26 ianuarie 2012

Cum raspunde Dumnezeu revoltei!

Mi-am aruncat cu ajutorul lui Dumnezeu privirea asupra acestor lucruri si El m-a ajutat sa inteleg mai mult…
Cum raspunde Dumnezeu revoltei?
El mi-a spus inca de aseara si mai dinainte ca v-a imprastia pe toti cei care manifesta…
Si tot El mi-a spus ca aceasta zapada care ar putea chiar sa ne copleseasca daca nu ne cumintim este un raspunsul al lui…
Tot El mi-a aratat si moartea lui Hossu, care incepuse un discurs despre libertate…
Sa nu maniem pe Dumnezeu spun, inca o data…
Cine s-ar putea plange de libertate?
Intr-o tara in care televiziunile vor sa preia conducerea statului cine s-ar putea plange de libertate?
Si inca Domnul spune , cine vrea sa se lupte cu mine sa vina in fata, sa intre in arena…
Iata ca toti cei care se lovesc de Basescu sau lupta impotriva lui realmente isi strica si isi erodeaza imaginea politica si nu numai…
Nu pot decat sa spun tuturor, aveti grija Dumnezeu chiar il sustine pe Basescu si jumatate din noi l-am si votat.
Ingerii Lui sunt cu noi si actioneaza in acest sens…
In mai putin de 9 luni vor fi alegeri si fiecare e liber sa voteze cu cine doreste.
Este destul haos in lume ca sa il maniem pe Dumnezeu cu prostia noastra.
Dealtfel destule minti luminate vad manipularea unora care au televiziuni si care de ani de zile tot striga impotriva lui Basescu.
Ei bine Basescu nu a cazut dar ei au cazut.
Priveste-I pe toti cei care injura, si pe micul gadea si pe badea si pe toti ceilalti, mai mult au pierdut decat au castigat…
Vor fi alegeri in curand si pana atunci Dumnezeu il sustine deplin pe Basescu si El spune ca nimeni nu va putea sa il schimbe atat vreme cat El il sustine.

Dincolo de asta va rog sa observati diferenta enorma dintre cei care il cunosc pe Dumnezeu si voia Lui si cei care actioneaza dupa propria lor parere…
Dincolo de cele vazute sunt lucruri nevazute pe care nici eu nu le stiu si care tin de destinul tarii noastre, sunt dusmani si pericole nevazute pe care numai El le stie si vointa lui este sa ne sustinem actualul Presedinte.
Eu am deplina incredere in Dumnezeu, merg mereu pe mana Lui si ii semnez in alb toate politele…
Eu sunt un consilier spiritual mult prea pretios pentru orice om din aceasta lume...
Fericiti cei care vor realiza acest lucru si ma vor asculta.
Sa ne unim deci in Dumnezeu si sa ne rugam sa ajungem cu bine la alegerile care sunt atat de aproape si care sunt un dar de la Dumnezeu...
Doamne iti multumim ca esti cu noi si ca ne conduci pe caile Tale nestiute, iti multumim ca ai rabdare cu noi si ca ne treci cu vederea prostiile, greselile, nerecunostinta si ingamfarea!
Nu ne parasi si faca-se voia Ta chiar impotriva vointei noastre atunci cand nu cunoastem voia Ta!
Amin! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu