29 ianuarie 2012

Infratirea bisericilor

Iluminarea si mantuirea nu tin de apartenenta la vreo biserica ci de profunzimea relatiei noastre cu Dumnezeu.
Fiinte luminate sunt in toate bisericile si la fel oameni care nu au lumina ci doar intuneric in mintea lor sunt prezenti in toate.
Lumina si iubirea sunt obtinute prin efort spiritual, adica rugaciune si diferite alte infranari, exercitii si sacrificii, prin studiu intens care adduce intr-adevar lumina si prin urmarea lui Dumnezeu.
Iata-ma eu insumi fac parte dintr-o biserica crestina noua, si nu una oarecare, ci una biblica, coborata din cer…
Sunt cu adevarat crestin prin fuziunea cu Hristos, El este in mine si astfel sunt si crestin.
Cunoscandu-I pe crestini, sa spun drept nu prea ma incanta sa ma numesc crestin, sunt prea putini pe placul lui Dumnezeu si modele spirituale, pentru a ma revendica eu insumi ca si crestin.
Dar daca prezenta lui Hristos aduce si aceasta calitate atunci, fie, accept sa fiu si crestin.
Ai auzit tu de vreun inger care sa fie crestin?
Ai auzit pe Dumnezeu care sa spuna Eu sunt crestin?
Nu, El spune “Eu sunt Cel ce sunt” !
El spune “Eu sunt Calea Adevarul si Viata” !
Nu are Dumnezeu nici un inger catholic, nici un inger otodox si nici unul protestant.
Nu are Dumnezeu nici un copil in ceruri care sa fie catolic ortodox sau protestant si nici una din aceste biserici nu exista in ceruri…
Porunca lui Dumnezeu este sa va pretuiti reciproc asa cum va pretuiti pe voi insiva si propria bsierica.
Porunca lui Dumnezeu este sa iubesti mai mult celelalte biserici decat propria biserica, sa le cunsoti sa le asimilezi, sa intelegi cum Dumnezeu le iubeste pe toate si alege din toate spre viata vesnica…
Iata, asta ma inspira Feciora sa va spuna, Uniti-va sub mantia mea de iubire!
Iubiti pe fiecare ca pe voi insiva.
Eu spune Fecioara primesc pe oricine mi se daruieste din orice biserica si religie, din orice lume, din orice tara.
La fel si Fiul meu…
Iubeste-I pe ceilalti ca pe fratii tai.
Nu exterior, din buze, nu doar din gura arata-ti ingaduinta, ci ti se cere iubire sincera de frati…
Ti se cere iubire care sa acorde tuturor sanse de mantuire.
Ti se cere lumina si intelepciune.
Numai satana bantuie cu ura prins ufletele crestinilor impotriva celorlalti crestini…
De aceea spun tuturor ca toti acestia care se fac vinovati de ura impotriva fratilor din celelalte biserici sunt cu totii antichristici…
Ei pacatuiesc impotriva vointei si poruncii lui Dumnezeu revelate de a iubi.
De aceea daca nu se pocaiesc, indiferent care este biserica lor, deoarece astfel de sufletele rele sunt prezente in toate bisericile, daca nu se pocaiesc vor fi lasate de tot pe mana satanei.
Daca degraba nu lupta sa puna iubire acolo unde era ura…
Daca nu fac eforturi directe de a merge si a-si imbratisa fratii, daca nu recunosc in fata celorlalti acest mare pacat care este aceasta ura si incrancenare…
Dumnezeu se va departa de ei…
Iata daca vreti sa va spovediti asa spovediti-va:
Doamne sufletul meu e macinat de ura importiva celorlalti frati… cand aud de baptisti, de pocaiti, de penticostali, de evanghelisti, sangele mi se ridica la cap si vad rosu in fata ochilor… Cand vin martorii lui iehova la usa mea sau pe strada, degraba I-as baga la inchisoare, I-as sterge de pe fata pamantului…
Ce cauta Papa in tara mea?
Sau daca esti evanghelist fundamentalist desigur ca naduful tau e la fel de mare…
Doamne nu mai suport ura acestor smintiti care se inchina la icoane si la moaste, intunericul lor e atat de mare, cat ii vei mai suporta?

Dumnezeu insa vrea sa fii suav si plin de iubire, sa intelegi pe toti, sa faci effort de a-I intelege pe toti, sa iesi din granitele bisericii tale si sa fii asemenea lui hristos care domneste peste toate…
Dar iti spun ca orice iubire e si o moarte.
Orice iubire inseamna un nou inceput, daca ei si-ar iubi fratii din celelalte biserici asta inseamna ca ar trebui sa le acorde sanse la mantuire…
Asta inseamna ca biserica lor nu mai este atat de unica si nu e necesar ca nimeni sa treaca din vreo biserica in alta…
De aceea in oribirea lor ei nu vad ca in loc sa urmeze pe Dumnezeu urmeaza mai mult biserica lor.
Eu iti spun ca deja trebuie sa fii in toate asa cum Duhul Lui e in toate…
Exereseaza in inima ta iubirea de frati crestini din alte biserici.
Trebuie sa faci un efort, sa devii constient, sa nu mai lasi ca prin tine sa se manifeste si cele mai putin bune ale bisericii.
Realmente tu trebuie sa mergi la ei si sa ii inviti si pe ei la tine…
Sa va cunoasteti mai bine si sa intelegeti ca fiecare putea sa fi fost in locul celuilalt…
Evident pentru asta iti trebuie o anumita superioritate a spiritului.
Daca esti doar bisericos si atat nu poti sa o ai.
Acestia s-au inveninat reciproc unii cu altii de sute de ani, si tu daca citesti dooar cartile bisericii tale nu ai cum sa scapi de acest venin inconstient.
Ei s-au ranit de-a lungul timpului unii pe altii.
Numai Lumina, intelegerea Iertarea, Iubirea pot sa umple prapastia care ii desparte.
Cultura o umple…
Ai vazut tu om de cultura bisericos…?
Nu exista asa ceva deoarece cultura e rupta direct din Duh si din Spirit si modeleaza si lumineaza sufletele…
Iata , dupa cum vezi de buna seama eu insumi fac parte dintr-o biserica noua, acea biserica pe care Dumnezeu o coboara din cer pentru tine…
Eu sunt simultan prin iubire si prin duh si catholic si ortodox si protestant…
Vezi bine cat de vehement protestez si in acelasi timp cat de universal sunt…
Invata de la mine, mantuirea nu vine decat in urma relatiei cu Dumnezeu.
Atunci cand te topesti in inima lui Iisus devii, incet, incet tu insuti un inger, iar ingerii nu au biserica, ingerii sunt universali… Biserica ingerilor e Dumnezeu cel viu!
Tie iti este greu sa treci de granitele bisericii si de aceea Dumnezeu m-a trimis la tine.
Copiii pot sa treaca, copiii pot sa ii ia pe toti de mana si sa le spuna, Sunteti frati, iubiti-va…
Si apoi iti spun ca nici nu trebuie sa fii crestin, trebuie doar sa fii cu Iisus…
Nu ai nevoie decat de Iisus.
Cu cat mai pretios este Iisus cel viu decat toate bibliile din lume la un loc?
Nu va avantati atat de mult spre biserica ci avantati-va spre Iisus.
Iata cine are minte sa vada ca toti trebuie sa intre in biserica cea noua care coboara din cer?
Cine are putere sa inteleaga ca Evanghelia vesnica cuprinde adevaruri care nu incap in nici o carte de pe Pamant?
Infratirea nu presupune schimbarea obiceiurilor fiecarei biserici.
Presupune ca tu in inima ta sa intelegi si sa iubesti fratii dinc elelalte biserici…
Cel mai bine este sa participi la slujbele fiecareia si cu rabdare sa incerci sa descfirezi mesajul spiritual al fiecarei.
Toate bisericile sunt o familie de sange…
Toate sunt mame sau fiice unele altora.
Fiecare s-a desprins una din cealalta.
Ura nu-si are locul, e prosteasca, e inconstienta…
Cum sa nu-ti iubesti mama care este biserica catolica daca esti protestant?
Cum sa nu iti iubesti sora daca esti ortodox?
Spuneti oamenilor ca bisericile nu s-au despartit pe criterii spirituale acum aproape o mie de ani…
Nici vorba. Motivul ruperii a fost pur lumesc, material, politic…
Luminati-I pe oameni in aceasta privinta!
Cercetati-va inimile, daca va bucurati de fratii vostri si va salta inima cand ii intalniti, atunci ii iubiti.
Daca aveti alte reactii fata de ei, atunci trebuie sa va cultiva inima si sa cultivati iubirea.
Daca te bucuri de Papa la fel ca de Daniel atunci intr-adevar ii iubesti pe fratii catolici.
Iata Domnul a pus multa iubire si rabdare in inima mea pentru toti crestinii, pentru toti din toate religiile si pentru multi altii din multe alte lumi si galaxii...
Ca sa ii iubesti trebuie sa ii cunosti...
Ca sa ii iubesti trebuie sa le auzi bataile inimii... 
Dumnezeu ne cheama la Cunoastere si la Iubire si la Infratire!
Daca El ne uneste in Duhul si in Iubirea Lui, ce ar mai putea sa ne mai desparta si sa ne instraineze?
De aceea eu iti spun ca daca tu nu cunosti si nu intelegi cele ce sunt spune aici, nici pe Dumnezeu nu il cunosti si nu stii ce planuri are pentru tine si pentru aceasta lume...
14. Eu sunt păstorul cel bun şi cunosc pe ale Mele şi ale Mele Mă cunosc pe Mine.

15. Precum Mă cunoaşte Tatăl şi Eu cunosc pe Tatăl. Şi sufletul Îmi pun pentru oi.


16. Am şi alte oi, care nu sunt din staulul acesta. Şi pe acelea trebuie să le aduc, şi vor auzi glasul Meu şi va fi o turmă şi un păstor.



Ioan 10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu