17 martie 2012

Cum sa depasim limitele intelegerii si acceptarii spirituale.Ganesha ca provocare spirituala

In mod evident oamenii nu vad, nu vad pe Dumnezeu, nu vad pe Iisus, nu vad Adevarul.
Ce le ramane atunci? Care e vederea lor?
Le ramane ascultarea, umilinta, cunoasterea poruncilor lui Iisus care odata respectate le va aduce vederea. Pe Iisus. 
Iubirea trebuie sa fie vederea celor ce nu vad. Umilinta. A nu judeca, asa dupa cum e poruncit.
Sigur, daca cunosti pe Dumnezeu, daca stai seara sau ziua sau dimineata de vorba cu El; daca te primeste in audienta oricand ai nevoie, atunci lucrurile se schimba, atunci nu mai asculti de nici o porunca ci direct de Cel viu. 
Dar altfel nu ai altceva de facut decat sa te lupti sa ajungi la Dumnezeu respectand poruncile.
Sigur, Dumnezeu ne face tuturor cate un semn, ne raspunde la cate o rugaciune dar pana sa ne unim cu El deplin e drum lung. 
Cei care ma judeca , nu ma cunsoc, dar eu ii cunosc pe ei.
Ii inteleg, si eu poate daca as fi fost in locul lor as fi reactionat la fel.
Pana la urma nu e asa de greu sa studiezi un pic istoria crestinismului si sa il intelegi.
Da, studiind poti sa intelegi ca ritualul a fost bun doua milenii si ca nu exista motive ca sa pui anatema pe ritual. Ar fi o sminteala sa spunem ca Impartasirea a fost buna mii de ani, chiar si numai o mie cinci sute si brusc a devenit ceva negativ.
Nu, nici vorba, dar Dumnezeu vrea sa ne arate ca El nu e conditionat de impartasire ci de iubirea si atitudinea noastra fata de El.
La o privire atenta putem vedea ca noi am fost pusi de El, prin anstere in anumite biserici, as spune in pantecul lor…
Daca viata, Dumnezeu, ne-a dat posibilitatea ca in timp sa intelegem bisericile noastre , si pe celelalte, asta e un dar, dar nu noi am ales bisericile ci ele ne-au ales pe noi.
Nu sunt de accord cu o accetare exterioara, formala, a celorlalte biserici. Nu, cred in intelegerea lor duhovniceasca. Adica Duhul lui Dumnezeu ne lumineaza si ne da iubire pentru toate.
Acceptarea exterioara este fariseica, acceptam de ochii lumii, de dragul functiei, al pozitiei, pentru ca , iata, ne obliga altii mai intelepti din afara bisericilor sa respectam drepturile omului, sa respectam niste reguli minime. 
Adica sa nu aruncam in aer statuile lui Buddha… Care sunt patrimoniu cultural universal... Iata cat de intelepti sunt credinciosii , trebuie sa vina ONU sau Unesco cu astfel de legi, deoarece ei nu vad decat rosu si negru in fata ochilor...
Dar noi, in interior, altfel, stim noi ce le-am face acelora…
Da, pana la urma crestinii se vor infrati si se vor accepta, vor accepta poate si pe evrei si chiar si pe musulmani daca le vor citi Coranul.
Coranul este o lauda adusa Bibliei si lui Moise.
Mohamed este fan Moise, cititi si vedeti.
Mohamed spune: Biblia este buna, Tora este buna, dar si crestinii si evreii s-au ratacit, nu le mai inteleg, iar el, Mohamed, vine ca sa ii lumineze pe toti…
Ei bine pana la urma acestia se vor intelege unii pe altii, vor incepe sa citeasca si sa studieze mai mult si vor ajunge sa se inteleaga…
Dar prietene, sa intelegi pe Ganesha…
Iata o adevarata provocare spirituala…
Si iti spun ca pe pamant au inteles si asimilat deplin hindusimul, in afara de cei nascuti in aceasta religie, numai marii savanti si eruditi, istorici ai religiilor sau cei care au dorit sa experimenteze aceasta minunata cale spirituala .
Evident ca nu poti sa intelegi asemenea lucruri spontan.
Nici eu nu le-am inteles.
E nevoie de ani de studiu, de rugaciune, de effort spiritual, de revelatii, de binecuvantari…
Dar iti spun ca Ganesha este un simbol spiritual pentru zeci de milioane de oameni la fel cum pentru voi crucea sau o icoana sau un sfant sunt.
Daca tu mi te dai intellectual, ba chair imi vorbesti despre Gandhi, ai aflat poate si tu desigur ca Gandhi citea Evanghelia lui Iisus in fata intregii Indii, ei bine, daca faci toate astea dar imi spui prostii despre Ganesha inseamna ca nu ai inteles nimic.
Citeste mai bine numele lui GA-NDHI...
Inseamna ca tu crezi ca Dumnezeu vrea sa crestineze India ridicand catedrale si incepand sa ii impartaseasca pe indieni…
Nici vorba, cunoasterea ta e de surpafata si esti lipsit de minte, taliban daca pui anatema asupra unui simbol religios milenar…
Iarta ca profunzimea ta intelectuala si spirituala era de suprafata… 
Postand despre Gandhi tu lauzi spiritualitatea unui sfant, dar neintelegand pe Ganesha tu scuipi in obrazul aceluiasi sfant...
Recomand acestor fel de persoane sa ma studieze , sa ma citeasca, eu am integrat prin gratia lui Dumnezeu toate aceste lucruri si pot sa impac pe orcine cu simbolurile, cu personificarile cunoscute de celelalte religii ale puterilor lui Dumnezeu. 
Punctul meu de vedere asupra lui ganesha, asupra lui Shiva, asupra oricarui zeu hindus este identic cu al lui Iisus…
Iar eu am venit la voi pentru ca voi sa intelegeti si sa pricepti tot mai multe, sa puteti cuprinde in iubirea voastra tot pamantul. 
Si inca iti spun ca chiar si hindusii si yoghinii mai mici sau mai mari au de invatat de la mine…
Pentru ca eu sunt mai mult decat boca, cleopa, paisie sau steinhardt.
Si spre uimirea acestora si din cer si de pe pamnt daca Dumnezeu doreste pot sa scriu chiar acum scripturi care sa fie cititite mii de ani de acum inainte, pentru ca pot fi mai mult chiar decat Mohamed sau Budha daca Dumnezeu doreste…
Si iti spun ca acest spatiu este mai valoros decat toate upanishadele, mai valoros decat coranul pentru ca le contine pe toate acestea si multe altele…
Glorie Tie Doamne, pentru toate cate le-ai facut si pentru toate cate le vei face.
Iata ca si noi , dupa doua mii de ani traim si experimentam aceeasi ignoranta si primitivism spiritual al celor care se cred religiosi. 
Si inca acestia sunt printre cei alesi, cum sa fie atunci cei multi?
Va spun si va provoc, ce ati inteles voi din studiul religiilor daca nu intelegeti pe Ganesha?
Eu nu numai ca sunt o calauza buna dar sunt o calauza rara… 
Porti nevazute ti se deschid prin mine spre studiul celor eterne…
De ce sa ne miram de talibani cand iata catolici care pretuiesc pe steinhardt arunca in aer statuile lui ganesha…?
Cu cat mai mult este Eliade decat Steinhardt?
Si iti spun ca in cer eu sunt cu mult mai mult chiar decat Eliade… 
Iar daca Dumnezeu doreste voi si pe pamant. 
Si pentru ca m-ati provocat, da, voi fi si guru, si profet, si voi fi si inger asa dupa cum hristos m-a transfigurat aici. 
Glorie Tie Doamne , toate acestea sunt posibile numai prin tine, Tu ai venit sa ii scoti iarasi din sarite pe tamplieri, pe farisei si pe toti cei care, slujindu-te pe Tine, se considera superiori...
Au trecut doua mii de ani, iar ei au ramas aceiasi...
Iar tu ai ramas Acelasi...
Doamne, eu ultimul dintre oameni si ultimul dintre toate creaturile de pe pamant, te laud pentru ca ai deschis cerul deasupra noastra si pentru ca ne-ai acceptat sa iti fim slujitori...
1. Aşa zice Domnul: "Cerul este scaunul Meu şi pământul aşternut picioarelor Mele! Ce fel de casă Îmi veţi zidi voi şi ce loc de odihnă pentru Mine?"

2. "Toate acestea mâna Mea le-a făcut şi sunt ale Mele, zice Domnul. Spre unii ca aceştia Îmi îndrept privirea Mea: spre cei smeriţi, cu duhul umilit şi care tremură la cuvântul Meu!  Isaia 66 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu