22 noiembrie 2011

Intrebari

Iata-ne in marea aventura spirituala!
De unde am venit, unde mergem?
Care sunt punctele noastre de reper, care farurile ce ne ghideaza spre acasa?
In ce consta adevarata spiritualitate?
Cat de importanta este cunoasterea, cat iubirea, cat empatia? 
Care este calea cea mai buna?
Cum stim ca sunt deja pe cale?
De cine ascultam? Cat ne rugam zilnic?
Simtim zilnic o apropiere mai mare de Iisus?
Am reusit deja sa schimbam cate vorbe cu El?
L-am invocat si am simtit ca ne-a raspuns si ne-a ajutat?
Ce vrea Iisus de la noi?Vrea sa ne angajeze? Vrea sa lucram pentru El?
Ce are Iisus de spus bisericilor?
Adesea ganditi si meditati asupra acestor lucruri?
Ati inteles in ce consta evolutia spirituala?
Aveti o imagine despre Desavarsire?
Sunteti in cautarea Adevarului?
L-ati gasit deja?
Ce spune Adevarul?
L-ati mai auzit vorbind de acum 2000 de ani?
S-au dispretuiti orice mesaj al Lui care nu are vechimea de 2000 de ani?
In ce consta apropierea de Iisus si cum se fuzioneaza cu El?
Care este rolul rugaciunii si al meditatiei?
Cat de importanta este spre Desavarsirea repetarea numelui lui Dumnezeu?
Cat de mult pretuiti celelalte religii?
Cat de mult pretuiti cultura?
Credeti ca asa cum astazi oamenii se plimba de pe un continent pe altul, la fel in curand vor calatori de pe o planeta pe alta?
Cat de evoluati credeti ca suntem?
E posibil ca pentru altii sa fim asa cum pentru noi sunt triburile primitive?
Va identificati mai mult cu trupul fizic sau sunteti sufletul care locuiti acest trup si priviti trupul ca pe o masina la bordul careia va aflati?
Credeti ca puritatea si curatenia trupului este mai importanta decat cea a sufletului?
Obisnuiti adesea sa ganditi negativ despre ceilalti, diferiti de voi?
Credeti ca exista similaritati intre prima venire a lui Iisus si cea de a doua?
Daca da, care sunt acestea, cine joaca de aceasta data rolul evreilor, al templului?
Cine sunt vamesii, cine romanii?
Credeti ca ati renascut spiritual?
Putetis a distingeti intre vointa dumneavoastra si vointa lui Dumnezeu?
Ati fost pusi vreodata in aceasta situatie de a alege intre propria vointa si vointa lui Dumnezeu?
De unde stiti ca era vointa lui Dumnezeu?
Dupa ce va ghidati in luarea deciziilor? Dupa inima, dupa minte...?  
Va consultati intotdeauna cu Dumnezeu inainte de a intreprinde ceva important? Ii cereti binecuvantarea?
Faceti ceva zilnic si concret pentru a obtine Mantuirea? Va rugati, studiati-cautati Adevarul, lucrati dezinteresat pentru aproape etc...
Credeti ca exista exericiitii spirituale care sa ne ajute sa ne apropiem de Dumnezeu, care sa ne purifice, care sa ne amplifice iubirea?
Credeti ca Iisus mai des  va vorbeste prin cei din jur, direct in interior sau numai prin intermediul Bibliei?  
De cate ori zilnic ii repetati numele si ii transmiteti iubirea voastra?
De cate ori zilnic il imbratisati? 
Credeti ca este important sa coversam cu Iisus in interiorul nostru cat mai des? 
Credeti ca ne aude daca il chemam si il invocam? 
Adesea ii daruiti lui Iisus actiunile voastre, mici daruri si atentii, zile intregi sau chiar ani? 
Ii daruiti cateodata lectura unei carti, vizionarea unui film sau o discutie cu prietenii?
Ce i-ati daruit ultima data lui Iisus? 
Il simtiti adesea aproape pe Iisus?
Simtiti adesea cum va inspira si cum va transmite diferite ganduri sau stari?
Care este ultimul gand pe care l-ati identificat ca venind de la Iisus?
Il vedeti si il simtiti pe Iisus prezent in fiintele pe care le intalniti?
Preferati compania unor astfel de fiinte care il cunosc pe Iisus?
Credeti ca Iisus ii sustine pe toti crestinii, diferenta venind din atitudinea acestora fata de El si fata de aproape?
Credeti ca Intoarcerea Lui pentru dumneavoastra va avea loc intai in interiorul dumneavoastra sau undeva in exterior?
Cate ore ii daruiti zilnic lui Iisus? 
Doriti sa megeti la bratul Lui, sa il vedeti, sa fiti mereu in compania Lui?
Credeti ca toate aceste sunt posibile inca de acum si de aici? 
 
"Aşa vorbeşte acum Domnul Dumnezeu pentru fiecare, şi aceasta este perfect adevărat, exact şi clar; cine vrea cu ardoare să vorbească cu Mine, acela să vină cu multă dragoste către Mine şi când va fi pregătit Eu îi voi sădi răspunsul Meu chiar în inima sa. Dar trebuie să se ştie dinainte că numai cei curaţi şi cu inima plină de smerenie vor auzi vocea Mea. Şi să nu uitaţi niciodată că cine Mă pune mai presus de lumea aceasta şi Mă iubeşte cu o iubire mare şi nesfârşită, precum iubeşte o gingaşă mireasă pe mirele ei, cu acela eu voi merge braţ la braţ şi îi voi spune când Mă va întreba. El Mă va putea privi oricând precum un frate pe celălalt frate şi Mă va privi atunci precum Eu l-am privit din veci, înainte chiar ca el să fi existat."
Iisus Hristos prin Jacob Lorber

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu