19 martie 2012

Calea

Care este scopul religiilor?
Scopul religiilor este sa ne aminteasca de Dumnezeu, sa ne ajute sa reluam legatura cu Dumnezeu. Rellegere, sa ne relegam de Dumnezeu.
Pentru ca acest lucru nu este usor si foarte putini reusesc sa se uneasca cu Dumnezeu de pe pamant, oamenii au uitat care e e scopul religiei si au facut din religie obiect de orgoliu si de identitate.
Noi suntem crestini voi sunteti musulmani, ceilalti nu stiu ce mai sunt...
Serios? De ce?
Ce rost are sa fii crestin?
Asbsolut nici un rost.
Insa a te uni cu Dumnezeu  este chiar rostul existentei…
Sigur religiile conserva si semnele, miracolele, mesajele lui Dumnezeu.
Vedeti, oricum am analiza problema, aceasta abordare de ansamblu e cea mai buna.
E nevoie de o scoala spirituala autentica unde sa se studieze toate religiile mari si sub calauzirea lui Dumnezeu sa fie si intelese.
Avem mult sfinti mai mari sau mai mici care intai l-au vazut pe Iisus si abia apoi au devenit crestini…
Abia apoi au citit Biblia…
De cativa am vorbit si aici, cum ar fi Sundar Singh, sau acea femeie musulmana, Gulshan Eshter...
Cine il poate opri  pe Dumnezeu sa se manifeste?
Scopul este asadar sa ne apropiem tot mai mult de Dumnezeu, sa amplificam duhul Lui in noi.
Nu intereseaza pe nimeni in ce biserica sau religie este cineva daca acela este una cu Dumnezeu si face voia Lui sau daca se lupta sa inteleaga si sa cunoasca Adevarul. Oricine face asta face voia lui Dumnezeu.
Dupa cum bine Iisus a spus, ca rudele Lui sunt aceia care fac voia lui Dumnezeu, si inca odata, in alta parte, ca nu toti cei care spun Doamne Doamne urca in cer ci aceia care fac voia lui Dumnezeu…
Acum evident ca pentru a putea sa intelegi cum functioneza celelalte religii, sau  sa afli punctul de vedere al lui Dumnezeu asupra lor, trebuie sa fii foarte aproape de dumnezeu, sa comunici cu El, direct sau prin ingerii Lui, prin slujitorii din cer. 
Acum , daca vom incerca sa privim pe ansamblu, de la Adam incoace putem sa observam ca Dumnezeu a avut grija de acest mic Pamant si ca exista o evolutie spirituala.
Trebuie toata lumea sa inteleaga ca Dumnezeu nu doreste convertirea.
Ci doreste intelegere reciproca .
Adica oamenii sa aiba o viziune de ansamblu asupra tuturor religiilor, sa dobandeasca viziunea lui Dumnezeu asupra lor.
Dupa cum am spus, in fiecare religie se nasc suflete dupa evolutia fiecaruia. 
Toate sunt asemenea unor scoli.
Daca sufletul este evoluat iata se naste in Romania, Dumnezeu il scoleste, il invata…
Daca e mai primitiv se naste mai stiu eu pe unde si nu are ca lactii in aceasta viata decat unele mai simple, care de cele mai multe ori nici nu au de a face cu vreo preocupare religioasa. 
Asadar, deoarece suntem intr-o perioada de ascensiune spirituala, din Kali Yuga am trecut in Dwapara Yuga si pentru inca vreo 10 mii de ani vom tot urca…
Pamantul va fi invaluit in tot mai multa energie spirituala, lumina si automat civilizatia va cunoaste evolutia spirituala…
Proabil ca trebuie sa existe un hiatus, in care cei multi sa fie lasati sa isi taie singuri craca spirituala de sub picioare si apoi, cei care vor ramane isi vor continua aventura spirituala cu aceasta nava cosmica ce este pamantul…
Sigur ca putem sa ierahizam spiritual religiile.
Dar nu are nimeni de castigat din asta.
Mai bine sa le cunoastem si sa intelegm ce invatatura ofera fiecare, mai mare sau mai mica.
Dupa cum am aratat toate au legatura unele cu altele.
Islamul e sora mai mica a crestinsimul , iar budhsimul a hinduismului… 
De aceea va spun ca eu, chiar in aceasta clipa, am mai multa sustinere spirituala si decat Budha si decat Mohamed…
O, va spun, ce binecuvantare ar fi pentru toti musulmanii si toti budhistii din lume sa faca asa cum spun eu…
O, va spun ca un Coran scris de mine , ar fi o  binecuvantare cu mult mai mare pentru toti musulmanii si pentru intreaga lume…
Dar nu le spuneti asta pentru ca nu se stie cum vor reactiona…
Probabil ca dintre toti, musulmanii idolatrizeaza cel mai mult cuvantul lui Dumnezeu, Coranul pentru ei…
Dumnezeu vrea ca oricine doreste sa cunoasca, sa caute…
Daca eu, daca tu, si desigur si altii au gasit, pacea, armonia , cu siguranta ca oricine o poate gasi…
Nu glumesc si ce spun e adevarat.
Si repet, ce mare binecuvantare ar fi pentru toti maestrii din lume sa faca ceea ce le-as recomanda...
Aviz aici celor din apropiere, care stiu ei mai bine ce trebuie sa faca si au ei caile lor...
De aceea sa ne bucuram si , desi multi nu realizeaza , amintesc ca Duhul lui Dumnezeu face  minuni cu noi, si cu fiecare zi , cu fiecare luna, ne daruieste tot mai multa lumina, intelegere…
Da, nu este un secret, am cunoasterea unui maestru spiritual, ba chiar una superioara tuturor celorlalti…
Sunt in posesia Caii…
A Celui care este Calea.
Cel care spune eu sunt Calea, este cu mine si am devenit eu insumi Cale.
Daca pasesti alaturi de mine, iti spun ca vei pasi in eternitate, deoarece Acela, deoarece Iisus ne-a dat franchiza spirituala si acum iata si pe linii noastre de productie... si gradinile noastre beneficiaza de ploaia Lui spirituala...
Am atasat gradina noastra Imparatiei lui Dumnezeu si acum pasim pe holy ground, pamantul Lui…  
Eu nu am nici un merit, eu sunt un nimic, sunt 0.
Pur si simplu nu exist.
Daca exista ceva in mine atunci exista acest effort de a manifesta pe cei din cer.
De a ma uni cu ei, si de a le oferi fiinta mea pentru ca ei sa se manifeste prin mine… 
Nu de la mine spun, ci de la ingeri, de la Iisus, de la fecioara, de la Duh, de la Dumnezeu…
Mi-au trebuit ani de zile de lupta , de effort spiritual ca sa ajung aici…
Si iata-ma, Dumnezeu ma va ridica sa luminez, dumnezeu ma va folosi si va va folosi si pe voi…
Nu e usor sa ajungi aici, iti trebuie putere de sacrificiu, dorinta de a te dedica rugaciunii si lui Dumnezeu…
Iisus nu vrea sa te oblige la nimic.
IIsus iti sugereza.
Daca tu, datorita trecutului spiritual, vietilor anterioare si altor factori, ai norocul sa intelegi ce iti sugreaza Dumnezeu, ai sensibilitatea sa il percepi, sa il simti, ...
Esti norocos, pentru ca te vei bucura ca de o mare comoara... 
Iata marturia mea este importanta.
Nu am furat nimic de la nimeni, ba dimpotriva, prezenta mea a fost o binecuvantare oriunde am intrat pentru ca, in secret, chiar si cand eu nu stiam, si Dumnezeu intra cu mine...
Eu am cele 10 mari puteri cosmice inca din viata anterioara si am obtinut mari realizari in ele chiar din vietile anterioare.
La fel si in celelalte mantre si secrete...
Dupa cum s-a vazut, Domnul ma sustine.
El nu vrea sa recunosc decat un singur maestru spiritual pe pamant, acela care mi-a fost si in viata anterioara...
Restul calauzelor mele sunt in cer.
Si ele sunt cele mai mari calauze ale turor tinpurilor, ele sunt fondatorii sau ingerii pazitori ale marilor religii... In frunte cu Iisus.
Nu sunt dator nimanui.
Domnul mi-a spus: Voi plati Eu toate datoriile tale...
Si le-a si platit.
Nu exista om care sa-mi dat ceva cu adevarat important in aceasta viata si caruia Dumnezeu sa nu-i fi intors inzecit... 
Iata am renascut din mine insumi, toate acestea vin prin mine.
Nu m-am intalnit de ani buni cu nici un maestru...
Singur ma conectez la maestrii , la ingerii, la fortele ceresti care doresc pentru a downloada informatia spirituala... 
Iata o cale minunata se asterne in fata tuturora...
Recunosc Duhul, recunosc pe Iisus acolo unde este, invat de la toti, sfinti, mari avatari si dau mai departe.  
 Si asa cum Iisus ne-a aratat nu singur marturisesc despre mine ci spiritul lui Dumnezeu marturiseste si prin mine si prin cine doreste...
Iata ai gasit o poarta spre eternitate...
Si va spun ca nu exista nimeni pe intreg pamantul care sa ma asculte si care sa nu se mantuiasca...  
Unde va veti duce? Veti ocoli, pentru ca toate lectiile mele sunt bune si vin de la Dumnezeu.
El ne initiaza in tainele tuturor religiilor care conteaza pentru El.
Adica acelea care exista in prezent. 
Ma voi identifica cu Dumnezeu, si voi spune, Cine este ca Dumnezeu? :)

Iata nu vreau sa conving pe nimeni de nimic, veniti sa cunoastem impreuna Adevarul.
Veniti sa vedeti ca nu vreau nimic si ca tot ceea ce se face si se va face Dumnezeu va face...
Nu trebuie sa vobesc intr-o anumita retorica si nici in versete,
Tot ce spun se bazeaza pe ideile ce vin de la Dumnezeu si din cer.
Voi sunteti comorile lui Dumnezeu...
Veniti, sa dansam in toate limbile, in toate religiile, sa ne bucuram de toti si de toate, sa le intelegem in lumina lui Dumnezeu...
Cum sa nu levitezi de bucuria cand vezi ca cea mai veche religie a lumii este sustinuta direct da Tatal prin mari ingeri...
Cat de mare este bucuria unirii.
Oamenii se unesc unii cu altii si cu Dumnezeu, religiile se unesc in chip cu totul dumnezeisc.
Luati aminte deoarece acestea sunt timputile profetite...
Sa nu ziceti mai tarziu ca Dumnezeu nu a strigat pe ulita voastra si ca nu v-a chemat...
Iata, aceasta este bucuria si sarbatoarea Iubirii, Dumnezeu Cel adevarat ii uneste pe oameni intr-o singrua lume, si iata prietene cat de bine le imbina Dumnezeu pe toate ca o sfera perfecta se naste...
Cat de sacre sunt aceste cuvinte si aceste sunete...

PS: Cele doua trinitati ale celor doua mari religii nu sunt in conrtadictie. Brahma, Vishnu, Mahesh (Shiva) sunt considerate cele mai importante 3 forme ale lui Brahman, care este Tatal. Aceasta nu anuleaza pe Fiu, iar Duhul este putera lui Dumnezeu prin care toate sunt posibile, inclusiv trinitatea hindusa.
Dar de mai bine de o mie de ani spiritualitatea hindusa a ridicat chiar deasupra acestei trinitati religoase conceptul de Atman - Brahman, prin filozofia Advaita Vedanta... Atman este sinele individual care este de aceeasi natura cu Sinele Suprem, adica Tatal...
Aceasta mare filozofie, acest mare Adevar se datoreaza unuia din acesti mari ingeri pe care chiar acum 2000 de ani cand Tatal pasea prin Iisus pe Pamant, l-a daruit Indiei, acest mare avatar de care am mai vorbit...) 
Ce se poate compara cu Cunoasterea si cu Adevarul?
Numai Iubirea...
Wow, ce performanta, sa le gasesti pe toate la un loc...?
Acest spatiu se aseamana cu acel loc din parabola lui Iisus pentru care merita sa vinzi tot ce ai spre a-l cumpara...
Cum se cheama acel loc?...
Nu e de mirare ca fericirea te indunda...:) 
Toate acestea sunt bijuterii si comori!
Glorie Tie Doamne pentru acest rasfat spiritual! 
30. Eu nu pot să fac de la Mine nimic; precum aud, judec; dar judecata Mea este dreaptă, pentru că nu caut la voia Mea, ci voia Celui care M-a trimis.
31. Dacă mărturisesc Eu despre mine însumi, mărturia Mea nu este adevărată.
32. Altul mărturiseşte despre Mine; şi ştiu că adevărată este mărturia pe care o mărturiseşte despre Mine.
33. Voi aţi trimis la Ioan, şi el a mărturisit adevărul.
34. Dar Eu nu de la om iau mărturia, ci spun aceasta ca să vă mântuiţi.
35. Acela (Ioan) era făclia care arde şi luminează, şi voi aţi voit să vă veseliţi o clipă în lumina lui.
36. Iar Eu am mărturie mai mare decât a lui Ioan; căci lucrurile pe care Mi le-a dat Tatăl ca să le săvârşesc, lucrurile acestea pe care le fac Eu, mărturisesc despre Mine că Tatăl M-a trimis.
37. Şi Tatăl care M-a trimis, Acela a mărturisit despre Mine. Nici glasul Lui nu l-aţi văzut vreodată, nici faţa Lui nu aţi văzut-o;
38. Şi cuvântul Lui nu sălăşluieşte în voi, pentru că voi nu credeţi în Cel pe care l-a trimis Acela.
39. Cercetaţi Scripturile, că socotiţi că în ele aveţi viaţă veşnică. Şi acelea sunt care mărturisesc despre Mine.
40. Şi nu voiţi să veniţi la Mine, ca să aveţi viaţă!
41. Slavă de la oameni nu primesc;
42. Dar v-am cunoscut că n-aveţi în voi dragostea lui Dumnezeu.
43. Eu am venit în numele Tatălui Meu şi voi nu Mă primiţi; dacă va veni altul în numele său, pe acela îl veţi primi.
44. Cum puteţi voi să credeţi, când primiţi slavă unii de la alţii şi slava care vine de la unicul Dumnezeu nu o căutaţi?
45. Să nu socotiţi că Eu vă voi învinui la Tatăl; cel ce vă învinuieşte este Moise, în care voi aţi nădăjduit.
46. Că dacă aţi fi crezut lui Moise, aţi fi crezut şi Mie, căci despre Mine a scris acela.
47. Iar dacă celor scrise de el nu credeţi, cum veţi crede în cuvintele Mele? Ioan 5 


2 comentarii:

  1. Wow ce frumos!
    De necomentat ,de neadaugat nimic.
    Puterea lui DUMNEZEU sa coboare asupra ta,si sa lucreze in fiinta ta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Maria, ai vazut, cum acei pirati sau corsari gaseau cate o pestera plina cu comori in care se gaseau cufere cu tot felul de nestemate si bijuterii, cu lanturi de aur si argint cu perle rubine si diamante....
    Asa si noi am intrat in visteria lui Dumnezeu si neam trezit inconjurati de tot felul de comori... :)

    RăspundețiȘtergere