5 ianuarie 2012

Apocaliptica


Daca o biserica este mustrata sau criticata nu trebuie sa se bucure nimeni pentru ca niciuna nu este desavarsita.
Iar ortodoxul dupa care veti fi judecati voi sunt chiar eu, iar eu sunt simultan si mai catholic decat papa  si mai Baptist si mai evenghelist decat oricare dintre voi.
Cu adevarat eu ma spovedesc si Impartasesc asa cum El isi doreste ca voi toti sa o faceti, cu adevarat eu citesc evanghelia cea vesnica de pe buzele Lui asa cum voi toti El isi doreste sa o faceti.
Cu adevarat botezul meu va va mantuii si va va aduce viata vesnica.
Dar va spun ca eu am batut la usile voastre si cu greu m-ati primit.
Eu am innoptat in casele voastre si m-ati dus in camera din dos cea mai saracacioasa si m-ati hranit cu paine uscata si cu apa in timp ce voi petreceati in camerele cel bune cu prietenii vostri.
Pe ascuns ati venit la mine si nu m-ati pomenit inaintea nimanui dar asa si eu voi face inaintea lui Dumnezeu, va voi tine ascunsi si nu va voi pomeni si ma voi duce inaintea Lui cu cei mai pacatosi, cu talharii si desfranatele si ii voi spune : “Tata sfant iata acestia m-au primit si mi-au pus tot ce aveau mai bun inainte si m-au culcat in camerele lor cele mai bune si m-au marturisit inaintea tuturor. Mi-au dat fara sa le cer si m-au iubit mai mult decat pe sine.
Pe acestia Tata pomeneste-i in imparatia Ta si fa-le loc ca ei sa se bucure de Tine vesnic….
Da, da, voi nu puteti sa intelegeti cum destinul vostru se poate schimba de la o clipa la alta dupa atitudinea voastra fata de vointa lui Dumnezeu.
Nu intelegeti cum si cand vine la voi Dumnezeu si nu vreti sa credeti ca ar veni .
Voi l-ati exilat pe Dumnezeu undeva departe in ceruri si I-ati creat o imagine idilica.
Desi sunt marturii atat de mari despre cat de teribil si cumplit este El la manie totusi voi il comparati cu un mosneag cu parul alb…
Dar va spun ca Dumnezeu nu numai ca nu este un mosneag dar este plin de virilitate si pe bratele Lui isi gasesc fericirea toate Miresele ce obtin Viata vesnica…
Domnul doreste ca oricat de desavarsiti am fi in fata Lui sa ne consideram mereu ca cei mai pacatosi dintre toate creaturile care exista si sa nu ne asumam vreodata vreun merit.
Intunericul domneste in toate bsiericile si cei care ar trebuie sa fie si sa aduca lumina, ei insisi abia daca au o mica palpaire a acestei lumini.
Iar daca vreunul se ridica ceilalti toti vor sa il doaboare si il inconjoara cu dispretul lor.
“Oare fratele nostru a devenit profet peste noapte si trebuie ca noi sa ascultam de el?”
Atata ura si orgoliu e in voi, atata mandrie ca Dumnezeu va va trimite sa contemplati viermii si ramele ca sa stiti ca se simte mai bine in compania acestora decat a voastra a crestinilor si ca sa stiti de ce mania Lui nu poate sa fie oprita sa coboare iarasi peste lume.
Chiar si cand credeti ca sunteti buni nu sunteti, chiar si lumina voastra tot intuneric este, atat de mare e nenorocirea ca Dumnezeu nu va mai poate vorbi deoarece ar trebui sa se invaluie in intuneric si minciuna ca sa poata sa fie inteles.
Nimeni nu va scapa decat cei care se vor umili deoarece Dumnezeu nu a gasit nimic bun in nimeni decat aceasta umilinta.
Dumnezeu le are pe toate si nu poate primi nimic de la nimeni.
Un singur lucru I-l pot da oamenii si poate sa vina de la ei, aceasta umilinta si ascultare.
Dar chiar si acestia umili se tot semetesc ca stiu ei ce ar trebui sa faca, ca stiu ei ceva despre standardele lui Dumnezeu si despre ce doreste El.
Dar eu va spun ca nimnei nu stie ce doreste Dumnezeu si cel mai adesea El trebuie sa va minta si sa va pacaleasca ca sa va determine sa faceti ce doreste El.
Nu-I lumina nicaierea in aceasta lume si acolo unde ar trebui sa fie, tot intuneric este de aceea Judecata cea mare a lui Dumnezeu nici nu a venit dar nici oprita nu poate sa fie.
Oamenii vorbesc singuri si nu vor sa vorbeasca si sa asculte de Dumnezeu.
Oricat ar racni Dumnezeu din ceruri acestia nu aud.
Si daca la ei vine, trebuie sa vorbeasca intr-un limbaj special pentru orbi si surzi.
Daca vine, la gat trebuie sa isi puna o cruce mare pentru ca toti orbii sa o pipaie si sa inteleaga ca e crestin…
Si ca sa le puna capac la toate, chiar inainte de Judecata, crestinii vor lupta impotriva Adevarului si chiar impotriva lui hristos si ii vor spune ei lui hristos ce fel de Hristos asteapta ei sa se intoarca la ei. Ii vor explica ei lui hristos cum este Hristos si ce trebuie sa faca...


41. Apoi va zice celor de la stanga Lui: "Duceti-va de la Mine, blestematilor, in focul cel vesnic care a fost pregatit diavolului si ingerilor lui!

42. Caci am fost flamand, si nu Mi-ati dat sa mananc; Mi-a fost sete, si nu Mi-ati dat sa beau;

43. am fost strain, si nu M-ati primit; am fost gol, si nu M-ati imbracat; am fost bolnav si in temnita, si n-ati venit pe la Mine."

44. Atunci Ii vor raspunde si ei: "Doamne, cand Te-am vazut noi flamand, sau fiindu-Ti sete, sau strain, sau gol, sau bolnav, sau in temnita, si nu Ti-am slujit?"

45. Si El, drept raspuns, le va zice: "Adevarat va spun ca, ori de cate ori n-ati facut aceste lucruri unuia dintre acesti foarte neinsemnati frati ai Mei, Mie nu Mi le-ati facut."


46. Si acestia vor merge in pedeapsa vesnica, iar cei neprihaniti vor merge in viata vesnica."
Matei 25 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu