6 ianuarie 2012

Prietenia Ingerilor

Deci atentia noastra este mereu focalizata asupra lui Dumnezeu si a manifestarii Lui in noi prin noi sau in apropierea noastra.
In aceasta relatie cu El suntem mereu atenti la ce doreste si ce asteapta de la noi, la vointa Lui adica.
El doreste aici sa contruiasca ceva prin noi…
Iata prietenia naostra nu este o intamplare ci este o relatie contruita de El.
Si apropierea noastra nu este o intamplare si nu depinde de noi ci de El si este dorinta Lui.
Il chemam, il aducem la noi si apoi suntem cu ochii pe El sa vedem ce doreste de la noi, sa vedem ce ne invata, dupa cum vezi are sa ne spuna zilnic multe lucruri, participam la o mare scoala spirituala unde lectii cu totul divine vin la noi.
Iata eu ma daruiesc Lui si il rog si actioneze, in sensul ca El sa se manifeste prin mine.
Rugaciunea va aduce Duhul Lui in noi si, aici e valoarea prieteniei noastre, vom stii ca prietenia noastra e sustinuta chiar de El.
El a facut si face semne in inimile tuturor celor care se roaga si astfel noi avem ceva mai presus de ceva obisnuit, avem o prietenie si o legatura intemeiata chiar de Dumnezeu. 
Noi sa devenim trupul Lui, degetele mainii Lui…
Oare nu ai simtit niciodata cum Dumnezeu se manifesta sau vorbeste prin tine?
Roaga-te si vei vede ain timp cum odata aducand acest Duh in tine si desigur cultivandu-ti interiorul mereu, lucrand pe ogorul interior si insamantand acolo frumusete cunoastere si altele la fel de bune, vei vedea cum Dumnezeu coboara la tine asa cum a promis, si, locuieste la tine…
Iata acesta este scopul vietii noastre pe pamant, sa ne unim astfel cu Dumnezeu, dupa cum si Iisus ne-a invatat…
Sa dobandim aceasta gratie ca El sa coboare si sa locuiasca la noi…
Desigur daca nu ai prea multa lumina la inceput nu o sa intelegi exact pe Dumnezeu…
Dar in timp te vei cultiva si lumina.
Priveste pe Becali, era cioban si a ajuns parlamentar European...
Dumnezeu ne va lumina pe toti pana la urma, ne va slefui, ne va rafina pana ce vom deveni adevarati ingeri si chiar mai mult, niste ingeri speciali care sunt copiii Lui. 
Deci tu frate si prieten al meu, nu esti un frate si un prieten oparecare ci esti frate si prieten in Dumnezeu.
Domnul insusi ne uneste in aceasta prietenie.
De aceea sa ne bucuram in Dumnezeu de Cunoastere si Intelegere, sa ne inteleptim dar sa ramanem asemenea copiilor care foarte tare se bucura de orice si mai ales de Parintii lor …:)
12. Aceasta este porunca Mea: sa va iubiti unul pe altul, precum v-am iubit Eu.

13. Mai mare dragoste decat aceasta nimeni nu are, ca sufletul lui sa si-l puna pentru prietenii sai.

14. Voi sunteti prietenii Mei, daca faceti ceea ce va poruncesc.

15. De acum nu va mai zic slugi, ca sluga nu stie ce face stapanul sau, ci v-am numit pe voi prieteni, pentru ca toate cate am auzit de la Tatal Meu vi le-am facut cunoscute.

16. Nu voi M-ati ales pe Mine, ci Eu v-am ales pe voi si v-am randuit sa mergeti si roada sa aduceti, si roada voastra sa ramana, ca Tatal sa va dea orice-I veti cere in numele Meu.

17. Aceasta va poruncesc: sa va iubiti unul pe altul.


Ioan 15 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu