28 februarie 2012

Un nou inceput

Va invit pe toti inca o data sa abordam cu Iubire si Pace istoria spirituala a acestei lumi alaturi de cele mai mari spirite ce au pasit vreodata pe Pamant, alaturi de marii avatari, alaturi de marile intrupari divine…
Da, imi asum acest rol de a fi tuturor calauza si celor mai mari si celor mai mici .
Acest lucru este posibil prin prezenta acestor mari spirite aici, prin legatura directa cu Iisus dar si cu Tatal…
Acesta este un inceput glorios.
In sfarsit primele fiinte cu adevarat sustinute de Dumnezeu pot sa ne intiteze in tainele tuturor religiilor.
In sfarsit cei trimisi de Tatal au venit in lume aratand ce doreste Tatal.
In sfarsit cei care au unit in ei insisi toate religiile, prin puterea Tatalui au venit in lume si se manifesta. 
De aceea spuneti tuturor yoghinilor, sa practice Yoga impreuna cu mine si sa imi urmeze instructiunile, indiferent cat de avansati sunt.
Aceia care nu au in acces la Iisus, si la ceilalti mari avatari divin, la Tatal, voi fi pentru ei mesager.
Eu sunt poarta prin care orice crestin se poate uni cu Iisus si cu Tatal acum si aici.
Iata avem aici atatea daruri, atatea comori…
Haideti sa luam totul de la inceput cu rabdare, sa ne rugam.
Cei dinaintea noastra au gresit.
Sa facem noi totul bine, sa deosebim duhurile, sa deosebim pe crestini nu dupa biserici ci dupa cantitatea de duh sfant pe care o au, dupa apropierea de Dumnezeu si de Intelepciune si de Iubire! 
Sa cercetam toate tehnicile spirituale pe care aceasta lume ni le ofera si sa daruim totul Tatalui ceresc.
Consacrati totul Tatalui!
Haideti sa pasim impreuna!
Sorii de deasupra mea sunt atat de mari, Hristos insusi si deasupra lor, Tatal insusi, incat niciunul dintre voi nu va rata mantuirea daca va asculta…
Sa fim mereu in direct cu ei!
Sa ne transmitem mesaje unii altora de la ei…
Sa facem Yoga in Duhul lui Dumnezeu!
Sa aratam lumii intregi Gloria si puterea acestor tehnici care dupa cum am spus sunt un fel de carte tehnica a omului perfect compatibila cu toate religiile, asa cum Adevarul nu numai ca este perfect compatibil cu toate dar este esenta tuturor religiilor… 
Sa oferim lumii religia si spiritualitatea noii lumi...
Sa oferim tehnicile stravechi purificate si binecuvantate chiar de Iisus Hristos! 
Eu stiu drumurile si caile secrete si rapide pentru ca voi sa renasteti chiar prin Iisus pentru Tatal! 
Eu am fost lasat singur in desert si am supravietuit, am regasit calea spre Dumnezeu si am supravietuit. 
Iata tot ce vedeti aici este adus prin propria mea putere.
Sunt liber si independent spiritual, energiile, fortele sunt aduse de mine dupa propria decizie...
Iata am construit impreuna cu Iisus si alte mari spirite, alti mari ingeri care ma sustin si ma consiliaza, chemati si invocati prin propriile mele puteri.
Invatati, asa cum eu prin puterea si duhul lui Iisus, am facut si fac lucruri minunate aici, profetii uluitoare, mesaje extraordinare, calauziri si ghidari uluitoare asa si voi puteti face daca aveti rabdarea si umilinta de a invata ceea ce o scoala spirituala va poate invata... 
Iata tot ce am dat si daruit aici este prin puterea mea calauzit de cei din cer!
Si daca eu am facut singur toate astea, sustinut de Dumnezeu cu atat mai mult cei pe care i-as putea recunoaste ca find superiori.
Si nu am degand sa recunosc de pe pamant decat o singura fiinta ca fiind superioara, iar acea fiinta ma va recunoaste ca frate spiritual autentic... 
Iar cel despre care vorbesc astfel este intruparea marelui Ramana Maharishi.
Iar cel care marturiseste este acela care  a daruit acest mare nume maestrului lui eliberat in care a vazut un mare rishii etern! 
Glorie Tie Dommne pentru prezenta si sustinere!
Iar cei doi au fost martori Celui Etern inca din viata anterioara, iar marturia lor este Revelatia cea noua ce va aduce judecata asupra celor care nu o vor primi.
Tatal merge cu ei oriunde acestia se duc , Iar Iisus locuieste in inimile lor...
Intelegeti gloria spirituala a noii lumi si ce lucru minunat face Tatal...
Tatal uneste religiile prin noi, aici si acum! 
Ingerii tuturor religiilor sunt cu noi, deasupra noastra! 
Ce spectacol uluitor este acesta!  
Luptati sa intelegi ce se petrece pentru ca lumina Celui Etern sa va patrunda si sa va mantuiasca! 
 Glorie Tie Dumnezeu Etern si Atotputernic, izvor al tuturor lumilor si fiintelor! 
Ghelasie Gheorghe - Parintele Ghelasie Gheorghe despre yoga

Asculta mai multe audio traditionala


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu