat, I-am binecuvantat, le-am spalat picioarele adica si le-am daruit cuvantul Lui… Nu din vreo carte ci direct din gura Lui cea sfanta...
Pe Oreste il analizam separat, acum vorbim numai de Basescu.
Voi deci invatati pentru ca ceasta este o lectie deschisa, in direct  predata chiar de Iisus Hristos…
Hristos le-a vorbit acestora, asa cum si voua v-a vorbit…
Ei au ales sa se bazeze pe deciziile lor sau chiar sa il provoace pe Hristos…
Acum vom fi atenti sa vedem ce se intampla, instiintati fiind ca El actioneaza si se manifesta… 
Prin mine El va cere ascultare si va spune ca nu exista nimeni mai recomandat de care sa ascultati pe intreaga planeta…
Fericiti aceia care se vor ghida dupa sfaturile, calauzirea si consilierea mea spirituala… 
Acum vom vedea ce se intampla cu un presedinte care nu a ascultat.
Ca presedinte trebuie sa te inconjori de cele mai inteligente fiinte pe care neamul le are si care sa gandeasca, neintrerupt daca se poate, pentru tara respectiva…
Ei, vezi bine, nu prea gandesc…
Cine o face atunci, Franks?
Suntem pe pilot automat?
Mai are timp Basescu sa il schimbe pe Boc?
Nu cred… 
Important este ca Basescu a demonstrat ca binele acestei tari este cel mult o preocupare secundara, ca nu are de gand sa se daruaisca acestui demers, ca nu are , nu gaseste ministri suficient de intelgenti care sa faca asta... 
PS: Ca tot suntem la politica, ar fi intr-adevar prea frumos ca Charles sa devina rege de Romania...
Mai mult, eu propun sa vina si cu o suta de guvernanti... Sau chiar mai multi, de ce nu, ar fi o mare sansa pentru noi... 

15. Apoi este lucru si mai lamurit ca, daca se ridica un alt preot dupa asemanarea lui Melchisedec,

16. El s-a facut nu dupa legea unei porunci trupesti, ci cu puterea unei vieti nepieritoare,

17. Caci se marturiseste: "Tu esti Preot in veac, dupa randuiala lui Melchisedec".

18. Astfel, porunca data intai se desfiinteaza, pentru neputinta si nefolosul ei;

19. Caci Legea n-a desavarsit nimic, iar in locul ei isi face cale o nadejde mai buna, prin care ne apropiem de Dumnezeu.

20. Ci inca a fost la mijloc si un juramant, caci pe cand aceia s-au facut preoti fara de juramant,

21. El S-a facut cu juramantul Celui ce I-a grait: "Juratu-S-a Domnul si nu Se va cai: Tu esti Preot in veac, dupa randuiala lui Melchisedec".

22. Cu aceasta, Iisus S-a facut chezasul unui mai bun testament.

23. Apoi acolo s-a ridicat un sir de preoti, fiindca moartea ii impiedica sa dainuiasca.

24. Aici insa, Iisus, prin aceea ca ramane in veac, are o preotie netrecatoare (vesnica).

25. Pentru aceasta, si poate sa mantuiasca desavarsit pe cei ce se apropie prin El de Dumnezeu, caci pururea e viu ca sa mijloceasca pentru ei.

26. Un astfel de Arhiereu se cuvenea sa avem: sfant, fara de rautate, fara de pata, osebit de cei pacatosi, si fiind mai presus decat cerurile.

27. El nu are nevoie sa aduca zilnic jertfe, ca arhiereii: intai pentru pacatele lor, apoi pentru ale poporului, caci El a facut aceasta o data pentru totdeauna, aducandu-Se jertfa pe Sine insusi.

28. Caci Legea pune ca arhierei oameni care au slabiciune, pe cand cuvantul juramantului, venit in urma Legii, pune pe Fiul, desavarsit in veacul veacului. Evrei 7 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu