15 februarie 2012

Inima lui Dumnezeu!

Destul cu politica, nu? :)
Dar voi sunteti prietenii mei si trebuie sa cunaosteti Adevarul si cum stau lucrurile…
Stiu, e foarte greu sa te trezesti, iti va lua ani si chiar zeci de ani daca nu esti prea ascultator…
Dar eu impreuna cu Hristos luptam pentru trezirea ta, pentru desavarsirea ta…
Hristos e un mare Mantuitor!
Hristos se ocupa cu Mantuirea in mod special…
Prin El curge iubirea si gratia lui Dumnezeu intr-un mod inimaginabil…
El este darul prin care Tatal ne iese in cale…
El e un fel de acasa , e o mare oaza spirituala, e o mare Mama spirituala…
Viata vesnica nu e un dar oarecare… 
Oricine va avea iubire si ascultare se va uni…
Hristos a transferat si transfera tot mai mult din El Insusi in mine si in oricine il cheama si il pretuieste si il asculta…
Am multa iubire, am multa rabdare, am si umilinta, am si putere de a mantui, care desigur ca e puterea Unicului…
Cand vei vedea numarul fiintelor pe care noi le vom pescui si care vor trai vesnic exclusiv pentru ca Dumnezeu le-a agatat de noi, le-a scos in calea noastra si care nu ar fi putut sa fie salvate prin nimeni altcineva…
Te vei cutremura si vei incepe sa intelegi tot mai mult cat de mare e gratia mantuirii si ce mare dar de la Dumnezeu e acesta…
Ne unim cu Dumnezeu prietene…
Poate ai alte treburi decat sa te unesti cu Iisus si cu Tatal…
Treaba ta…
Lauda-vei pe Dumnezeu daca vei fi prins scara ce a lasat-o din cer pentru tine… 
Trebuie sa stii ca Dumnezeu iti va cere sa sacrifici toata imperfectiunea pentru El, te va supune la multe teste si incercari…
Trebuie sa stii ca nu poti sa te unesti cu El daca nu vei trece testele ascultarii si umilintei…
Nu e  asa ca e o mare mizerie sa mai fie un singur ziarist independent pe televizor si tu sa lovesti in acela? Ai grija pentru ca Dumnezeu nu iti da autoritatea sa ii numesti morti pe cei in care eu(Eu!?)  pun viata vesnica!
E o mare mizerie, ai cazut dar Dumnezeu te asteapta sa te ridici… 
Sau ramai in mlastina cu ei si cadeti impreuna in infern…
Intelegeti la ce va cheama Iisus!
Va cheama la sacrificiu, nu puteti sa traiti vesnic decat daca il primiti si acceptati pe El si renuntati la voi insiva.
Inima lui Iisus este Inima lui Dumnezeu…
Ea e tulburatoare si numai la exterior, e un mare extaz si numai la exterior…
O, dar daca mergi inspre profunzimi, este de nedescris…
Daca mergi inspre profunzimi te intalnesti cu Cel Viu in chip ametitor…
Ce e acolo nu se poate spune in cuvinte…
Acum vino, tu esti o sansa unica de mantuire si salvare pentru mii de suflete, fii pregatit, asculta-ma, e timpul sa scapi de uniforme si dogme si alte limite, e timpul sa te unesti cu Cel fara limite.
 E timpul sa devii inger al ingerilor!
Vino, noi aici vedem in profunzimea lucrurilor si avem sustinerea Supremului.
Cand ma vei cunoaste cu adevarat si vei sti valoarea mea, vei intelege ca o comoara nu poate sa straluceasca decat langa alte comori in visteria lui Dumnezeu... 
Am vazut in voi stralucirile orbitoare ale eternitatii, ale splendorii , ale desavarsirii!

Ne vom uni cu Iisus si apoi cu Tatal in Spirit! 
12. În inima noastră nu sunteţi la strâmtorare; dar strâmtorare este pentru noi, în inimile voastre.
13. Plătiţi-mi şi voi aceeaşi plată, vă vorbesc ca unor copii ai mei - lărgiţi şi voi inimile voastre!
14. Nu vă înjugaţi la jug străin cu cei necredincioşi, căci ce însoţire are dreptatea cu fărădelegea? Sau ce împărtăşire are lumina cu întunericul?
15. Şi ce învoire este între Hristos şi Veliar sau ce parte are un credincios cu un necredincios?
16. Sau ce înţelegere este între templul lui Dumnezeu şi idoli? Căci noi suntem templu al Dumnezeului celui viu, precum Dumnezeu a zis că: "Voi locui în ei şi voi umbla şi voi fi Dumnezeul lor şi ei vor fi poporul Meu".
17. De aceea: "Ieşiţi din mijlocul lor şi vă osebiţi, zice Domnul, şi de ce este necurat să nu vă atingeţi şi Eu vă voi primi pe voi.
18. Şi voi fi vouă tată, şi veţi fi Mie fii şi fiice", zice Domnul Atotţiitorul.

II Corinteni 6 

8 comentarii:

  1. De ce te erijezi în cineva care ar cunoaște adevărul? ești departe de așa ceva! uite doar un exemplu, care e o mare greșală, greșală care pe mine m-ar face să tac....cel puțin un răstimp....tu scrii mai sus: ”Hristos este un mare Mântuitor!”.....ca și cum ar exista alții mai mici.....Hristos este Singurul Mântuitor!!!! ...reușești să vezi diferența? Mă îndoiesc! atâtea alte diferențe nu le vezi, încât .... Cu iertare!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Teo Dor eu nu pot sa lupt singur cu propria ta prostie si ignoranta. Pot doar sa te ajut daca tu lupti.
    E limpede ca tu ai depasit limita bunului simt si nu are rost sa ma cert cu tine.
    Nu il cunosti pe Dumnezeu si nici voia Lui.
    Singurul lucru pe care il ai bun si divin este cate un gand inspirat din cand in cand si posibial dorinta de a cunaoste Adevarul..
    Deci ce e de facut?
    Acel unic Mantuitor e Dumnezeu Tatal…
    Nu ai nici cea mai mica sansa in fata mea si ar fi o prostie sa ma lupt cu tine…
    Deci, cat de orb trebuie sa fii daca tu crezi ca Dumnezeu te cheama aici ca sa ma luminezi pe mine…
    Iertarea nu poate sa vina decat in urma pocaintei...

    RăspundețiȘtergere
  3. Da!!! mulțumesc mult! ți-ai dat arama pe față... este foarte posibil să fii unul dintre aceia despre care Scripturile ne spun să nu avem a face cu ei. Eu de-aia am fost ”prost și ignorant”....Cu iertare !!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cine si-a data arama? Cu ce te-am atacat eu pe tine? Vii, vorbesti urat aici, te arati total lipsit de minte si bun simt si , deci, despre a cui arama e vorba?
    Oare nu mai degraba tu confirmi ca nu exista nici o fiinta luminata prin biserici? Mai ales in cele vechi?
    Al catelea credincios esti tu care nu pricepe ce spun eu aici?
    Sau care intentionat nu vrea sa priceapa si asteapta momentul sa loveasca?
    Te arati foarte sensibil la mustrarile mele dar nu ai deloc masura propriilor cuvinte!
    Esti haios, vii, scuipi in obrazul omului si spui iertare , apoi mai scuipi odata si iarasi spui iertare…
    Daca tu nu faci asta cu intentie atunci esti orb de-a binelea

    RăspundețiȘtergere
  5. O, ce disputa, ca nu mai am curaj sa mai intru si eu. Dar sa stii ca imi place.Orice comentariu imi place , asta inseamna ca se citeste.

    # Ai spus mai sus , ca nu poti sa te unesti cu EL daca nu treci testele ascultarii si umilintei . Asta inseamna ca tot poporul roman se va uni cu Dumnezeu pentru ca este un popor foarte ascultator si foarte umilit. Nu ?

    RăspundețiȘtergere
  6. :)Nu se pot mantui toti niciodata. Dar intr-adevar se mantuiesc mai multi crestini decat de alte religii si mai multi romani decat alte nationalitati mai ales avand in vedere ca Dumnezeu doreste ca viitorul centru spiritual al planetei sa fie Romania.
    Sigur se citeste tot mai mult de aceea pe multi ii deranjeaza .
    Dar nu depinde de acesti mici, cum sa le zic, rauvoitori. Hristos ii cheama pe multi tocmai pentru ca are multe sa le spuna…
    Se spune si s-au spus aici cuvinte care desavarsesc si mantuiesc.
    Acest spatiu ii apartine Lui si va spune si va revela tot mai multe.
    Tu Ryana te rogi zilnic?

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu nu ma rog , eu Ii multumesc in fiecare zi .
    Da, nu prea imi place sa spun rugaciuni din alea religioase , dar stau de vorba cu El si Ii multumesc pentru orice.
    Sunt multumita de viata mea si ma bucur pentru orice . Chiar daca ceva nu-i pe placul meu mai fac si eu haz de necaz.(este o vorba care spune ca nimic nu tine mei mult de 3 zile ).Tot ce vine trebuie sa si plece. Nu ?
    Fericire nu este atunci cand primesti ce iti doresti ci este atunci cand te poti bucura de tot ce primesti.

    RăspundețiȘtergere
  8. De asta ai fost intrebata tocmai pentru ca nu te rogi...
    Trebuie sa rostesti de azi inainte zilnic numele lui Hristos.
    Trebuie ca Dumnezeu sa fie multumit de viata noastra.
    Iisus te roaga sa ... te rogi zilnic, sa ii repeti numele.
    Daca doresti am sa gasesc o formula speciala pentru tine.
    Pana atunci repeta cum am aratat ori Bucura-te Fecioara sau pur simplu "Doamne Iisus miluieste" intr-o pozitie nemiscata cat de mult poti.
    Trebuie sa aduci in fiinta ta cat mai mult din aceasta energie pretioasa care este numita in biblie si duh sfant.

    RăspundețiȘtergere