21 ianuarie 2012

Fratele Pustan !

Am vrut de mai de mult sa vorbesc despre acest om inspirat si binecuvantat.
Dar cand gasesc ceva minunat uneori nu mai vestesc tuturor, motivul a fost pentru a nu aduce in atentia dusmanilor Adevarului si alte comori… 
Cand am ascultat primele predici ale lui Pustan am fost oarecum contrariat…
Oare omul acesta ma citeste si s-a inspirat de la mine…? :)
Ei bine, putin probabil ca omul acesta sa ma citeasca dar, minunea este ca  ne inspira acelasi Duh… Nu de la mine ci de la Mine... se inspira. 
Astazi cand am descoperit ca a vorbit si in biserica ortodoxa, intr-o biserica atat de stransa si minunata cum rar vezi intre cele ortodoxe, o parohie ca o familie care m-a facut sa ii multumesc lui dumnezeu ca exista asemenea oameni minuanti in crestinism, asemenea  copiii dragi lui Dumnezeu, nu ma mai pot abtine si vreau sa impart cu voi aceasta comoara…
Sigur am mai vorbit si de alti pastori inpirati, ma bucur sa adaug numele lui Pustan la al celorlalti…
Iata acestia sunt copiii Lui pentru care abia asteapta sa se intoarca, si desigur si voi printre ei…
Desi inca nu sunt sigur daca nu cumva Pustan nu se inspira si de la mine :)… Iata ca Duhul lui Dumnezeu ne conduce si ne calauzeste pe toti cei care suntem deschisi spre Cunoastere si Iubire pe Caile Lui luminate…
Asa de tare ma bucur de asemenea frati ca de Dumnezeu, ca de mine insumi…
Ce lucru minunat fac acesti oameni, nici nu va imaginati cat de pretiosi sunt in fata lui Dumnezeu…
Atat de tare se bucura sufletul meu de aceste spirite pe care Dumnezeu ni le-a ridicat in fata ca sa ne vorbeasca prin ele…
Va spun ca pe nimeni nu va plati Hristos mai mult in aceste timpuri decat pe aceia care se vor straduii sa ii uneasca pe cei pe care El ii iubeste…
Iata acesti oameni, acesti pastori, acesti preoti, acesti credinciosi care sunt asemenea unor copii in fata lui Dumnezeu la biserica… Atat de mult ii iubeste El, acestia sunt partea plina  a paharului bisericilor…
Atat de mult se bucura Hristos de ei si atat de mult ii iubeste…
Nu se poate spune…
Doamne iti multumesc pentru fratele Pustan si pentru toti cei asemenea Lui!
Tu mereu imi arati pe cei pe care ii iubesti si vrei sa ii mantuiesti, buni sau rai…
Imi arati comorile Tale si copiii tai!
Iti multumesc Doamne pentru toate acestea, sarut si invalui in lacrimile mele picioarele Tale sfinte!
Bucurati-va si voi alaturi de Hristos de aceste minunate semne!
Pazeste-i Doamne, in numele Tau! 

PS: Doamne, Tu ma topesti cu slujitorii acestia ai Tai, din cer si de pe Pamant...
45. Care este deci robul credincios si intelept pe care l-a pus stapanul sau peste ceata slugilor sale, ca sa le dea hrana la vremea hotarata?

46. Ferice de robul acela pe care stapanul sau, la venirea lui, il va gasi facand asa!

47. Adevarat va spun ca il va pune peste toate averile sale.
Mat 24

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu