24 noiembrie 2011

Va fi o singura turma?


Domnul doreste sa raspunda fiecaruia dintre voi in parte si sa va lumineze in orice privinta.
Oare nu puteti sa intelegeti ce vrea Dumnezeu si ce a pregatit pentru aceasta lume si sa si vedeti cum duce la indeplinire?
Daca nu puteti sa priviti in macrocosmos si sa vedeti lumile si sa intelegeti binecuvantarea de a fi o natiune globala unita, atunci doar si meditand un pic cu bunavointa puteti sa intelegeti implicatiile uluitoare ale acestei uniri globale.
Da,  intotdeauna au fost mereu unii care au vrut sa pastreze puterea pentru ei, fara indoiala asa va fi pana la sfarsit cand cei care vor coduce vor intelege ca nu sunt decat slujitori ai celor multi, administratori ai intregului si ca pe umerii lor sunt mari responsabilitati.
Oare v-a parasi Dumnezeu lumea?
Nu, dar pe cei care nu vor sa il asculte si sa il inteleaga ii va parasi.
Tot ce a fost pana acum a fost fie vointa lui Dumnezeu fie ingaduit de El. La fel si ce va fi.
Mai devreme sau mai tarziu lumea va deveni o singura natiune.
Aceasta este evident, ma mir de cei care nu pot sa inteleaga asta.
Si de ce va temeti?
Ca stra stranepotii vostri nu vor mai juca sarba si nu vor mai purta clop?
Cata minte aveti?
Dumnezeu vrea intr-adevar Iubire pentru El si iubire intre oameni.
Dumnezeu se foloseste de fiecare natiune si de fiecare putere a acestei lumi.
Dumnezeu da fiecaruia misiuni cu sau fara voia aceluia.
Eu vad ca Domnul modeleaza lumea in chip divin si ca lucrurile merg  spre ceea ce trebuie sa mearga.
Mai bine fiecare sa aiba grija deoarece Dumnezeu, la Intoarcere se va judeca intai cu crestinii si mai apoi cu evreii si cu ceilalti.
Lasati-i pe evrei si pe masoni sa uneasca lumea.
Aceasta este chiar voia lui Dumnezeu!
Sau ce spuneti, ca Dumnezeu isi va pierde puterea asupra acestei lumi daca va fi unita?
Domnul spune ca trebuie sa respectam pe cei care conduc deoarece orice conducator il reprezinta pe El care este singurul si unicul Conducator.
Acestia care nu vad cat de dezirabila este o lume unita si cat de pretioasa pentru umanitate sunt inculti si miopi.
O astfel de unire nu poate fi decat un mare vis al umanitatii…
Daca cineva mai si lucreaza ala un asemenea proiect mai bine binecuvantati-l si sustineti-l.
Sau ce spuneti, ca voi cu blogurile vostre veti putea sa opriti planul lui Dumnezeu?
Voi nu puteti sa smititi sau sa mentineti inr atacire  pe cei care cred in voi si isi imagineaza ca aveti dreptate.
Eu va spun ca Dumnezeu sustine aceasta unire si se foloseste de toti pentru a o duce la bun sfasit.
Satana e adevarat incearca sa il saboteze pe cat poate si sa semene ura si dezbinare pe unde poate.
Eu spun tuturor acestora care se pretind ortodocsi, priviti cu atentie in suflete voastre si vedeti cat intuneric e acolo si cata ura pentru ceea ce nu este ortodox.
Va spun ca voi i-ati intrecut si pe evrei in aceasta privinta…
Goim este un compliment in compratie cu ceea ce aveti voi in suflet pentru cei care nu sunt ortodocsi…
Ceea ce am spus ca va veni peste voi va veni si voi nu faceti decat sa confirmati cu fiecare zi ca meritati aceasta manie si judecata…
Ca voi sunt multi in fiecare biserica si religie…
Peste toti acestia va veni judecata lui Dumnezeu, ura lor se va intoarce la ei si ii va parjoli…
Da, e adevarat, sunt nedreptati in lume, sunt unii care vor sa stea peste munti de bogatii si nu vor sa le imparta cu ceilalti, sunt unii care considera lumea propria lor plantatie…
Sunt altii si mai rai care lucreaza pentru infern.
Dar ce ziceti, ca mania lui Dumnezeu nu ii va ajunge si pe ei?
Eu va spun, luptati pentru o lume unita si dreapta, pentru o lume cultivata, educata.
Oare este un singur om care sa fi furat un singur banut si sa nu plateasca pentru asta?
Si oare este cineva care sa nu primeasca inapoi orice rau a plecat de la el?
Va spun ca asa cum Domnul, Mesia a fost un prieten al romanilor si apoi s-a folosit de Imperiu pentru a fonda practic crestinismul si a-si raspandi Invatatura, asa se va intampla si la A Doua Lui Venire…
Orbilor si railor ce sunteti.
Inimi seci ce sunteti peste care ati pus insigna ortodoxa, Ce sa faca Dumnezeu cu voi… ?
Dar El va aduce la cunostinta zilnic ce doreste…
Mai bine luptati cat se mai poate sa nu cadeti in mania si judecata ce o sa vina sigur peste lume.
Inca odata spun, Lasati-i pe acestia sa uneasca lumea si voi luptati pentru drepturi si liberate in aceasta lume unita!
Inainte de orice antichristul este in inimile voastre si ii biciuieste pe toti cei care nu sunt ortodocsi...
Cata vedere va trebuie sa vedeti asta? 


14. Eu sunt Pastorul cel bun. Eu Imi cunosc oile Mele, si ele Ma cunosc pe Mine,

15. asa cum Ma cunoaste pe Mine Tatal si cum cunosc Eu pe Tatal; si Eu Imi dau viata pentru oile Mele.

16. Mai am si alte oi, care nu sunt din staulul acesta; si pe acelea trebuie sa le aduc. Ele vor asculta de glasul Meu, si va fi o turma si un Pastor.

17. Tatal Ma iubeste, pentru ca Imi dau viata, ca iarasi s-o iau.

18. Nimeni nu Mi-o ia cu sila, ci o dau Eu de la Mine. Am putere s-o dau si am putere s-o iau iarasi: aceasta este porunca pe care am primit-o de la Tatal Meu." Ioan 10 






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu